|
|
Autor |
Nachricht |
muschl

|
Verfasst am: 28.02.2007, 16:49 Titel: |
|
|
harry hat folgendes geschrieben: | @muschl
mog jo san, dass du Italiena et mogsch, obo bleib mindigstns realistisch und kimm et mit bleda Klischees...
|
Hääää? Wo stet dass i die Italiena et mog?? Dassz et la sea dohergstellta Sochn sein stimp a, hot nicht mit irgndwelchn Bledsinn zi tin! I konn do gor apoor Italiena ausogn, wurscht ob in Südtirol odo in Südn, mit de i red, odo de i kenn und de i toalweis a schätz. Obo dodurch ändot sich nicht dass mir koana Italiena sein, mir sein (Süd)tirola und wearns a olbm bleibm!! Wos mi ärgot isch bsundos dess fan a Toal Leit do, dass sie sich als wirklicha Italiena ausgebm, wosze - Meinung hin odo her - oanfoch et sein Also brauchsch du mir et fa bleda Klischees redn, Schlauo!!! I fi mi bin froah do af die Welt kem zi sein und wear is Lond wo i giborn bin, die Heimat a als dise unerkenn. Und dise isch Südtirol! Deswegn bin i Südtirola und et Italiena.
Und wie gsog, i wear nie epas gegn Italiena hom, de ins als Südtirola a respektiern. De wissn wies dozui kem isch, dass mir iz als Tirola in Italien lebm. Man muss wissn woher man kimp, wo man leb.. Fanatismus, gleich af welcho Seite isch letz!
|
|
|
 |
sweetness
|
Verfasst am: 28.02.2007, 17:22 Titel: |
|
|
sweetshadow hat folgendes geschrieben: | Mir isch scheiße zi wen i ker.. i ker zi niamant! I leb my lebm und muss net a italiena odo tirola(Östorreicha) sein |
bin do gleichn meinung!!!
find des voolle kanne sinnlos, do de gonze untoholtung, ob itz südtirola odo walscha, nemmo la amo un es war krieg... kämpfn missatman wo la fost mit die wlschn odo epa et?? na i wasz et... obo mei opa do se isch a schitze und de oltn mandlan hom olla recht an stolz af SÜDTIROL, ba do musig ischs gleiche, af die mappm steht a drau
"Südtirol bleibt deutsch!!!" usw also geht la net olbm af die schitzn, weil ondra voreine san sem nicht pessa!!!
politisch, rechtlich und wosz do hot no olls gib, kermo zi Italien und
PAS(CH)TA!!! 
|
|
 |
jose

|
Verfasst am: 28.02.2007, 17:59 Titel: |
|
|
sweetness hat folgendes geschrieben: | ba do musig ischs gleiche, af die mappm steht a drau
"Südtirol bleibt deutsch!!!" usw also geht la net olbm af die schitzn, weil ondra voreine san sem nicht pessa!!! |
äääähmmm also ba do vintila musig hon i sel no nie gsegn dass irgndwo 'Südtirol bleibt deutsch' obm stien tat. _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 28.02.2007, 20:17 Titel: |
|
|
mi interessiarat amo zi wissn fi wos es südtirola (i hoff man vostet wosi moan) sat:
fa apor heart man dasze an eigenen stoot welln, ondre welln wido zrug noch östereich...
wail i binmo sicho es gib apor de dechto liaba pa italien bleibm wellatn, und di sem solln noa do schnell is maul hebm... 
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 28.02.2007, 21:13 Titel: |
|
|
nik hat folgendes geschrieben: | muschl hat folgendes geschrieben: |
Obo dodurch ändot sich nicht dass mir koana Italiena sein, mir sein (Süd)tirola und wearns a olbm bleibm!! |
osta muschl =)) dai man muss di vogongenheit respektiern obo et no longe af sie aubaudn wi du tusch =)
Mir lebn itz in italien und past! schaug in dein ausweis wose bisch sem stetts neamo drinn fi di bleidn  |
Mein gott walta do schreib wol do schlauste mit die bestn argumente drunto! ö-ö
Lossmo die Vogongenheit ruhdn, lossmose! und reißn de scheiß faschistischn, BEWUSST provuziernden Denkmölo o!
Wenn mir schun italiena sein missn werdn die Italiena wol a so korekt zu san so vofälschta denkmälo obzutrogn!
worum san die italiena strikt dofier die stroße in der is siegesmol steaht et afn friednsplotz umzubenennen? sie huldign an Denkmol wos koans isch und wirklich beschäment und dostunkn und dologn isch.
Odo zb. in Innichn odo in Sterzing (obo sterzing) wo sella grobstättn stien wo scheints italiena gstorbn san und wose noa knochn fa partisanen inigstockt hom!
Obo lustig isch schun wie die Italiena ihra Denkmälo hegn und pflegn, vor a 2 wochn zu fosching san i und do muschl hoamwerts gong ban kapuzinaplotz vorbei, segmo obn ban wastl an riesngroaßn teddybär... ibrol af do kreizung lochnse ibo den vorfoll zu fosching. Polizei steaht drunto und schaug sich den vorfoll un!
Ajo no wos: worum werdn noa sella nettn denkmälo de wie die italiena sogn nix gegn ins Südtirola dorstelln sottn so missbraucht?
 _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 28.02.2007, 21:24 Titel: |
|
|
@salomonrider: dain oanzigo grund gg di italiena isch der dass fria di faschistn do di lait terrorisiart hom.
isch diar bekonnt wis in di italiena in istrien und dalmatien ergongen isch???
imfol se isch is heutige kroatien, sem san di sowjets anet recht net mit di italiena umgong, i sog la Gulag (sollat dir a begriff san, fols mans aso schreib )
und i glab man konn de zaitn sicho et mit di haintign voglaichn.
glabsche dassmo unton duce an autonomie krig hetn z.B. ???
i tat weni du war awin wianiga hint nochn plerrn und awin mehr an di zukunft denkn. i sog et dass mir des vogessn solln, obo es san ondra zaitn und deswegn glabi war a modernara denkweise ungibrocht, odo?
sischt glabi schaugats in daitschlond ah ondoscht aus.......
deswegn: wi stesch du noa zin daitschn volk?? sanse fi di schlimma wi di italiena??
und: bisch du fi an eigenen stoot odo fi zrug zi östoraich??
i woas dassi sowiso koan ontwort krign wer obo des honi dechto amo sogn giwellt....
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 28.02.2007, 21:57 Titel: |
|
|
Ojeeeeeee....
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 28.02.2007, 21:58 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Ojeeeeeee.... |
guits argument, giwingsch sicho amo an preis dofir....
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 28.02.2007, 22:00 Titel: |
|
|
tonyhawk hat folgendes geschrieben: | muschl hat folgendes geschrieben: | Ojeeeeeee.... |
guits argument, giwingsch sicho amo an preis dofir.... |
Meglich I hon meins schun gsog, wenne se et dolessch ischs dei Soche!
Fi deina Texte wearsche obo nie an Preis krign, bye...
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 28.02.2007, 22:03 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | tonyhawk hat folgendes geschrieben: | muschl hat folgendes geschrieben: | Ojeeeeeee.... |
guits argument, giwingsch sicho amo an preis dofir.... |
Meglich I hon meins schun gsog, wenne se et dolessch ischs dei Soche!
Fi deina Texte wearsche obo nie an Preis krign, bye... |
ma schau weni in dem foll do et recht hon, zohlido an stiefl in somsta....
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |