|
|
Glaubst du an Gott? |
Ja |
|
50% |
[ 100 ] |
Nein |
|
49% |
[ 97 ] |
|
Stimmen insgesamt : 197 |
|
Autor |
Nachricht |
j0e
|
Verfasst am: 15.10.2007, 18:16 Titel: |
|
|
weihnachtn weils an glühwein gib und oaston weils an guitn speck gib. nana
|
|
|
|
valli
|
Verfasst am: 15.10.2007, 18:22 Titel: |
|
|
mark hat folgendes geschrieben: |
Und es isch no oando giwählt wordn, wos in de 5 Toge fressn uns saufn gikennt hot wieviel dassa will obo in 25. ischa noa umgibrocht wordn. |
boooooooooah....... do erste toal kling amol suppo
i glab der ish nua eh an "ibofressung" gstorbn
|
|
|
2pm
|
Verfasst am: 15.10.2007, 18:39 Titel: |
|
|
also i bin üborroscht dassz echt gor apor va enk san, de wos et an an "Gott" glabm obo find i olls ok bzw. konn domit umgien, solongs et meine meinung san muss
Fi mi selbo schaugs aso aus, dassi mi in do leschtn zeit extrem viel mitn Göttlichn beschäftigt hon und mein glaubm olba meara giwochsn isch und sich gfeschtigt hot.
oanoseits hom mi, sogmo amol "grenzsituationen" in meino vomutung an is existiern va "Gott" bestärkt, ondroseits hotmo di philosophie (vor ollem di indische), viel erklärt.
Es existiert fi mi a allumfassende Energie, de so potent isch, dass sie et in worte gfosst werdn konn. jedo isch a toal va ihr. jedo kimp aus ihr außa- jedo lebt durch sie- jedo kehrt wido zi ihr ( in sie) zurück. des ich mei unsicht und i bin donkbor, dass i de energie spiern konn wenni an baum odo an menschn umorm odo sofl liebe fi di gonze natur z.b. gspier, dassi plotzn kannt vor freide, de mo der energiefluss schenkt!
also in dem sinne: L-I-E-B-T
karin °°° _________________ so the beginning was the port and to this port your life will find back
|
|
|
falbala
|
Verfasst am: 15.10.2007, 19:00 Titel: |
|
|
dolif hat folgendes geschrieben: | falbala hat folgendes geschrieben: |
obs gott gib odo et, i find jedo mensch suicht irgndwo an holt und und epas an den er sich festholtn konn wens ihm et guit get. ob des iz gott, do alkohol odo wos was i wer isch |
sem suiche wol ea holt pa familie und freinde.... |
jo i schun a deswegn hone jo gsog das jedo irgndwo holt suicht, ob gott, alk odo sischt pa jemand, also a z.B. pa do familie... kompliziert^^ _________________ Für die einen ist es Klopapier, für die anderen die längste Serviette der Welt.
|
|
|
juditneun
|
Verfasst am: 23.10.2007, 19:03 Titel: |
|
|
i glab an gott,
und zwor et la an schöpfa,sondon an an wos sich um menschn kümmot und sorg, obbo ihnan decht in frein willn losst.
so wies jesus gsog hot,odo jednfolls hot wies in do bibl steht...
gebete wern so oft erhört, und i man, ka "energie" konn gebete erhörn odo?!
und des olls glabe et aus naivität sondon hon schu oft dribo nochgidenkt!
fa do kirche als einrichtung-naja,sem holte et so viel dovun, vooltit olls zom...
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 24.10.2007, 09:27 Titel: |
|
|
I glab der Sotz ausn Buich "Der Gotteswahn" fan Richard Dawkins trifft mei Meinung ziemlich ginau:
"Ich bin ein Gegner der Religion. Sie lehrt uns, damit zufrieden zu sein, dass wir die Welt nicht verstehen."
I konn des Buich übrigens sehr empfehln. Vorausgsetzt natürlich, dass man et a religiöso Fundamentalischt isch. _________________
|
|
|
jp
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 24.10.2007, 15:22 Titel: |
|
|
Se hon i a nia behauptn. Obo es isch sehr untoholtsom. _________________
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 24.10.2007, 16:41 Titel: |
|
|
i bin generell gegn religionen ingstellt, ondroseits bine foscht gizwung an epas heachas zi glabm odo sowos weile in mein lebm schun ordntlich oft draugion gikennt het wo mehr alswi la glick kop hon dasse mit heilo haut dofun kemm bin...
(honme obo decht do obstimmung entholtn weil de gonze soche fi mi no et so klor isch) _________________
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 24.10.2007, 18:11 Titel: |
|
|
An nichts!!!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|