|
|
Autor |
Nachricht |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 12:48 Titel: |
|
|
duddi hat folgendes geschrieben: | meines wissns zohln die auslända mehr in wie sie krig hobn - hon i erst vor a poor monat irgndwo gilesn (frog mi obo et wo...) |
des isch wo awin a labbrigs argument^^ also wiese sem dolebm also bitte se musche schunamo denkn? ausodem sigsche de nio in somsta? pan ausgin mit de gonzn hotll also de schaugn et noch caritas aus! im gegnteil... und de hobm eft räusche de i mir net doleist... ibohaup wene piné schaugsch... also sofl geld hon i net dass i mir uan unsaufn konn dassi lama umalig (und se pa discopreisen ano..)... i tats et welln obo i muan jo la. und mir kimp holt fir dass des et richtig isch... und sea argumente wie zb dasz imamn letz get san total "dumm" ohne iz jemand zi beleidign... weil wenne ibon grobm gesch, gib amol acht? also uma 4a nommitog odo 11a vormittog missatn de eigntlich orbatn? und et mit imana handys ummatelefoniern und diskutiern mit imman kollegn... meina meinung.  _________________

|
|
|
 |
rebbe1
|
Verfasst am: 28.03.2009, 13:48 Titel: |
|
|
@luk911 und deina argumente sein bessa, lai weilse greaßara Reische wie du hom??? ........
Und lai weilse um 11 u 4 in do stodt sitzn, hot wo a komplet nix zi sogn, wennse zB früh-spätschicht hom, odo irgndwo in gostgewerbe orbeitn??
Und es isch a ollgemein bekonnt dass in osteuropäischa ländo brutal viel gfälschte markn manondo gion u dass di auslända grundsätzlich hoamfohrn, kleidung zi kafn.......
|
|
 |
pinna

|
Verfasst am: 28.03.2009, 14:28 Titel: |
|
|
luk911 hat folgendes geschrieben: |
i gibdo recht... also in der hinsicht zi di auslända... weil pan ausgegiene des gekekse getmo so dermasn... i will feirn et zomwixn!.. also amo zin sem thema. sischt passnse wo, in a gewisso hinsicht brauchmose jo a, weil kloputzn will fa insra leit ehniomand tion... odo ospiola hausmeisto odo so a job... klor tion se a doiga obo eha auslända... wobei i mi oft frog wos de in gonzn tog afn brunecka grobm treibm... mit iman D&G Motorola usw...(als beispiel). also se isch hot des wos mi awin zi denkn bring. obo jojo de wosn orbatn daumen hoch.
dofun ogsegn siche di vobindung auslända raus mit schützn und patriotismus komlett unongebrocht. lamo zin sem thema... patriotismus isch fi mi wemman sein lond (also fi mi hot südtirol) liebt und awin drau schaug und et vokümmon lot... traditionen bewohrt und di gsellschoft belebm... tirola bräuche förden di gemeinschoft awin und sein wo ollgemein recht guit... und a de soche mit italien find i et ok... dass die regierung in rom gsetze mochn wos nua sowiso la mir (nördlicha regionen) zi spiorn kriogn weil kontrolliert wert eh lei sem.... also se find i ungerecht... (a möreder wenna uan umbring kriog wioniga strofe aswio wenne betrunkn uan zommfirsch z.b).
also i bin patriot. i find des isch meina heimat, do isch is lebm toll und man soll hot et vogessn wosn insra vorfohrn, ahnen und väto fi ins getun hobm.... weil den wohlstond wos mir heint hobm kenn mir olla insra elton groaßelton usw vodonkn! wenn des mior jemand et glab mussa hot mit oma opa odo so redn wios fria wor... mein opa hot faschissmus dolep und hot amo dozehlt wios wor... also wenn mir heint aso behondlt wurdn mechti et wissn wos sea möchtegernrevoluzza und italia fanatn tatn... also bitte i loss den gedonke amo offen  |
/signed zi 100% _________________

|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 15:47 Titel: |
|
|
@rebbe1... jo onsichtsoche... also i hon ot is geld mir in piné an volldompf unztrinkn... obo bitte  _________________

|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 15:57 Titel: |
|
|
@danix... hosch recht.  _________________

|
|
 |
stm

|
Verfasst am: 28.03.2009, 17:16 Titel: |
|
|
Patriotismus und "Ausländofeindlichkeit" hom wienig mitandono zi tien. Bitte zwou Frogn is negstimo......
These: A gsundo Patriotismus schützt vor Faschismus. siehe z.B USA Wellat amo segn wos giwissa leit sogatn wenn ba ins wie in Amerika is gonze johr a tirola Fohne fohrn Haus hängat.....
De gonzn Vorurteile gegn Patriotismus koni nima hern... Entlich awin Pluralismus....Entlich awin Respekt vor ondra meinungen:
Wenn oundo sog er will an Freistoot (Weg fa Italien) Isch zi respektiern, well a italiena. Net glei Scheiß Südtirola Freiheit... A linka wells.......
Wenn oundo sog 7% Auslända (in 2020 sollns 15 % san) odo die jährliche Steigerung fa 20% san mir zi viel nou isch se zi respektieren und net zi sogn der isch ausländafeindlich.... ( Mit de gonzn Vorurteile krig man koun wähla fa die Freiheitlichn weg.....)
Und wenn sa Sochn olba mehr Jugendlich (a Erwochsene) aso denkn brauch man net moun " O san mir a komischis lond" sondon wos san die ursochn und konman opas ändon................... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
 |
patz0

|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 18:24 Titel: |
|
|
du raffschs net... des isch a zweckskoolation... des isch nix politischis es isch la so dass ohne soa koolation kuan sidtirola partei indi EU kemmatn  _________________

|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 28.03.2009, 18:32 Titel: |
|
|
jojo XD i sogat a in kompf gegn faschismus au und mochat noa a zweckskoalation mit so a latenta fascho partei ^^
i man ob zweck odo net, isch hot schon vielleicht a leichta heuchelei odo? gib jo ondra moderatara rechta partein a no kennse glei a "Zweckskoalation" mit do NPD mochn *gg*
fa mir aus gsegn hot extrema voarschung ^^ naja obo net mein problem honnse jo net giwählt _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
luk

|
Verfasst am: 28.03.2009, 18:44 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | jojo XD i sogat a in kompf gegn faschismus au und mochat noa a zweckskoalation mit so a latenta fascho partei ^^
i man ob zweck odo net, isch hot schon vielleicht a leichta heuchelei odo? gib jo ondra moderatara rechta partein a no kennse glei a "Zweckskoalation" mit do NPD mochn *gg*
fa mir aus gsegn hot extrema voarschung ^^ naja obo net mein problem honnse jo net giwählt |
jo na di partei di wallische tretit fi ehnlicha sochn in aswie di freiheitlichn... und disem sein jo beada mitterechts irgndwie.. also fan sem her... i muan mit di kommunistn wernse sich et zomtin^^ und in foll tuitman sich informiern ibo di ideen fado lega nord bevor man sea zoig postet  _________________

|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |