|
|
Autor |
Nachricht |
pete
|
Verfasst am: 22.06.2006, 21:42 Titel: |
|
|
hauptsoche ghana isch weita!!!!!
GHANA!!!!
..obo im ochtelfinale isch wo schluss, sem treffnse af brasilien...schode
a ochtlfinale BRA - ITA, se schun war wos gewesn
und mei großa hoffnung ruht auf schweden, dassze de völlig van bodn der tatsachn ogehobenen deitschen ausnkickn!!!
wennse so spiel wie gegen englond in do 2. hz kennats kloppn...a uhne ibrahimovic _________________
|
|
|
|
krops
|
Verfasst am: 22.06.2006, 22:06 Titel: |
|
|
@felixmc:
a spiela muss et olbn pa uana monnschoft bleibn obbo so wie do vieri tut isch a nimma schion. Zi wos hotsn in Vieri pa Milan gebraucht bitte? (z.B.) se wor la a feina zwischstation mit jede menge kohle... oddo net?
und des fan sheva stinktmo a awin weil la wegn do sproche get do sheva net zi chealse. wohrscheinlich zohlt do abrahmovic (oddo wie man den penna schreib...) uanfoch mehra wie Milan...
mitn cassano muss i do recht gebn. Sea spiela wos ausoholb fan spielfeld puff in do monnschoft mochn braucht niomand...
und no wos zi an romanista: DE ROSSI: VOOOOOOOOOLLE scheisse wosa do getun hot obbo i muss sogn er isch no jung und ITZ hotas sicho fi sein lebn gelernt... so wies do GRANDE FRANCESCO CAPITANO (della ROMA) TOTTI. do se hots a gelernt noch do leschtn EM in Portgal.
AJO UND FORZA ITALIA! (pa ins IBK hilft sogor do türkische Kassier fan M-Preis zi Italien... la geil hehe)
YO
|
|
|
painkiller
|
Verfasst am: 23.06.2006, 09:36 Titel: |
|
|
Die Leistung wor gegn Tschechien schun okey! I glab mir kenn obo no viel stärka sein, Gattuso, Zambrotta und Totti wern sich in laufe fan Turnier viel mehr steigon (hoffi zumindest) und i glab man kannt af do linken Seite anfoch in Del Piero spieln lossn.. Mir brauchn jemandn der wos is mittlfeld und die linke Seite untostürtzt!
Wie schun gsog iats seinmo 21 Spiele ungschlogn:) Brauchmo la 25 Spiele ungschlogn sein noar pasts
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 23.06.2006, 12:00 Titel: |
|
|
La weita aso. Itz dowocht longsom do Totti. Geschton homsimo an sichon eindruck gimocht. Hoffmo dasszs in Nesta net greiba falt.
Do somsta wert lamma geil poll di f*** Deitschn fan turnier giwatscht wern!!!
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 23.06.2006, 12:53 Titel: |
|
|
@korps: in Vieri hots gibraucht ba Milan als 2tn Stürma nebn in Sheva, zido sem Zeit wor no di Froge ob do Pippo ibohaup wido fi Milan spiel wert odo net wegn sein Voletzung..
Also i glab wenn du 7 Johr ba a Monnschoft spielsch wie do Sheva fi Milan, 2terfolgreichschto Torschütze worsch ollo Zeitn fin Vorein und a sischt in 7 Johr olbn an vorbildlichn Charakta gizoag hosch sem "votrau" i als Fan amo an Spiela wenn er sog er geat wegn die Kindo noch Englond domit sie mito englischn Sproche auwochsn...Geld hot so oando jo sischt schun ginui u i konmi an wiank Spiela erinnon de is leschte Meischtoschoftsspiel in die Curva zidi Fans augn gian u mit wassriga Augn Milan unfeuot...GRANDE SHEVA!
@painkiller: fa mir aus gsegn konn man die Leistung fa di Italiena net beurteil, is erschte Spiel hot gipasst gegen Ghana, des gegn die USA konsch wegn die Kortn net beurteil u is Spiel gegn die Tschechn wor bis zin Ausschluss fa den Tschechn anet berauschnd...dass noa a tschechischa Monschoft mit koan Stürma u oan wianiga net recht viel dorichtit gegen a Obwehr glabe missat a jedm klor san...
@shelpa: Totti wert nimma in Form kem(wos i af oan Weise a guit find, weil a 2000 isch di Monschoft in Vordogrund giwessn, net do Totti) und Del Piero isch seit Johrn nimma do Olte(olba wido glab man er kimp wido, obo isch decht olbn is gleiche). Oanzig Zambrotta hotmi geschton wido an olta Zeitn erinnot...
obo so wies ausschaug krigmo heuire amo leichta Gegna, Achtlfinale, Viertlfinale magari de miesn Franzosn... _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
finalcollapse
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 24.06.2006, 00:18 Titel: |
|
|
@felixmc: Na so wi du des itz fa 2000 bringsch stimp et gonz. Sem isch " la stella" totti is erste mol augitaucht und wor lamma is heisse thema pa italien. 2002 wors sowieso la aus obo itz sigman apissl di reife. er sigs in, meindo meinung noch, dass er nimma di nummo oans isch. und sel isch a guit. obo wenn no apissl zommkoltn wert noa wermo des hoire schun schoffn.
jednfolls wert morgn SCHWEDNS sieg gfeirt und noa get is abenteuer WM weita....
FORZA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 24.06.2006, 12:20 Titel: |
|
|
|
|
|
libertad
|
Verfasst am: 24.06.2006, 12:43 Titel: Gespaltene Persönlichkeiten |
|
|
Des isch schun hetzig, wie walsch dou viela ingstellt sein und gegen die Deitschn sein, obwohl se wohrscheinlich olla deitscha Elton hobn, deitscha Schuile besuichn, deitschis Fernseh schaugn, deitscha Zeitungen lesen, usw.. Und wohrscheinlich ettamo gscheide walsch redn kenn.
Gschpoltna Persönlichkeitn. Wie konn man sich lei für die eigene Herkunft scham und sich als eppas ondos ausgebbn und ibbofanatisch zu eppas fremmis holtn.
Verkaft lei enkra Seele. Und wennnas soffl walsch seit, noar red mindigschtn walsch mitanondo und nett in an uroltn deitschn dialekt in dein forum.
I druck heit in Daumen in die Deitschn. Pa die semm konn man von MIR sprechn, weil sie die gleiche Sproche und Kultur hobn. Obbo pa die Walschn konn man wirklich nett von MIR sprechen, weil mir deitschsprochigen Südtiroler wirklich nichts mit die Walschn gemeinsom hobn.
Und wenn i de faschistischen Walschen gsechn honn, wos in Natz und Boazn provoziert hoben, noar bin i froah, wenn die Walschen ausscheiden, weil noar dospor i mir, wie sich deitscha Südtiroler in de walschen Nationalisten anbiedern, wie dou in den Forum passiert.
|
|
|
sauregurke
|
Verfasst am: 24.06.2006, 12:54 Titel: |
|
|
i tat sogn, dassman sich wo generell mit koando fuißbollmonnschoft identifiziern konn? du, foirpankla bisch genau so wiank deitsch wi olla ondon in den forum wallisch sein. gets darum, dassman zi de holtn muss, wosn gleich sein wi du selbo? sprich, gleicha sproche (wos du anet di gleiche wi deitschlond hosch), gleicha kultur usw.? i hilf oanfoch zi de wosn mir aus welchn grund a olbn symphatisch sein. und se san mir di schwedn, mit de wos i, tutmo load fi di, im grunde nix gemeinsom hon.
und foirpankla, du bisch durch dei getue et wianiga a heuchla. moansch unter anderem dass du di richtige meinung hosch. gibsch du di fi an deitschn aus... bische se?
ausodem isch der gonze patriotismus und nationalstolz eignartig;et la fan foirpankla, wos se ba ondra unprangert und selbo ano in gewisso hinsicht hot, sondon a fa olla ondon wosn in bezug auf italien fa "ins" redn. obo do hot jo schon do stefan ginui dozui gsog.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|