Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Italiener oder Tiroler?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39, 40, 41  Weiter

Autor Nachricht
vik

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 13:13    Titel:

hagbard hat folgendes geschrieben:
also...in schnegga stimmi vollkommen zui weil, cazzo, isch guit und recht für insra traditionen grode stion...obbo jedn tog und jeda gelegenheit hernemm in hoss zwischen ethnisch italienischa stootsbürgo und ethnisch germanischa stootsbürger isch scheiße...ibbro gibs faschos und nazis, obbo ins gehts ibbohaup et letz...

wobei i in knolli teilweise ah zuistimm konn; wer sich als ethnisch italienisch fühlt und deitsch spricht isch vosteht vielleicht die sproche et(obbo italienisch ischs ba weitem et), weil der wos deitsch als muttosproche hot und seina elton deitsch sprechen, der hot sicho die deitsche bzw. südtirolerische kultur in die wiege gileg krig, wer sem noa sog er isch ethnisch und sowieso vollkommen italienisch der isch oanfoch lei naiv. a baske(wobei i die basken itz et voteidig) wur enk auslochn und enkon kopf als guitis beispiel für volksvorrot vor ihra tore auheng.

I vourteil koan der sich als ital. stootsbürgo fühlt, die azzurri unfeuert, gern in italien wohnt oddo woas gott olls wos no...obbo es isch oanfoch fakt, mir sein koana krass gestikulierenden, krass temperamentvolla italiena sondon mir sein a deitscha mindoheit in italien, de durch ziemlich mutiga leit ihra identität beholtn hot und sie für unobsehbora zeit ah net voliern werd.

Wos i obbo no die schützn bzw. die sich-nicht-wohlfühlenden frogn wellat: Va wos hob es ongst? dassze enk die kultur oddo tradition nemm? dassas koan deitsch ma redn terft? dass die italiena südtirol ibbolafn?

Wenn jo - noa nenn i des amo paranoia oddo oanfoch la lust zi streitn.

wosi no obschließend zi die denkmälo und zin herrn großkriminelln silvio berlusconi sogn will:

1. Die Denkmälo kern meino meinung noch, weck...sie solln onständig ogitrogn wern, a toal zur errinnerung/obschreckung in museen gstellt und noa ruhen gilod werdn. Jedis Denkmol, seis is siegesdenkmol, seis do kapuzinerwastl oddo do neue faschoodla in lana.

2. Wer in Berlusconi ernst nimmp isch selbo bled, seltn an lustigan und unglaubnwürdigan menschn wie in berlusconi gsegn. Va mir aus vodient er in tod

endla amol a guito Kommentar Smilie , in Tod wünschin Berlusconi zwor et, obo fa do Politik solla amol ausn, sischt guita nocht.. Mit den Augen rollen

covi

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 15:13    Titel:

logisch wern mir nia 100%iga italiena san, obo wis siziliana, mailända und neapolitaner gib, gibs hot ah südtirola.

in valle d aosta rednse ah französisch....

i find übo di vogongenheit longe manondo zi streitn brings et, man muss di gegnwärtige situation bedenkn.

logisch ischs richtig dass mir insra geschichte et vogessn solln, wi do muschl gsog hot, und sel tui ah net. i glab i terf beruhigt sogn dassi mi recht guit auskenn....

la gibs a problem: mir gfolln insra bräuche olla et, wi schun gsog de gonze tirola kultur gfollt mir anet recht. sem gfollt mir ebm di italienische bessa. und eha wi di östoreicha odo di daitschn mogi hot liaba di italiena.

zi de wos olbm irn eigenen stoot welln: sicho wars vl et lez, sem warmo hot koan sprochlicha mindoheit, obo solong mir sem et di steuon oschoffn bini dogegn.... Lachen Lachen

enjoyit

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 15:18    Titel:

heavyschneggo hat folgendes geschrieben:
stott dassas ibo des, wos gschechn isch hinwegschaugat

wirklich a dumma, ignoranta, hirnrissiga aussoge.

A stoot, volk, mensch wert nia oanfoch olles "unton tisch kehrn" kennen wos gschechn isch! Vosteah di schun mit do aussoge dassdos af die nervn geaht dass olm des hin und her in dem forum herscht, glabi konnsch ins obo a ondost mitteiln!

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

master

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 15:22    Titel:

i bin do gonz do mainung fan tonyhawk.
des wos fria mitdi südtirola passiert isch isch itz schu längscht vogongenhait und i denk man sollat longsom auhern sich ibbo des auziregn. wail soffl letz getz ins itz wirklich et in italien....

harry

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 15:37    Titel:

@muschl
mog jo san, dass du Italiena et mogsch, obo bleib mindigstns realistisch und kimm et mit bleda Klischees...

@nik und ivi90
so schaugs aus!! Sehr glücklich Sehr glücklich

galabriel

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 15:53    Titel:

[quote="nik"][quote="knolli89"]
dio wer retten fa letz gian do ba ins?????[/quote]

ach fogistz. i frog mi la wisos des thema ibohaup gib[/quote]

sel frog i mi ebn a -.-

jose

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 16:18    Titel:

wenn mi a estorreicha z.b. frog fa wo dass i bin noa sogi logisch i bin a südtirola weil di sem leit kenn jo tirol.

wenn mi obo irgnd a amerikana (online) frog fa wo dassi bin nocha sogi logisch dassi fa italien bin weil di sem hom worscheinlich koan tau dovun.

wenni in lond bin nocha stellime als vintila vor wenni gfrog wear.

i moan wiso mussman do aso voklemmp san wegn der gonzn tirol-gschichte? i bin südtirola und leb in italien. also bine a a italiena. de diskussion brings irgndwie net weil des jo eigntlich fi ins olla spricht.

klor konnsche iz a sogn dasse fa südtirol kimmsch wenne z.b. in griechnlond bisch. la wearn sem wienig leit sein wos nocha inschätzn kenn fa wellan stoot dasse bisch. obo se isch an patriot jo gleich...et?

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)

Zuletzt bearbeitet von jose am 28.02.2007, 16:24, insgesamt einmal bearbeitet

harry

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 16:22    Titel:

bin deindo Meinung Mäh=)

jose

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 16:32    Titel:

hosch schun recht dassis ins brutal guit geat ba italien, i sechat a koan grund fa italien weckziwell. soffl muss de autonomie wol wert sein dassmo ginau deswegn nimma zi estorreich zrug *brauchn*

also geb la amo ruhe mit den 'ein tirol' zoig... weil bis nord- osttirol homos jo a net weit Winken

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)

Zuletzt bearbeitet von jose am 28.02.2007, 16:43, insgesamt einmal bearbeitet

patz0

BeitragVerfasst am: 28.02.2007, 16:41    Titel:

huiiii Mr. Green soffl viel gscheida kommentare hintranondo honne in dem thema no nia gsegn ^^

i mecht la amo a poor guita argumente fa de "ein tirol"-hanslan hern, wos zrugg zi östorreich welln.. honn erst lestn somsta mit a poor diskutiert..

donoch honnimo afn kopf gschlog

Zuletzt bearbeitet von patz0 am 28.02.2007, 16:43, insgesamt einmal bearbeitet

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39, 40, 41  Weiter
Seite 5 von 41

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 95% der SüdtirolerInnen wollen keine ... berga95 Allgemeines 11 16.10.2010, 14:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Projekt Ried- Dafür oder Dagegen? muschl Allgemeines 122 25.11.2008, 22:41 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen