|
|
Glaubst du an Gott? |
Ja |
|
50% |
[ 100 ] |
Nein |
|
49% |
[ 97 ] |
|
Stimmen insgesamt : 197 |
|
Autor |
Nachricht |
alexb
|
Verfasst am: 30.10.2007, 12:26 Titel: |
|
|
an marilyn manson... _________________ mein name ist silvio und ich weiß (von) nichts
|
|
|
|
alexb
|
Verfasst am: 30.10.2007, 12:27 Titel: |
|
|
und an di nadja... _________________ mein name ist silvio und ich weiß (von) nichts
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 30.10.2007, 16:45 Titel: |
|
|
mori hat folgendes geschrieben: | I glab an koan Gott, unto ondrem, wails wegn sem setta faiotoge gib, de wosn koan sinn mochn und wo man noa so guit wia nicht tian terf... |
dei logik vostea i amo ibohaup net...
wenns sea feiertoge wi weihnachtn und oaschtorn usw. net gab noa plärrasche sicho umanondo weil man nio frei hot...
|
|
|
mori
|
Verfasst am: 30.10.2007, 19:55 Titel: |
|
|
sem kennasche guit recht hom, obo momentan honne v in sier af OLLOHAILIGN...
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 31.10.2007, 10:12 Titel: |
|
|
I hon jo gsog obo i glab net an den christilichn mit erhobenem Zeigefinger Gott odo generell, dass a Gottheit irgnd a menschnehnlichaGescholt unnimmp.
I glab dassz aso a ort "übomocht" gib und diesel sochn lenkt konn. Gewissa sochn konn man sich a gor net rationell doklärn deswegn binni do meinung es muss no wos gäbn
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|