Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Böhse Onkelz - rechtsradikal?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter

Autor Nachricht
newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 08.06.2007, 14:45    Titel:

fredman hat folgendes geschrieben:
@busbyboy!!! la weil du nimma onkelz fan bisch houst se et, das i/mir in 10 jour a nimma fan sein... so wos bescheuerts!!!

will itz et gscheide redn, obo mitn olto wertman gscheida... (et dass du jung warsch) obo polman selbo no jung wor hottman no in typischn fetisch af a richtugn (zB fa mir punk) wo man lammano se horcht und olls ondre groasteils olehnt. polman "elta" wert öffnet man sich mehra in ondra stile, horch itz zB teilweise musik woeme vor 4 johr doschlogn het...

schaug enk amo pa die YOW profile in musikgschmock fa die 12-16( 18 ) jährign un, sem san 3-4 schemen wos sich ständig obwechsl und wiedohol...

busbyboy

BeitragVerfasst am: 08.06.2007, 15:21    Titel:

klemi hat folgendes geschrieben:
fredman hat folgendes geschrieben:
@busbyboy!!! la weil du nimma onkelz fan bisch houst se et, das i/mir in 10 jour a nimma fan sein... so wos bescheuerts!!!

will itz et gscheide redn, obo mitn olto wertman gscheida... (et dass du jung warsch) obo polman selbo no jung wor hottman no in typischn fetisch af a richtugn (zB fa mir punk) wo man lammano se horcht und olls ondre groasteils olehnt. polman "elta" wert öffnet man sich mehra in ondra stile, horch itz zB teilweise musik woeme vor 4 johr doschlogn het...

schaug enk amo pa die YOW profile in musikgschmock fa die 12-16( 18 ) jährign un, sem san 3-4 schemen wos sich ständig obwechsl und wiedohol...

Meine Rede!

I wor mit 16 odo 17 jo ginau gleich. Sem hots jo a nix, odo et viel nebn di Onklz gebn. Obo wi gsog, mitn Olto werd man gscheida.

@fredman
Es bin jo et la i, der wos des sog. I glab kaum dass du viel Leit kennsch, wos ibo 25 sein und no gleich fanatisch af di Onkelz sein as wi mit 16 odo 18. Und i glab i lahn mi iaz et zi weit ausn Fensto, wenne behaupt, dass mindigschtns 80 % fa dei, dei wos sich iaz do sofl auregn, bolse 25 sein sicho nima Onkelz losn wern.

Und no amo: I vosteas jo, dass di Onkelz in den Olto a Band sein, mit de wos man sich indentifiziern konn, ba mir wors jo gleich. Mir taugs sogor, wenn in ando Kneipe odo af ando Fete amo a Onkelz Liad geat, weils olm wido nett isch wenn man dei Songs heart (la di oltn Liado vosteat sich). Obo noar isch a ginui.

busbyboy

BeitragVerfasst am: 08.06.2007, 15:47    Titel:

nik hat folgendes geschrieben:
busbyboy hat folgendes geschrieben:
I glab kaum dass du viel Leit kennsch, wos ibo 25 sein und no gleich fanatisch af di Onkelz sein as wi mit 16 odo 18. Und i glab i lahn mi iaz et zi weit ausn Fensto, wenne behaupt, dass mindigschtns 80 % fa dei, dei wos sich iaz do sofl auregn, bolse 25 sein sicho nima Onkelz losn wern.

I kenn a la apor leit wos pa di 25 san wos onkelz horchn, obo es gibra!!
Und du wersch a recht om dass 80% nimma onkelz horchn wose 25 johr san, obo di übrign 20% bleibn ihnan olm treu!

I on gschriebn mindigschtns! Wohrscheinlich seins wo ea 90 % odo no mehr. Vielleicht kearsch jo sogor du dozui? Wer was? Lachen

santaclaus

BeitragVerfasst am: 08.06.2007, 15:51    Titel:

wos hast do "treu" bleibm?

isch ba mirs gleiche, hon vor 1-2 jahrlan foscht ausschließlich onkelz ghorcht, obo jo, i honme hot oghorcht Winken gib no viele ondre geile bands... Winken

obo wie do patzo schon gsog hot gang sicholich a gern no af a onkelz konzert wenns no meglich war und wennis so ban ausgian her odo so bine a olm positiv iborrascht Cool

xaratsor

BeitragVerfasst am: 08.06.2007, 21:59    Titel:

*gäääääääääääääääähn*

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Film, Musik & Leseecke Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 7 von 9

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge [S] Drummer für Onkelz Coverband fredman Film, Musik & Leseecke 1 27.05.2009, 11:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz vs. Linkin Park enigmazoppi Film, Musik & Leseecke 34 08.11.2008, 15:38 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Böhse Onkelz-Eure Meinung tix Film, Musik & Leseecke 6 12.09.2008, 20:44 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Onkelz oder Frei.Wild? playagirl Film, Musik & Leseecke 30 20.08.2007, 16:38 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Böhse Onkelz: "In" oder &qu... fabs Gaming 15 19.07.2006, 13:58 Letzten Beitrag anzeigen