Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Glaubst du an Gott?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter

Glaubst du an Gott?
Ja
50%
 50%  [ 100 ]
Nein
49%
 49%  [ 97 ]
Stimmen insgesamt : 197

Autor Nachricht
prosl02

BeitragVerfasst am: 27.08.2004, 13:01    Titel:

i hon do geston afnocht no ontwortn giwellt, obo es wor schun zi spet und heint isch (fost) olls schun gschriebm, wos i a schreibm giwellt hon, deswegn bring i do wohrscheinlich a apoor sochn, de ondra a schun gsog hom.
also 1) i glab a, dass es a energie gib, de mächtiga isch als olls, wos mir kenn und de ins a weitahelfn konn. des kennat noar gott sein. gott muss jo net a menschliche form hom, wie i fria bol i kloan wor olm giglab hon!
und 2) i denk, dass wenn mir an epas glabn ins des weitahilft im lebm. und wenn i an epas glab, noar honn i a mehr kroft und es vostärkt a mein wille. und wo ein wille ist ist auch ein weg! vielleicht ischs deswegn a wichtig an epas zi glabn, muss jo net gott odo a religion sein!
und 3) des mitn kirchngian isch aso a soche. viele tians oanfoch aus gewohnheit. es isch bewießn, dass wenn do tog gewöhnlich olaft(natirlich et olm) noar bisch du glücklich. es braucht also gewisse rituale, damit du die wohlfühlsch. so oans werd a is kirchngian sein. oftamo kirchngian geht jo no, obo jedn sunnta geha i net! es hoaßt jo, wenne kirchngesch noar diensche deinen gott(odo so ähnlich) i denk obo, dassman et unbedingt in die kirche gian muss um in gott zi "dienen" se konne ausoholb va do kirche ginau so guit! oftam osogor no bessa, weil wos bringmos wenni in do kirche huck und gonz epas ondos denk, und lai kirchn geha, damite holt wor und mein gewissn bereinig! sem bringmos mehr wenn i die natur genieß und sem in "gott" lob, odo wos auch immer...
des wiedospricht sich iatz zwor(weil wie konn i ando energie dienen odo loben?!),obo es isch holt amo mein meinung!

esther

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 11:36    Titel:

I hon iz na ungiklicjkt weile gimoatn hon Gott in a menschlicha Form...

Also i glab dass Gott (isch a doofo Nume) a Mocht isch (wi viele ondre in den Forum a)! I glab hot af koan Foll dass des IRGNDWOS a Mensch isch!!!
I glab a dassz eppas gib... obo so wi di Kirche ingstellt isch! Na sicho et! Und fa Jesus fonge gor et un zi schreibn weil se isch sowieso la a Witz find i!!!

A Schicksol!? Jo konn san obo isch et gonz mei Uebozeugoung... eha Glick und Zufoll denk i mo meistns!!!

Vor ca. an Munat wore in do Stodt (inan MItta) und bin hot zi de Zegunirgndwos gong... noa hommo awin diskutiert: Sie hom hot gsog dass wenn man Alk in zi groassa Mengn trinkt, racht, Drogn nimmt, vor do Hochzeit geschlechtsvokehr (isch des decht a schwuls Wort) hot usw. kimp man in di Hoelle! Mei Freindin nicht feig sogse vor de : NA GEIL ESTHA SEGMO INS SOGOR NOCHN TOAD!!! MIR HOMS JO SOWIESO SCHUN "VOHAUT"!!! Na hom de ins ungschaug!!! Lachen

patz0

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 16:30    Titel:

estha hat folgendes geschrieben:
Vor ca. an Munat wore in do Stodt (inan MItta) und bin hot zi de Zegunirgndwos gong... noa hommo awin diskutiert: Sie hom hot gsog dass wenn man Alk in zi groassa Mengn trinkt, racht, Drogn nimmt, vor do Hochzeit geschlechtsvokehr (isch des decht a schwuls Wort) hot usw. kimp man in di Hoelle! Mei Freindin nicht feig sogse vor de : NA GEIL ESTHA SEGMO INS SOGOR NOCHN TOAD!!! MIR HOMS JO SOWIESO SCHUN "VOHAUT"!!! Na hom de ins ungschaug!!! Lachen

Des isch krass Lachen Lachen

I glab dass entwedo ols wos mir tian af zufoll basiert odo ols vorherbestimmt isch (und domit mane gor ols)

Denn es konn net sein dass la wichtiga dinge im lebm vorherbestimmt sein, denn di sem wern fa volle viel klianara Faktoren hervorgerufen (putega druckime heint scheisse aus..)

Bins itz zi faul a beispiel zi schreibm

sonny

BeitragVerfasst am: 01.09.2004, 17:42    Titel:

sigsch, i glab lai wichtiga Dinge, na des host, olls wos amol wichtig fir mi isch. Geschockt
Wenn iz eppas wichtigis aus geat, wenn i des iz schreib, isch sel a vorherbestimmt.
Obbo wenn i z.b. inkafn gea, und nua widdo hoam und es passiert nix bsundos, nua isch sel et vorher bestimmt...

