|
|
Autor |
Nachricht |
stevominator
|
Verfasst am: 08.02.2007, 07:37 Titel: Deutschland 4 ever!!! |
|
|
Tuatmo load obor zu italien konni net hebm, des sain jo olls so blearo...!!!
de hobm total koane moral!!!
|
|
|
|
freesoul
|
Verfasst am: 08.02.2007, 08:34 Titel: |
|
|
...scheiss thema, obo i bin do negste ITALIEN-FAN
olles liaber als Österreich!!!
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 08.02.2007, 09:06 Titel: |
|
|
i frog mi la wos des olla enk drunto vorstellt wennas zi östorreich wellat!
sem krign mir decht nimma dei identität wos mir amol kob hobn. es ändort sich nichts, hot dass afn ausweis nimma italien sondon östorreich steht.
di heintige welt isch viel zi viel verinternationalisiert soge amol, fohr lienz ausn und du finsch et mehra tirol wie ba ins dou. ausodem hobn mir insra "Identität" schun longe augebm, di se kimb net zruck wenn mir zi östorreich zruck kem, ob scheiss thema mir geht des ban ***** vobei!
_________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 08.02.2007, 09:15 Titel: |
|
|
ICH BIN ITALIEN FAN!!!!!
obr mehr sog i gor net......@den rescht der eingefleischten südtiroler funit, salomonrider und busbyboy.....
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 08.02.2007, 09:31 Titel: |
|
|
lukfis1 hat folgendes geschrieben: | ICH BIN ITALIEN FAN!!!!!
obr mehr sog i gor net......@den rescht der eingefleischten südtiroler funit, salomonrider und busbyboy..... |
Iaz hoschis ins wo gebn, wos? _________________
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 08.02.2007, 09:34 Titel: |
|
|
duddi hat folgendes geschrieben: | i frog mi la wos des olla enk drunto vorstellt wennas zi östorreich wellat!
sem krign mir decht nimma dei identität wos mir amol kob hobn. es ändort sich nichts, hot dass afn ausweis nimma italien sondon östorreich steht.
di heintige welt isch viel zi viel verinternationalisiert soge amol, fohr lienz ausn und du finsch et mehra tirol wie ba ins dou. ausodem hobn mir insra "Identität" schun longe augebm, di se kimb net zruck wenn mir zi östorreich zruck kem, ob scheiss thema mir geht des ban ***** vobei!
|
Ebm hom einige fa ins ihr Identität schun long augebn. Und ginau se find i ziemlich traurig. Und se sog einiges ibon Charakter fa di jeweilign Leit aus.
Irgnd a hello Kopf (i was nimma ginau wer) hot amol gsog:
Im Unverstand besteht das angenehmste Leben. _________________
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 08.02.2007, 10:36 Titel: |
|
|
letzta wornung, do negste post der net lei "i bin italien-fan" beinholtit führt zur schließung va den thread...
|
|
|
freesoul
|
Verfasst am: 08.02.2007, 11:48 Titel: |
|
|
---> dai hagi... et zi strenge
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 08.02.2007, 12:54 Titel: |
|
|
woll sicho, de themen sein zur genüge in forum augilistn, schreib sem inne...des follt ah unto crosspostings inne, egal ob do titel van thema ondorst isch...
wie gsog will bestimmt koan die freide voderbn obbo aus jedo kloanigkeit an streit zi mochn...isch behindot...
so far
greetings from city17
Hagbard
|
|
|
hecha
|
Verfasst am: 08.02.2007, 14:19 Titel: |
|
|
I BIN GEGN ITALIEN
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|