|
|
Autor |
Nachricht |
covi

|
Verfasst am: 01.10.2006, 18:42 Titel: |
|
|
andy10 hat folgendes geschrieben: | ols zi spot |
man missat ebm apor fa rimini in di nationale berufn, ge andy? 
|
|
|
 |
og
|
Verfasst am: 01.10.2006, 22:27 Titel: |
|
|
@nippl doklermo bitte, wos ba ins so italienisch isch außo do poss u.giwissa leit in uniformen wos epas gegn di "maledetti cruchi" hom, noa redmo weita!
@painkilla Du konnsch sogor amo epas gscheids schreibm:)
|
|
 |
dannuh
|
Verfasst am: 02.10.2006, 21:39 Titel: |
|
|
omadonna XD wos hoppn des gegn italiena dio?? NORMALA MENSCHN, mein gott i bin holbital obr i sog enk oans, i war soo saustolz gonze italienerin zi sein XD zi do froge WO ISCHN SUDTIROL ITAL odr wia auch immer do gred wordn isch sog i lamanou ans: SUDTIROL KHERT ZI WELLAN LOND?? ITALIEN VIELLEICHT??XD also che cazzo state parlando dio-.- mein gott es gheert oanfoch zi italien mein gott, wos isch so schlimm italiena zi sein, hel isch wol a geiles volk, also mir taugats v irgndwo zi wohn wia in padova odo roma, oddo boh kA i lieb italien und wers ah olm liebn, und zi dei leit wosn olm nou dor meinung sein"SUDTIROL GHERT ZI OSTERREICH"mah geat decht scheissn-.- 21. jh jetzt longsom miasats schun kneisn das sudtirol nochn 2 weltkriag zi italien kemm isch und olm sem bliebn isch-.- i sog lai scheiss schutzen, crucchi di merda sog i et weil i sel kakke find weils nor wiedor af "rassismus" ausgeat SCHEISS SCHUUUTZEEEEENN^^XD
ciao^^
|
|
 |
muschl

|
Verfasst am: 02.10.2006, 22:05 Titel: |
|
|
Bisch du behindot..
Brauchsch la Padova, Roma.. ziechn und dei Freide hom, do gets et um 19-20-21 Johrhundot.. Wenn mir wirklich soffl zi Italien ghearatn, redatmno net deitsch, also hdf
Italien a geils Volk, voll fa Faschischtn, großteils, obo se lodmo pa seite. Südtirola san et gleich Italiena, vosteh du se und red et gscheide!!!
|
|
 |
vermaechtnis

|
Verfasst am: 02.10.2006, 22:16 Titel: Identitätsprobleme? |
|
|
Liebe lochli,
wir Süd-Tiroler haben eine Autonomie, weil wir eine österreichische Minderheit sind und nicht, weil wir Italiener sind. Ich hoffe, das hast du mittlerweile mitbekommen. Wenn nicht, schau einen Sprung in ein Geschichtsbuch. Natürlich kannst du dich fühlen als was du willst. Als Italienerin, Indianerin oder auch als Norwegerin. Jeder hat das Recht sich als das zu fühlen was er will. Lass dies aber auch den Süd-Tirolern, die immer noch wissen woher sie kommen und woher sie abstammen. Wenn wir Süd-Tiroler nicht mehr wissen, dass wir eine österreichische Minderheit sind, dann gibt es keine Autonomie mehr und dann gibt es auf dieser Welt, wo die lieben Amerikaner alles gerne gleichschalten möchten, wieder eine Minderheit weniger.
Und das wäre schade. Ich selbst bin auch Schütze und vielleicht wäre es nicht schlecht, wenn du dich mit deren Ideen ein bisschen auseinandersetzten würdest, dann könntest du sehen, dass diese hinter der Südtiroler Minderheit stehen, welche sich tagtäglich gegen fast 60 Millionen Italiener zu wehren wissen. Und meine italienischen Schützenkameraden (es gibt 600 italienische Tiroler Schützen (sic!)) würden sich ganz schön für dich schämen, wenn sie wissen würden, dass eine ihrer Landsmännin nicht weiß, dass Südtirol nach dem ersten Weltkrieg (nicht nach dem zweiten Weltkrieg) gewaltsam zu Italien geschlagen wurde. Mehr Infos über Schützen und Südtirol bekommst du im Radiointerview im Aktuellbeitrag unter www.schuetzen.com oder unter www.vermaechtnis.at Vielleicht kannst du deine Vorurteile ein bisschen abbauen und verzichtest in deinen nächsten Kommentaren auf vulgäre Ausdrücke wie Scheiß Schützen, kakke, scheissn, usw… Schöne Grüße nach Toblach!
Und weil wir eigentlich um ein Fussballthema diskutieren. Ich halte generell zu den schwächeren Mannschaften oder den Außenseitermannschaften. Ob es die Iren, Schotten oder Mohrenmannschaften sind. Österreich wird Europameister! 
|
|
 |
og
|
Verfasst am: 02.10.2006, 23:27 Titel: |
|
|
@lochli du kim amo aus do pubertät außa u.schaug amo, dasse epas va do welt checksch weil wenn jemand schreib, dass südtirol nochn 2.weltkrieg zi italien kem isch, noa glabi woaß sogor a pro-italiena wos los isch...
dou hot a niemand gschriebm, dass mir epas gegn italiena an sich hobm, obo menschn hom normal epas gegn jemand, va dein se untodrückt wern...
Es hot a niemand gschriebm, dass mir net italienischa stootsbürga sein, sondon la, dass mir et "waschechte italiena" sein, mir sein südtirola mit a eignen mentalität wos sicho in do österreichischn ähnlicha isch als wi in do italienischn, so an vorot wi di italiena mit ihrn londona giheimvotrog gimocht hom, hets ba ins nie gebm!
U.gea la amo boazn, noa probiersche sem deitsch zi redn, willi sechn, va wie viel leit du a ontwort krigsch, bzw.wi viel selcha italoskinns di herwixn well...
|
|
 |
og
|
Verfasst am: 02.10.2006, 23:53 Titel: |
|
|
U.wenn man koan ö, ü u.ä af do taschtatur hot, noa schreib man oe, ue u.ae, du opfo! 
|
|
 |
sweettears

|
Verfasst am: 02.06.2007, 16:15 Titel: |
|
|
Naja i stea zi die Italiena und des Liadl tuit ins nix weil die Weltmeistoschoft hobmo in do Tasche 
|
|
 |
fobeplatz

|
Verfasst am: 02.06.2007, 16:33 Titel: |
|
|
Lass sie reden  _________________ SHIFT_the future
|
|
 |
julyjuly
|
Verfasst am: 02.06.2007, 17:52 Titel: |
|
|
letz find i des a et 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |