Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

WM 2006 in Deutschland
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Weiter

Autor Nachricht
felix

BeitragVerfasst am: 03.02.2006, 03:32    Titel:

wenns di walschn heure et schoffn noa wert mein begeisterung fi fuißboll zwongsweise onemm...weil seit 1994 hoffe itz wie ein tepp olla 2 Johr(EM) af an gewinn, u noa zoagn de fighetti koan willn!! wennse la awin rennatn wie di deitschn, obo wos regimiden ba sella typn long au! do oane spuckt liaba leit un und di oanzige hoffnung in sturm(cassano), wert net amo dobei san weila zi fett isch!! Böse Böse

ROBBI BAGGIO CI MANCHI!!!!! Weinen Weinen

painkiller

BeitragVerfasst am: 03.02.2006, 06:18    Titel:

Cassano isch zi fett?? hä? Na sorry i hoff i hon des iats net so foston.. weil dosel hot fir sei olto wirklich viel gizag und ba Real hota iats a schun beweißn dassa zi do Stommelf kert und net a Banklwärma isch!

Do Baggio fahlt Italien sicho volle sem gibido recht obo mir hom viele Klasse spiela, i erinnor an Totti, Del Piero, Vieri, Cassano, Toni, Gilardino, i zehl sogor spiela wie Blasi, Perotta und Diana dozui! Insro riesn Vorteil muss sein dass mir jedn Spiela ersetzn kenn, mir hom weit aus ginui guite Spiela und werns do Welt zagn!

heare

BeitragVerfasst am: 03.02.2006, 08:35    Titel:

ach Italien giwing amo af gou koan foll di WM!!! Vielleicht treffn se wido af Südkorea... Lachen

Unaktratives Defensivspiel darf nicht belohnt werden...!!!

felix

BeitragVerfasst am: 03.02.2006, 14:09    Titel:

@michael: wos hoten do cassano fi sein olto dorichtn?? wos hoten do ronaldhinio sem dorichtn??? vogleich du mir an cassano mitan totti, noa sogido wos an supotalentiertn spiela fa an weltklassespiela untoscheidit...und gibdo fotos fan cassano woa no ba bari gspielt hot, les berichte fa sein ehemalign traina(facchetti) nao sigsche wie fett der giwordn isch...und wos hota ba Real dorichtn?? a tor hota gschossn in cup, i honin de woche 30 minutn gsegn u sem hota nix dorichtn!! Talent aloan isch anet ginui...

i bin milanista u sogdo wos mitn sturm los isch bado WM: do Toni isch nimma in Form, do Gilardino dospielts zur zeit amo ibohaup net und wos wilschen du no mitn Vieri?? Del Piero gfolltmo, weila sich fa jedn spiel steigot u bis af di WM in Form sein konn...und des mit Blasi, Diana usw. soll wol eha a witz giwessn san...i will an spiela segn wie in Rino Gattuso, der sich seina Lunge hien laft u fi di monschoft orbatit, se san no Charaktaleit!!! GRANDE!!

also wenn Brasilien normal losleg, noa mog kem wer will!! obo viel mocht a wie a monschoft zomschweißt in de poor wochn, se wor fa mir aus gsegn 2000 guit, a Harmonie ina monschoft kensche ausa u se isch ba di Deitschn foscht olbn!!

painkiller

BeitragVerfasst am: 04.02.2006, 10:15    Titel:

Zwecks cassano: I hon viele Spiele gsechn fa ihm sobolda no ba Bari gspielt hot, sem wora fir seine 18 19 Johr wirklich volle guit und hot in Bari viel weitagfholft. Er wor sicho ans fa die greaschtn Talente in Italien. Sobolda noar zi Roma giwechselt isch hota sich gimist gegn Montella und Delvecchio durchsetzn. Iats ischa zi real gong. I gibdo recht er hot lai a Tor gschossn obo er brauch sicho a sei zeit bisa sich zirecht findit in Madrid und er werts schoffn!
An spiela wie in Vieri wünscht sich sicho jeda Monnschoft, er hot sicho seine bestn Toge hinto sich sobolda ba Inter, Juve Atletico wor obo i binmo sicho wenna bis zur WM guit in Fform kimp konna a mitefohrn und ins viel weitahelfn.
Es zählt wie du schun gsog hosch do Teamgeist den wos mir obo meino meinung seit do Lippi ba ins Trainer isch hom und do Lippi setzt net af Numen wie Del Piero, Vieri oddo Totti, er setzt af de Spiela wos in Form sein! Blasi Diana, Toni, Gilardino sein junge Spiela und deswegn wernse sicho a ihra Zeit brauchen und es isch bessa an Toni in suppo Form zi hom als an Del Piero oddo Vieri wos ka voglia hom und net in stonde sein a Strecke zi lafn oddo in bole ins Tor zi schiasn. Obo do Del Piero steigort sich fa Spiel zi spiel und seit er de Fase wose ihn fan Doping vorgeworfn hom, hota sich olba mehra gsteigort a und sich net beeinflussn gilost fa dem wos ondra redn. Spiela wie Zambrotta und Gattuso brauchats, sem gibido volle recht! Disem beisn durch jedis spiel und man sig wie sehr sie sich insetztn.
Bin obo olbm no do meinung mir sein hoir stork und vorollm durchn Trainerwechsel!

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 04.02.2006, 11:49    Titel:

oh schweden!!!11

nana die italos san hot aso dasszemo mit ihra zepflan und den scheiß gitue afn sack gion. und de san fizi ingibildn, vogleich de amo mit ondra fuisbolla zB brasiliana, die sem mochn et oan af king-of-the-world...

irgnd a kloans lond solls mochn, an außnseita for the win!

motz147

BeitragVerfasst am: 02.03.2006, 22:37    Titel:

Fir olla wossn lust hom awin ibbo fuißboll zi reidn etc.

http://www.youonweb.it/forum/viewtopic.php?t=914

harry

BeitragVerfasst am: 10.03.2006, 18:42    Titel:

Heur hot koando a Chance gegen insra Squadra!!!Smilie)))

felix

BeitragVerfasst am: 11.03.2006, 19:10    Titel:

I glab so Nervnkitzl wie heuire isch ba mir af de WM honi no nia kop...und i hon amo a guits gfühl fi di Azzuri...

Zitat:
es lebe di WM

4 wahra Worte Cool

pete

BeitragVerfasst am: 12.03.2006, 22:00    Titel:

Hollond!!
des hob olla net Hollond af do rechnung!
hom wirklich a ibozeignda qualifikation gspielt, und wenns et wie so oft zi team-interne querelen kimp seinse sicho gonz a heißo tipp!

die olten haudegen homs mehr odo wianiga olla gelod, es hot an umbruch und a vojüngung in do monnschoft geben, wos la guit getun hot
I hoff heur mochn sis Cool

sischt di favoriten sein natürlich ollm so die gleichn: brasilien, italien, frankreich, englond, et zi vogessn tschechien und portugal.... und mit obstrichn deitschlond, weilse irgndwie noar decht ba die turniere wido do sein (obwohl i hoff dassn se in do vorrunde fliagn Winken)

najo, a wian zeit bis zi do wm isch jo no

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Sport Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Weiter
Seite 2 von 20

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Thilo Sarrazin: Deutschland schafft s... newworlddisorder Politik 3 10.09.2010, 23:09 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Terror-Video: Islamisten drohen Deuts... beavis Politik 2 22.04.2009, 13:21 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Riesenkrabbler erobern Deutschland andy News 21 22.05.2008, 19:42 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Österreich-Deutschland lelle Sport 44 06.02.2008, 21:05 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Lustige Ortsnamen in Deutschland fumo Fun 21 13.01.2008, 21:29 Letzten Beitrag anzeigen