Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Patriotismus! warum?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Weiter

Autor Nachricht
stm

BeitragVerfasst am: 28.03.2009, 18:46    Titel:

patz0 hat folgendes geschrieben:
jojo XD i sogat a in kompf gegn faschismus au und mochat noa a zweckskoalation mit so a latenta fascho partei ^^

i man ob zweck odo net, isch hot schon vielleicht a leichta heuchelei odo? gib jo ondra moderatara rechta partein a no Winken kennse glei a "Zweckskoalation" mit do NPD mochn *gg*

fa mir aus gsegn hot extrema voarschung ^^ naja obo net mein problem Sehr glücklich honnse jo net giwählt

Wer Lega gleich Faschismus setzt, vosteht net wos faschis san... Forza Nuova gibido recht.

Obo oft glabi ba dir wos net links isch isch per se rechtsextrem....... Des vostei net unto Pluralismus....

Und a Koalition houst nie gleicha Meinung... Trauriga Politik sem... Gib und hot schun viele Koalitionen zwischen Sozialdemokratn und Nationalisten gebn....zb. Israel, osteuropa....und sem san barriern no viel größer...

Vielfalt isch a in do Politik guit. Noch deina definitionen missat man wirklich a faschomachtübernahme fürchtn... Blödsinn. Rechts isch net Rechtsextremm......

patz0

BeitragVerfasst am: 28.03.2009, 18:57    Titel:

rofl XD augn auf und informiert enk apissl ibo giwissa aktivitätn fa do Lega

z.B.
http://sosigis.wordpress.com/2009/03/22/mario-borghezio-lega-nord-der-regionalismus-ist-nur-tarnung-wir-werden-immer-faschisten-sein/
(neamo af deitsch, obm afn an link san evtl. no videos dozui)

odo ibo vobindungen zi gewissa rechts-extremistischa fascho logo Winken
http://antifameran.blogspot.com/2009/01/razzismo-normale-la-destra-fascista-in.html
ban video ba ca. 6 min XD

naja wia gsogg mir get des sowos ban orsch vobei Winken es hob de giwählt wos mit di braun ääähm sorry grün hemdn paktl Mit den Augen rollen informiert enk amo und lod enk net olm fa partein blendn Winken denn wossnse sogn und noa effektiv tian isch a untoschied Auf den Arm nehmen

p.s. pluralismus? neee XD find z.B. Süd-Tiroler Freiheit um länga bessa, san wenigstns ehrlich und sella heuchla wia di an, und freiheitlichn als rechtsextrem bezeichnt honne jo a net Winken Lega schon obo sell sig jedo glei amo wos seina scheukloppm oareisst und net jeda partei blind folg

fropse

BeitragVerfasst am: 28.03.2009, 19:57    Titel:

patz0 hat folgendes geschrieben:
rofl XD augn auf und informiert enk apissl ibo giwissa aktivitätn fa do Lega

z.B.
http://sosigis.wordpress.com/2009/03/22/mario-borghezio-lega-nord-der-regionalismus-ist-nur-tarnung-wir-werden-immer-faschisten-sein/
(neamo af deitsch, obm afn an link san evtl. no videos dozui)

odo ibo vobindungen zi gewissa rechts-extremistischa fascho logo Winken
http://antifameran.blogspot.com/2009/01/razzismo-normale-la-destra-fascista-in.html
ban video ba ca. 6 min XD

naja wia gsogg mir get des sowos ban orsch vobei Winken es hob de giwählt wos mit di braun ääähm sorry grün hemdn paktl Mit den Augen rollen informiert enk amo und lod enk net olm fa partein blendn Winken denn wossnse sogn und noa effektiv tian isch a untoschied Auf den Arm nehmen

p.s. pluralismus? neee XD find z.B. Süd-Tiroler Freiheit um länga bessa, san wenigstns ehrlich und sella heuchla wia di an, und freiheitlichn als rechtsextrem bezeichnt honne jo a net Winken Lega schon obo sell sig jedo glei amo wos seina scheukloppm oareisst und net jeda partei blind folg

/signed, bravo patz0! Winken

siroliver

BeitragVerfasst am: 28.03.2009, 20:11    Titel:

Iatz ba ollem wos di Lega Nord folsch mocht, oans isch schun zu sogn: in einige Dinge hommse schun recht a, sell isch is traurige.

Weil heintzutoge derfasche jo gor nichts mehr gegn a ondre Religion oddo so sogn.
Und do gibs x beispiele:

Mir megn di Kreizo aus Schuiln und Kindogärtn tian und in Köln wellnse a Moschee baudn dern Turm heacha wie do Dom isch?? daidai, mindestns hommse semm wos dogegn gsog, ubbo schun lei amol do Gedonke!

In Kindogärtn derfnse koana Weihnachtsliado und so mehr singen weil sell jo "diskriminierend" war, wo seimmo denn??

I muss ehrlich sogn wenn mir koan Kreiz auhängen derfn in di Schuilklassn loss i a Muslimin a net mit an kopftuich untorrichtn.

Oddo in Ortschoftn vobiatnse in di Kirchn in do friah zu leitn ubbo a Moschee schun wellatnse baun. Olls mit Maß und Ziel. I find es muss erlaubt sein af seine Kultur/Herkundft stolz zu sein. Und bei ollem wos di Lega folsch mocht find i guit dass sie mindestns dofür eintretn dassmo insre Traditionen gholtn. Sie übotreibns ubbo wenns sunscht niamand mehr tut, wos tanschn.

newworlddisorder

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 16:44    Titel:

Patriotismus per se isch net ausländafeindlich, obo aso wie Patriotismus pa ins gileb und augizochn wert richtita sich gegn olls wos net "typisch tirolerisch" isch...

I woas net warum speziell Patriotn aso tion als obm lei sie epas af ihra Heimat gebm und jedo wos net Patriot isch die Heimat hossat. I mog mein Lond a brutal gearn, obo se isch fi mi no longe koan Grund mi itz auzispiel... Vielfoch wert Patriotismus missbraucht um jeglicha Kritik an in eignenen Lond als Nestbeschmutzerei ozition. Grot die USA san fi Patriotismus glabe is warnendste Beispiel: Grot sem isch a "love it, or leave it" mentalität ziemlich vobreitn und ginau se hotman in forum fa diversa patriotn und gegnspiela ghert.

Wegn Stolz af sein Lond sein und Geschichte: Glab des lei Südtirol hot a bewegenda Gschichte hinto sich mit viela Kämpfe usw usf? Und stolz zi sein af epas fi wos des persönlich nichts gitun hop isch a traurig, des kennat genausoguit in irgndan slum in afrika giborn wordn sein.

Südtirol hot fa patriotischn Parolnschwing gor nichts, se mocht inso Lond koan Fetzlile bessa...

freakz

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 18:00    Titel:

danix hat folgendes geschrieben:
Gibs la in Südtirol Patriotn?

Bestimmt gibs a ondoswo Patriotn , obo ba ins konnsche des nimma als Patriotismus bezeichnen ...

I persönlich find das insra sogenonntn "Patriotn" anfoch la peinlich san , ka wundo das "do Rest do Welt" so a klischee-hoftis Bild fa ins krig das mir in Südtirol olls lai Baurn sein dei auso ihra poor Berge kan ondon Fleck do Welt gsechn hom Traurig

Und itz gebmo beef , bitte

jp

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 18:38    Titel:

I find man konn la stolz af epas sein wos man selbo gileistn hot, und la weil man in südtirol gibohrn isch konn man et stolz af sel ka leistung von an selbo isch...

andy

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 18:44    Titel:

Aha also terman anet stolz af sein Freind/in sein wenn er/sie z.B in Skiweltcup giwing? Hotman anet selbo gileistn...

jose

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 20:01    Titel:

andy hat folgendes geschrieben:
Aha also terman anet stolz af sein Freind/in sein wenn er/sie z.B in Skiweltcup giwing? Hotman anet selbo gileistn...

du vowechlsch epas...

wenn dein Freind/in z.B in Skiweltcup giwing bische net stolz af di piste, sondon afn mensch... se isch awin a untoschied weil a mensch konn fi oan do sein, oan weitahelfn odo oan inspiriern... vl wearts in zukunft a bissl a ehre fi di sein af der piste zi forn, weil se erinnerungen weckt, obo se isch noa a ondos thema

es konn a ehre fi di sein in den lond zi lebm weile zi di leit wos gikämpft hom aufblicksch, es isch obo total epas ondos stolz afs lond selbo zi sein... für wos denn a?

(Nein ich plane keinen Amoklauf...)

luk

BeitragVerfasst am: 29.03.2009, 21:16    Titel:

danix hat folgendes geschrieben:
jo und? huosst se dassman sem et stolz konn sain wenne in afrika inan slum oddo sischt irgndwo giborn bisch? Gibs sem kuona Patriotn? Gibs niemand der wos Afrika als Huomat bezeichnt? Gibs la in Südtirol Patriotn?

\signed. obo zimlich.

freak hat folgendes geschrieben:
I persönlich find das insra sogenonntn "Patriotn" anfoch la peinlich san , ka wundo das "do Rest do Welt" so a klischee-hoftis Bild fa ins krig das mir in Südtirol olls lai Baurn sein dei auso ihra poor Berge kan ondon Fleck do Welt gsechn hom.

also peinlich sein se leit wi du wosn gscheide redn und ondra in dreck ziochn wosn awin a kulturbewusstsein hobm und afs lond epas holtn. Mit den Augen rollen Winken

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Weiter
Seite 5 von 12

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Warum du ravest und ich rocke j0e Film, Musik & Leseecke 26 15.05.2007, 19:17 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. Warum Frauen keine netten Männer lieben newworlddisorder Allgemeines 2 09.05.2007, 21:59 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Warum Frauen keine netten Männer lieben! gerd Fun 42 24.08.2005, 14:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Warum eine E-Mail besser ist als Sex pp Fun 4 28.07.2004, 23:08 Letzten Beitrag anzeigen