|
|
Autor |
Nachricht |
peti
|
Verfasst am: 21.07.2004, 12:12 Titel: |
|
|
ruffy hat folgendes geschrieben: |
obo sie hot gschmeckt, odo? |
jep! _________________ ''Ich habe Angst, dass wenn ich Luft hole, jemand anderes zu Wort kommen könnte...''
Ally McBeal
|
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 21.07.2004, 14:27 Titel: |
|
|
@pp
worumen?
i denk du hosch schun suscht viel orbat kop... Also i war schun dofier, dass mir oll awin drinnzohl...
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 21.07.2004, 17:43 Titel: |
|
|
Des mitn Geld isch olls awin bled giloffn... obbo iatz im nouchhinein ischs hot a bled jedn wegn di 50cent extra unhaudn zi missn.
@pp: i woas jo et, wi oft dass du jedn oanzelnen sigsch, obbo sischt solls hot jedo ba do ???nägschtn??? yow-fete zohln.
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 22.07.2004, 13:14 Titel: |
|
|
wennas wellt, zohli sogor 1 öse!
bö, i sogat wenn mo noamol sowos mochn, noar kennmo jo sem anfoch is dopplte fa olla volong (1€) wenns denn unbeding sein muss.
sell isch sicholich jedo bereit zi zohln _________________
no!blog
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 22.07.2004, 16:48 Titel: |
|
|
Wenn jedo 50cent zohlat wars a schun ginui...
YouonWeb isch schließlich et af Gewinn mochn ausgerichtet (nou et!)
|
|
|
fabi
|
Verfasst am: 22.07.2004, 22:17 Titel: |
|
|
ban nächsten YOW treffn wer i a aufkreuzen
KEEP ON DREAMING _________________ Wenn tote Fische mit dem Strom schwimmen und untote dagegen, dann springe ich aus dem Fluss!
KEEP ON DREAMING! TRÄUMEN IST SCHICKSAL!
http://www.fabisworld.com
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 27.07.2004, 14:04 Titel: |
|
|
wenns denn no ans gib (den summo) _________________
no!blog
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 27.07.2004, 17:36 Titel: |
|
|
stefan1 hat folgendes geschrieben: | wenns denn no ans gib (den summo) | jo, bo...
Wenn a poor Leit dobei warn, nocha kennat man jo nou amol oans in Bruneck ba di Seadn/Schlossberg mochn!
Es gib hot lamma 2 freia Termine: Is Wochnende zwischn RocknToul und Schlossberg am 21. Auguscht und is leschte Wochnende bevor di Schuile schun? wido unheb... (zachzach wi di Zeit voget) am 4. Septembo
Wos sog des?
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 27.07.2004, 18:44 Titel: |
|
|
wochnende zwischn di 2 groaßn pustra open airs war guat!!! _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 27.07.2004, 19:04 Titel: |
|
|
i find in 21. August guit. Sem hom di meischtn olla a Woche frei. _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|