PS: I glab des hot iz niemand gicvheckt obbo i woas et wie des ausdruckn sell Mit den Augen rollen
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson

esther

BeitragVerfasst am: 02.09.2004, 12:23    Titel:

@sonny... i hons gitscheckt obo i bin eha PatzO's Meinung!!! Di kloan Dinge trogn dozui bei eppas "wichtigis" zi wearn...

stefan

BeitragVerfasst am: 03.09.2004, 20:39    Titel:

gott ist tot?!

i hon mo schun oft gedonkn dribo gemocht, aus da kirche auszitretn, weili mi mit der religion, zi der i seit klan au dazuighear, anfoch et zirechtfinn!

i glab, gleich wie viel leit in den forum et direkt an "gott" (nebnbei hons... wie sollat gott ondoscht haasn, wenn et gott? haast a stuil et a anfoch aso stuil und wars et komisch, wenna an nume hat?), sondon vielmehr an a "höhere" mocht/energie, dei ibo ins stett und an dei mir ins viel. wendn kenn.

es gib speziella, foscht schun "mystischa" momente in lebn, wo i mi foscht schun eins mit der mocht fühl. i denk, jedo kennt des gfühl, wenn an olls richtig firkimp, man nix folsch mocht odo mochn konn... herrlich!

@sonny wegn dei situationen mitn betn:
genau af dei ort und weise isch wohrsch. da "glaube" entstondn. teils ausn bewusstsein, dass an in a gewisso situation kan ondro mensch af der welt helfn konn, teils deswegn, weil man mit unkontrollierbora naturgewoltn konfrontiert wor, dei man sich et erklärn gekennt hot. und weil man noar gsegn hot, dass des unerklärliche etwas mächtig wor und menschn teatn konn hot man des als a höhara mocht definiert.

no!blog

Zuletzt bearbeitet von stefan am 24.10.2007, 12:02, insgesamt einmal bearbeitet

ruffy

BeitragVerfasst am: 03.09.2004, 22:49    Titel:

stefan hat folgendes geschrieben:
gott ist tot!

zimindescht laut nietzsche... obo i mog in nietzsche schun alan wegn seino theorie fan übomenschn et, dei noar di nazis dazui inspiriert hot, sich fi epas bessas und olla ondos-ortign leit fi epas letzas zi holtn.

di nazis hom viel sochn fa do literatur missbraucht und fi ihra zwecke uminterpretiert, deswegn findis unfair, dass du(und tausnd ondre) in nietzsche fi des di schulde gebn.nietzsche hot 100 johr vor di nazis gileb!

edit: i hon grod gsechn, dasse ihn et direkt beschuldig hosch, obo decht findis et richtig

hagbard

BeitragVerfasst am: 06.09.2004, 14:30    Titel:

bin net do meinung dassz an gott gib oddo irgendeppas wos ins lenkt, mir persönlich missfollt do gidonkte dass i mein leben net selbo in griff honn(Zitat van Neo in "The Matrix"). Honn zwor net i selbo gsog obbo i denk genau gleich. Wie mieß wars wenn man wissat dass is leben sowieso vorbestimmt isch, i persönlich honn mein leben gern selbo in griff und denkmo net dass mi irgendeppas lenkt. Religion im allgemeinen find i net soffl letz, weil man eppas hott wos oan aubaut und oan widdo hoffnung gib, folls man doron glab, obbo für sell isch do mensch zi egoistisch um an die "richtige" Religion zi glabben. Sobold do Mensch sein übertriebenes Ego vergisst brauchts obbo noa a koan Religion ma, den ohne Ego gibs nimma soffl groaßa Probleme de man mit Religion lösen missat, semm waren die Probleme nocha oanfoch zi lösen durch Gespräche oddo onderes.

A liedl fa Propagandhi:

Haillie Sellasse, Up Your Ass

You speak of Rastafari, but how can you justify belief
In a god that's left you behind?
You've simply filled the gap between the upper and lower class
And your faith merely keeps you in line.
An amalgamation of jewish scripture and christian thought.
What will that get you? Not a fuck of a lot.
Take a look at your promised land.
Your deed is that gun in your hand.
Mt. Zion's a minefield. The West Bank. The Gaza Strip.
Soon to be parking lots for American tourists and fascist cops.
Fuck zionism. Fuck militarism. Fuck americanism.
Fuck nationalism. Fuck religion.

sonny

BeitragVerfasst am: 06.09.2004, 18:01    Titel:

@stefan: Jo, sem kannsche recht homm, dass die Religion und do glaube an eppas aso entstonnn isch... Mit den Augen rollen
PS: Des Gefühl kenn i jo, isch perfekt!! Sehr glücklich
Manchmal geschehen Dinge, die deine Meinung über eine Person verändern, die das Wunschbild, das man sich gemacht hat, zerstören und einen zwingen, in einer solchen Person jenes fehlbare menschliche Wesen zu erkennen, das sie nun einmal ist!! Zitat Manson

jhwh

BeitragVerfasst am: 11.11.2004, 14:37    Titel:

Samy Deluxe, Gott sei Dank:

Zitat:
Nein, ich bin kein Christ, auch kein Moslem,
doch trotzdem,
glaub ich, dass es Gott gibt man muss ihn ja nicht Gott nenn.
Nenn ihn Jah, nenn ihn Alaah, nenn ihn Buddah.
Nenn ihn, wie du ihn nenn willst.
Es mach keinen Sinn wenn ich fortfahr,
denn es gibt soviele verschiedene Religionen,
mit sovielen Abwandlungen über soviele Generationen.

I glab an Gott obbo i glab et an die Religionen... I find des sog do Samy Deluxe in dem Liad passnd...

http://bananaphone.andi-h.de/bananaphone1.swf
http://www.youtube.com/watch?v=5l55ISu11C8

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Weiter
Seite 2 von 8

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Chatten mit Gott! nightfairy Fun 49 03.11.2007, 17:24 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Gott wegen Terrorismus angezeigt newworlddisorder Politik 15 18.09.2007, 09:52 Letzten Beitrag anzeigen