|
|
Autor |
Nachricht |
patz0

|
Verfasst am: 27.02.2007, 11:56 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | de gonzn "mochtdemonstrationen" fa die schützn san die greaschte gfohr fin insra autonomie momentan, weil sem musse et a rechto italiena sein den wos des gehörig afn sack get und noar die autonomie kürzn will.... |
sog komplett is gleiche, is gleiche giltit fir di Freiheitlichn und do Union _________________ patz0 bloggt
|
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 27.02.2007, 12:35 Titel: |
|
|
jeden seine meinung....
jedo hots recht sich zi fühln wie er will....egal, ob "tirola" odo "italiena"...
solongs et extrem wert, egal in welcha richtung...  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:13 Titel: |
|
|
mir gfollt der toal wo stet "pflegen tiroler Bräuche"....
i bin af di sem sicho et stolz und i glab anet dass du mit an sahrna (odo wiman se hot schreib, dess jaggile do ) in di schuile gangsch odo?
i glab di situation iz isch decht gor awin ondoscht im voglaich zi fria
|
|
 |
harry

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:14 Titel: |
|
|
mir essn und kochn italienisch, hom italienischa Gsetze, hom die italienische Stootsbürgoschoft, sportl fi Italienund die Steurn zohlmo fi Italien und et Österreich odo Bayern...
wenn mir et italiena san, sem woas i a nimma...
|
|
 |
frenna92

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:17 Titel: |
|
|
i frei mi boll ins di slowenen besetzn. se weart ersch richtig geil  _________________

|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:19 Titel: |
|
|
harry hat folgendes geschrieben: | die Steurn zohlmo fi Italien und et Österreich odo Bayern... |
nee stimmp et krig in graesstn teil (denk so um di 90%) is lond.. noa frogschde wieso insra liebm partein ba jeda steuererhöhung glei mitgian ^^ _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:21 Titel: |
|
|
witzig findi dass viel fa de leit de gg italien san volle oft af italienisch fluichn....
i moan, wörto wi dio cane, putana, vaffanculo, cazzo, porco (cane) usw. kem olla fa do italienischn sproche....

|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:25 Titel: |
|
|
Suppo Harry, suppo!!!!! Wenn i so an scheiss la les, kribblts ibro.. Es isch oanfoch la logisch, dass mir ins mind. als Südtirola sechn!! I konns et vostinn wenn a Südtirola sog er fühlt sich als Italiena.. Unvoständlich fi mi! Bin jo a klor gegn des extreme, se sowieso, obo grot soffl missat schun jedo sein, dassa fa sich sogn konn er isch Südtirola - und demnoch a Tirola! Wenn beada Elton wirklich Italiena sein ischs logisch dass man Italiena isch, man konn obo sem anet sogn mir sein in Italien! Bäääh, des reg mi soffl au... Seid stolz drau, Tirola zi sein.. Schrecklich toalweis.........
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:28 Titel: |
|
|
muschl hat folgendes geschrieben: | Suppo Harry, suppo!!!!! Wenn i so an scheiss la les, kribblts ibro.. Es isch oanfoch la logisch, dass mir ins mind. als Südtirola sechn!! I konns et vostinn wenn a Südtirola sog er fühlt sich als Italiena.. Unvoständlich fi mi! Bin jo a klor gegn des extreme, se sowieso, obo grot soffl missat schun jedo sein, dassa fa sich sogn konn er isch Südtirola - und demnoch a Tirola! Wenn beada Elton wirklich Italiena sein ischs logisch dass man Italiena isch, man konn obo sem anet sogn mir sein in Italien! Bäääh, des reg mi soffl au... Seid stolz drau, Tirola zi sein.. Schrecklich toalweis......... |
af wos wilschen stoz san?? af dikultur, also die bräuche und des gonze tirola giwond??
teilweise hosche wo recht, i wellat la vostian wos dir pa tirol sofl gfollt...
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 27.02.2007, 14:33 Titel: |
|
|
Drahnmo die Froge um, wos gfollten dir ba die Italiena?? Die schwuln Fighetti? Asea Lond wo man mitn Faschischmus umget wie kaum irgndwo ondos.. Vielleicht die Mafia? Is oanzig guita sein die Fraudn!!!
Ba ins gibs viel schiens, herrlicha Londschoftn, Berge, Speck & Kaminwurzn usw. ajo, die guita Musik und die Schuichplattla
Isch ehrlich gsog a komplett dumma Froge 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |