|
|
Autor |
Nachricht |
master

|
Verfasst am: 27.03.2009, 20:59 Titel: |
|
|
pottra hat folgendes geschrieben: | @master: wer hoten gsog dass patriotismus epans mit Asländafeintlich keit zi tin hot?
In bezug zi die Auslända binne do gleichn meinung wie do rinok und sist binne a sein meinung! |
freit mi fi di... _________________

|
|
|
 |
xanta

|
Verfasst am: 27.03.2009, 21:59 Titel: |
|
|
kuen hat folgendes geschrieben: | rinok hat folgendes geschrieben: | ...Tourismus obo bsundos di gonzn Qualitätsprodukte san olla "Made in Southtyrol"! |
zb do Senfta Speck fa China? |
xD dr sel wert jo lai entn verkaft^^ _________________

|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 27.03.2009, 22:04 Titel: |
|
|
cokesoldier hat folgendes geschrieben: | kuen hat folgendes geschrieben: | rinok hat folgendes geschrieben: | ...Tourismus obo bsundos di gonzn Qualitätsprodukte san olla "Made in Southtyrol"! |
zb do Senfta Speck fa China? |
xD dr sel wert jo lai entn verkaft^^ |
Zitat: | Hinzu kommen sechs Produktionsstätten in China und eine in Brasilien. |
http://www.wirtschaftsblatt.at/archiv/89130/index.do
 _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 27.03.2009, 22:55 Titel: |
|
|
rinok hat folgendes geschrieben: | Südtirol als bedeutungslos zi bezeichn isch schun traurig... Net viel sea kluana Landlan san soffl bekonnt af der Welt: Essn, Kultur, Londschoft, Tourismus obo bsundos di gonzn Qualitätsprodukte san olla "Made in Southtyrol"!
Is uanzige wosman als bedeutungslos bezeichn konn san du und deina Kommentare!
Insra Ahnen umse amo aso zi huassn hom af ihra heimat hot no epans koltn, net as wie du, wos olls lei kritisiert.
Soviel zin Thema Auslända: I hon ibahaub nicht gegn Auslända, solongse sich holbwegs integriern... Obo sich fa Albana odo ähnlichn olls gfoll lossn bzw. no Ongst hobm missn wille et, sem isch gscheida ob domit! Sischt wie gsog passnse schun. |
i gibdo recht... also in der hinsicht zi di auslända... weil pan ausgegiene des gekekse getmo so dermasn... i will feirn et zomwixn!.. also amo zin sem thema. sischt passnse wo, in a gewisso hinsicht brauchmose jo a, weil kloputzn will fa insra leit ehniomand tion... odo ospiola hausmeisto odo so a job... klor tion se a doiga obo eha auslända... wobei i mi oft frog wos de in gonzn tog afn brunecka grobm treibm... mit iman D&G Motorola usw...(als beispiel). also se isch hot des wos mi awin zi denkn bring. obo jojo de wosn orbatn daumen hoch.
dofun ogsegn siche di vobindung auslända raus mit schützn und patriotismus komlett unongebrocht. lamo zin sem thema... patriotismus isch fi mi wemman sein lond (also fi mi hot südtirol) liebt und awin drau schaug und et vokümmon lot... traditionen bewohrt und di gsellschoft belebm... tirola bräuche förden di gemeinschoft awin und sein wo ollgemein recht guit... und a de soche mit italien find i et ok... dass die regierung in rom gsetze mochn wos nua sowiso la mir (nördlicha regionen) zi spiorn kriogn weil kontrolliert wert eh lei sem.... also se find i ungerecht... (a möreder wenna uan umbring kriog wioniga strofe aswio wenne betrunkn uan zommfirsch z.b).
also i bin patriot. i find des isch meina heimat, do isch is lebm toll und man soll hot et vogessn wosn insra vorfohrn, ahnen und väto fi ins getun hobm.... weil den wohlstond wos mir heint hobm kenn mir olla insra elton groaßelton usw vodonkn! wenn des mior jemand et glab mussa hot mit oma opa odo so redn wios fria wor... mein opa hot faschissmus dolep und hot amo dozehlt wios wor... also wenn mir heint aso behondlt wurdn mechti et wissn wos sea möchtegernrevoluzza und italia fanatn tatn... also bitte i loss den gedonke amo offen  _________________

|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 27.03.2009, 23:00 Titel: |
|
|
cokesoldier hat folgendes geschrieben: | und mir kimp fir de paroln "südtirol ist nicht italien" sogn lai viele, weil si mitläufer sein... i wett 50% fa de kennen koan oanzigs guats argument.... |
nenn mein beitrog jo net als letzis argument  _________________

|
|
 |
xanta

|
Verfasst am: 28.03.2009, 00:15 Titel: |
|
|
luk911 hat folgendes geschrieben: | cokesoldier hat folgendes geschrieben: | und mir kimp fir de paroln "südtirol ist nicht italien" sogn lai viele, weil si mitläufer sein... i wett 50% fa de kennen koan oanzigs guats argument.... |
nenn mein beitrog jo net als letzis argument  |
ne du hosch ba einigen punktn genau in richtign punkt getroffn  _________________

|
|
 |
benno90
|
Verfasst am: 28.03.2009, 00:23 Titel: |
|
|
fropse hat folgendes geschrieben: | andy hat folgendes geschrieben: | Stimmp... Solongse sich aufiern passts jo. Obo wie oft ischsen aso, wenn irgnd a scheiß augfiert werd, dass Auslända dohinto sein? Viel zi oft... Olls in Orsch gsteckt kriegn und noa no pa ins Moscheen baudn well.. Naja. Zin Thema Heimatliebe. Wos isch doron schlimm? Südtirol bedeitungslos? Terfman sein Heimatlond no gern hom, odo wie? Geh amo Pakistan @master noa ischs sicho nimma so a "kloans bedeutungslosis" Lond... |
sea sätze "olls in orsch gsteckt krign usw." san pauschalurteile und do ibogang fa an heimatliebenden zi oan der wos rechtsaußn stet... und se isch is problem. Wenn jemand guit argumentiert wie zb do muschl, noar konnin la zuistimm... Natürlich soll niamand fa auslända ongst hom missn, obo genausowianig wie a auslända vor an nazi.. |
i will iz net sogn dass di ausländer olls in orsch gsteckt kriegn, obo es isch, und sa glabi muss ajedo zuigebm, aso, dass die Ausländer mera Beiträge kassiern wie Südtiroler und se find i folsch. und es isch a a totsoche dass jedo der fa an onon Lond in insra heimat kimp (i sog bewusst heimat) bessa bescheid woas welcha beiträge und wieviel geld fan lond ihn zuisteht als a Südtiroler. Und se lig la an sem dass di doign vl net richtig informiert san, odo obo dass sie for si um geld onsuichn zearst amol probiern selbo ibo i rundn zi kem... und wennman se la vosuicht, na hotman RESPEKT vodient, ob Tiroler, taliener, Chinese odo Albaner... meine Meinung
|
|
 |
pottra
|
Verfasst am: 28.03.2009, 00:27 Titel: |
|
|
@luk911: muss sogn wirklich an guitn beitrog. bin voll dein meinung
|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 00:29 Titel: |
|
|
pottra hat folgendes geschrieben: | @luk911: muss sogn wirklich an guitn beitrog. bin voll dein meinung |
hertman gern
cokesoldier hat folgendes geschrieben: | ne du hosch ba einigen punktn genau in richtign punkt getroffn  |
isch recht i denk hot aso...  _________________

Zuletzt bearbeitet von luk am 28.03.2009, 00:31, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
 |
duddi

|
Verfasst am: 28.03.2009, 11:26 Titel: |
|
|
benno90 hat folgendes geschrieben: |
i will iz net sogn dass di ausländer olls in orsch gsteckt kriegn, obo es isch, und sa glabi muss ajedo zuigebm, aso, dass die Ausländer mera Beiträge kassiern wie Südtiroler und se find i folsch. |
meines wissns zohln die auslända mehr in wie sie krig hobn - hon i erst vor a poor monat irgndwo gilesn (frog mi obo et wo...)
i hon a wirklich nicht gegn auslända, isch klor dass sie sich korrekt voholtn missn. obo wennman sog "wer sich et aufiehrt soll obhaudn" nuar missat man a di "einheimischn" leit wos sich et benemm (sem gibs sicho a an haufn) ausnhaudn, odo? es sellat jo jedo gleich behondlt wern... odo net?
i will itz la di diskussion in a ondos licht werfn und ibo de onsichtsweise sprechn... _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |