|
|
Autor |
Nachricht |
muschl

|
Verfasst am: 01.03.2007, 16:25 Titel: |
|
|
busbyboy hat folgendes geschrieben: |
Obo des bring sowieso nix, wenn mir iaz do diskutiern, weil insra Onsichtn liegn viel zi weit fanondo. Deswegn isch gscheida mir lossn iaz schun bevors wido drei Seitn long werd. |

|
|
|
 |
freakz

|
Verfasst am: 01.03.2007, 17:04 Titel: |
|
|
thedollar hat folgendes geschrieben: | seinse offiziell nimma...wornse obo. FERTIG
$ |
 _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
 |
fredman

|
Verfasst am: 05.06.2007, 20:07 Titel: |
|
|
I glab dou houbm di meischtn leit in dein forum ibohaupt ka ohnung ibo di onkelz.... di onkelz worn nie nazis... die leit hockn olbm af de 2-3 liedo manondo wosze 1980 kschriebm houbm: deutschland, türken raus...
obo wos die meischtn leit et wissn isch, dasze sem punks worn und de liedo sein nie offiziel voöffntlich wortn... sie houbm de liedo la kschriebm um des wos sie af do stroße erleb houbm zi reflektiern,,, in oun liedl singse... SS-Staat im Staate wird's das nochmals geben ?
SS-Staat im Staate, wir wollen´s nicht erleben. se sog wo olls... eindeutig gegn rechts...
glab wossas wellt...
|
|
 |
philipp1

|
Verfasst am: 05.06.2007, 20:40 Titel: |
|
|
nik hat folgendes geschrieben: | [...]nua sogn se no: "wir waren selber nazis und wir bereuen es" usw, UND WORUM SOLLN SE NUA NAZIS SAN??? OOO APOR KAPIERNS ET...:! Worum omse a liod wos "NIE WIEDER" hast, sogmo se bitte cesseiopeia |
fredman hat folgendes geschrieben: | I glab dou houbm di meischtn leit in dein forum ibohaupt ka ohnung ibo di onkelz.... di onkelz worn nie nazis |
mir gfollt la wie sich di onkelz fans selbo olbm wiedosprechn.
u zin nick isch zi sogn: wie konnsch du di anfoch la af a liad stützn wosze gschriebm om? se isch schwochsinn. bring sem gschaida bessare argumente wenne schon so ibozaig dovon bisch dassze (et la offiziell) nimma/et rechtsradikal san!
p.s. @fredman: ohnung hobm tut man fa epas und et ibo _________________ When all is dead and gone,
we'll know who lost, who won,
but does it matter then,
when all is dead and gone?

|
|
 |
ruffy

|
Verfasst am: 06.06.2007, 10:22 Titel: |
|
|
honmo grod des: http://de.wikipedia.org/wiki/Onkelz durchgilesn.
zielmich intressant gschriebn, hon sogor a bissl a bessas bild fa di onklz...obo megn zuise olba no et  _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.

|
|
 |
fredman

|
Verfasst am: 06.06.2007, 13:09 Titel: |
|
|
also... wiesou sellatn di onkelz a rechta band sein...
sog lamo...!!!
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 06.06.2007, 14:24 Titel: |
|
|
nik hat folgendes geschrieben: | i on nia gschrievm dasze nazis worn wer des a do obm gschriebm ot:"wenn man des quote=" " zoig schreib sem kimp wosman gschriebm ot, obo des onne et gschriebm!
|
lol nik du bisch lustig *gg*
nik hat folgendes geschrieben: | putana de worn nia nazis! und wer sich et auskennt und la sog das die onkelz nazis san und er se selbo et ginau was sem bruacha la di Fresse zi hebm und do et innaschreibm. obm ot oando is liod "Ohne mich" fa di onkelz ingfügt, se sog wo ols, odo sein do apor leit zi bled des zi kapiern!!!!!!!!!!!!!!
Zuletzt bearbeitet von nik am 06.06.2007, 14:08, insgesamt einmal bearbeitet |
leicht owned?  _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
fredman

|
Verfasst am: 06.06.2007, 19:13 Titel: |
|
|
die onkelz worn nie nazis...... die onkelz sein la folsch interpretiert wordn,,., sie worn unpolitischa skinheads!!! die 1. generation fa di skinheads worn unpolitisch,,, zi deinan a di onkelz gekehrt houbm,,, diesem worn la afs saufn
und af gewolt aus... une politischen hintogedonke.. die 2. generation isch politisch und geht mir am arsch vorbei. die onkelz sein olba mehra ins rechte egge gedruckt wordn und nou seinse fa do skinheadszene auskstiegn. obo leido isch asou das die rechtn onkelz horchn... i fostei se et... selln holt lanzer odo störkraft horchn... fa di sem wasman dasze rechta schweine sein... ohne mich,,, mich kriegt ihr nicht,,,,
|
|
 |
santaclaus

|
Verfasst am: 06.06.2007, 19:28 Titel: |
|
|
fredman hat folgendes geschrieben: | die 2. generation isch politisch und geht mir am arsch vorbei |
die 2. generation...
echte skinheads sein grundsätzlich unpolitisch wos i waß...
konnsch et af die generation beziachn sondorn af die ideologie und die intelligenz fa die "skins"  _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
 |
fredman

|
Verfasst am: 06.06.2007, 19:30 Titel: |
|
|
lest anfoch amo di 270 seitige biografie und seit stille!!!
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |