Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

WM 2006 in Deutschland
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Weiter

Autor Nachricht
painkiller

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 13:42    Titel:

Zitat:
Des isch schun hetzig, wie walsch dou viela ingstellt sein und gegen die Deitschn sein, obwohl se wohrscheinlich olla deitscha Elton hobn, deitscha Schuile besuichn, deitschis Fernseh schaugn, deitscha Zeitungen lesen, usw.. Und wohrscheinlich ettamo gscheide walsch redn kenn.
Gschpoltna Persönlichkeitn. Wie konn man sich lei für die eigene Herkunft scham und sich als eppas ondos ausgebbn und ibbofanatisch zu eppas fremmis holtn.
Verkaft lei enkra Seele. Und wennnas soffl walsch seit, noar red mindigschtn walsch mitanondo und nett in an uroltn deitschn dialekt in dein forum.
I druck heit in Daumen in die Deitschn. Pa die semm konn man von MIR sprechn, weil sie die gleiche Sproche und Kultur hobn. Obbo pa die Walschn konn man wirklich nett von MIR sprechen, weil mir deitschsprochigen Südtiroler wirklich nichts mit die Walschn gemeinsom hobn.
Und wenn i de faschistischen Walschen gsechn honn, wos in Natz und Boazn provoziert hoben, noar bin i froah, wenn die Walschen ausscheiden, weil noar dospor i mir, wie sich deitscha Südtiroler in de walschen Nationalisten anbiedern, wie dou in den Forum passiert.

Ma i glab du bisch net do anzige der wos in die Deitschn die daumen holtit... es gib ginui ba ins do in Südtirol... Mir sein holt aus Italien und redn zwor net Italienisch obo mir sein do augiwochsn und hom insre ersten Spiele fa die Azzurri gsechn, worn olblm stolz dassmo a selcha Nazion hom wos in do Fuißboll-WM Endrunde dobei isch und sogor no zi die greaschten do Welt zehlt, weil sel isch annet ibro! Do italienische fuißboll isch gonz wos ondos wie do Deitsche fußboll und a wenn sich viele witzig ibo die Deitschen mochn bsp. Numen fa die Spiela.. sem gibs sicho in Ausgleich weil die Deitschen redn annet bessa ibo ins odo die Fans fa Deutschlond ba ins in Südtirol. I glab do isch nicht fa Nazionalisten di rede, viele hom holt amol an Vorein den wos sie die Daumen hebm und sem isch egal wos fira Sproche die Spiela redn!

felix

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 13:45    Titel:

@foirplanka: stimps du bisch oando fa de Leit wos mit Paroln wia "Heim ins Reich", "Ein Tirol" und "Tirol bleibt Deusch" durchs Lebn renn...denk du amo bessa noch wos du fan scheiß do hienschreibsch, hon wirklich seltn so an dreck gilesn...

in dein Foll hot do Stefan fix recht dass durch die WM Nationalismus gschürt wert, gleich wia durch de Holbn in Natz u Boazn...

hons

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 14:58    Titel: Re: Gespaltene Persönlichkeiten

foirpankla hat folgendes geschrieben:

Verkaft lei enkra Seele. Und wennnas soffl walsch seit, noar red mindigschtn walsch mitanondo und nett in an uroltn deitschn dialekt in dein forum.
I druck heit in Daumen in die Deitschn. Pa die semm konn man von MIR sprechn, weil sie die gleiche Sproche und Kultur hobn. Obbo pa die Walschn konn man wirklich nett von MIR sprechen, weil mir deitschsprochigen Südtiroler wirklich nichts mit die Walschn gemeinsom hobn.
Und wenn i de faschistischen Walschen gsechn honn, wos in Natz und Boazn provoziert hoben, noar bin i froah, wenn die Walschen ausscheiden, weil noar dospor i mir, wie sich deitscha Südtiroler in de walschen Nationalisten anbiedern, wie dou in den Forum passiert.

i glab du hoschdi selbo ausgscholtn. du redsch fa nationalischtn und bisch selbo do greaschte (na se stimp et, weils leido no ondre fa deindo sorte gib). italienischa faschischtn und deitscha faschischtn sein pa ins do jo sogor obhängig fa anondo. ohne di uan hom di ondon a kuan berechtigungsgrund ma. und umgikehrt is gleiche.

foirpankla hat folgendes geschrieben:

Des isch schun hetzig, wie walsch dou viela ingstellt sein und gegen die Deitschn sein, obwohl se wohrscheinlich olla deitscha Elton hobn, deitscha Schuile besuichn, deitschis Fernseh schaugn, deitscha Zeitungen lesen, usw.. Und wohrscheinlich ettamo gscheide walsch redn kenn.
Gschpoltna Persönlichkeitn. Wie konn man sich lei für die eigene Herkunft scham und sich als eppas ondos ausgebbn und ibbofanatisch zu eppas fremmis holtn.

JO UND??? i hon deitscha elotn, großelton, urgroßelton, und so weita (na i hon kuan ahnenforschung odo so betriebm obo i denkmos amo). i hon a deitscha schuile besuicht, i schaug deitschis fernsehn, i les deitscha zeitungen. obo i i besuich iz a italienischa uni, i schaug a italienischis fernsehn und vor ollem les i gonz viele italienische zeitungn (tutmo luad wennido des sogn muss, obo die BILD konnmo uanfoch net di gleichn informationen liefon wie a repubblica odo do corriere, fado gazzetta gonz zi schweign). i konn inzwischn deitsch und italienisch, i kenn buada kulturn, i hon freinde wosn deitsch odo italienisch sein, obo a sellina wosn buadis sein. und i bin frua drum. mir hom de unglaubliche chance krigg, zwua kulturn zi lebm, zwua sprochn lern zi kenn, zwua weltbildo zi voeinen. so a chance soll net fa de poor tausnd leit wosn denkn wie du hin gemocht wearn. du wersch segn irgndwonn wertas olm wieniga wos sich des reine deitsche no wünschn. vielleicht bisch du jo irgndwonn in 50 johr no dobei dir auszimoln wie schiens war, wennmo stott an I a D afn auto hettn. obo i binmo sicho a du wersch irgndwonn vostien, dass des D und des I nicht bedeitn. Dassz wurscht isch ob in Poss zerscht Brunico odo Bruneck ungführt wert, wenne buadis vostesch.

stefan

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 17:08    Titel:

mischa, du bisch und bleibsch a widospruch in sich.

no!blog

thedollar

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 18:11    Titel:

des isch typisch dassz do widdo aso her gian muss(wallischa hin deitscha her)

jedo soll zi der monnschoft helfn wosa will und guit gong....

und olla wos zi schwedn helfn....

Die fähre wortit eh schun af enk....

Sehr glücklich

$

schneida

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 18:13    Titel:

Zitat:
vokaft lei enkre seele

Und wennnas soffl walsch seit, noar red mindigschtn walsch mitanondo

Wie konn man sich lei für die eigene Herkunft scham und sich als eppas ondos ausgebbn und ibbofanatisch zu eppas fremmis holtn.

mussimo nocha a is gsicht schworz unmoln wenni zi a afrikanischo monnschoft hilf? Mit den Augen rollen

hon lei giwellt nomo die erschtbeschtn zeil ausakopiern.. -.- fahlts.. wi konnschn aso drau sein? ...obo isch eh schun olls dozui gsog worn

biängschtignd wenn jemand heint no aso denkt...

krops

BeitragVerfasst am: 24.06.2006, 19:49    Titel:

@felixmc:

do vieri hot pa milan jo nio gspielt. sem wor jo do gila wos volle augetrumpft hot deswegn isch do vieri jo glei amo zi Monaco gong...

jojo egal...

acidhorse

BeitragVerfasst am: 25.06.2006, 00:05    Titel:

Ou wos wertn dou wella mischt itz gschribn? wenn mir, wi du se hoasch " walischn" unto ins redn noa fosteasche eh koahn wort. gleich, du bisch jo la a ormo heita. wenn jemand aso autrumpfn muss, noa isch wirklich ols zi spot. obo bitte i hon jo olbn schun giwisst dass mir in südtirol lamma stolla hom, obo des isch itz di krönung. denkt amo a gonz a kloans bissl noch, noa vieleicht kempas a pissl mit.wirklich schode wenn di elton pa enk lamma fosog hom.....
FUCKING STOLLA !!!!!! Böse Böse Böse Böse Böse Böse Böse Böse

patz0

BeitragVerfasst am: 25.06.2006, 00:26    Titel:

Tumm deitschn san weitakemm.. Geschockt

und meina 2 lieblingsmonschoftn kemm wenns guit get schon in 4tl finale zomm.. Schweiz und Italy Weinen hett khofft dass Italien ersto und Schweiz 2to wert.. wert woll nix wern.. Winken

Hmm meina Tipps fir di nextn Spiele:
Ger - Arg
Ita - Aus
Sui - Ukr
Eng - Ecu
Por - Ned
Bra - Gha
Esp - Fra

(fett jeweils Gewinna)

siroliver

BeitragVerfasst am: 25.06.2006, 10:22    Titel:

Entschuldige, ubbo irgndwia muss i in foirpankla recht gebn.
Der nationalistische Scheiß den er do gschriebn hot, isch a Bledsinn, ubbo irgndwia hot er a Recht:
Dass man in Südtirol teilweise ausgelocht und vospottet wert, wenn man zi di Daitschn hilft, isch schun zach. I holt zu di Daitschn und hoff dasstse WMeischto wern.
Wennse im Holbfinale gegn Italien voliern isch mir sel gleich, weil di Italiena mog i a.

Dass die Südtirola do fanatisch sein stimmp schun. Wenn die Italien-Fans afn Dorfplotz a Trikolore hissn welln isch jo gleich, se derfn se jo oddo san mir so ewiggestrige de wosn sel et hebn. Ubbo nocha solln a di Deutschland-Fans Schwarz-Rot-Gold hissn derfn.

eigentlich sollatn ba so an Ereignis(WM, Olympia[madonna wie hoaßt der Rodla Verlegen ]) die Nationen zomschweisn, ubbo do passiert is Gegnteil.

P.S.: I druck in di Daitschn die Daumen gegn Argentinien und hoff afs Traumhalbfinale Deutschland-Italien

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Weiter
Seite 12 von 20

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Thilo Sarrazin: Deutschland schafft s... newworlddisorder Politik 3 10.09.2010, 23:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Terror-Video: Islamisten drohen Deuts... beavis Politik 2 22.04.2009, 13:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Riesenkrabbler erobern Deutschland andy News 21 22.05.2008, 19:42 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Österreich-Deutschland lelle Sport 44 06.02.2008, 21:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Lustige Ortsnamen in Deutschland fumo Fun 21 13.01.2008, 21:29 Letzten Beitrag anzeigen