|
|
Sein de guit? |
Jo |
|
50% |
[ 74 ] |
Na |
|
49% |
[ 73 ] |
|
Stimmen insgesamt : 147 |
|
Autor |
Nachricht |
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 19:50 Titel: |
|
|
nightfairy hat folgendes geschrieben: |
i find schworz generell jo a a geile forbe (hehe) ober wenn man a werbung mochn will für a lond wos a schiane londschoft-natur hot, sollat man a a schians foto verwendn und donn villeicht die grafik von odler und die schrift sem irgendwo einbauen. weil schworz passt in dem moment oanfoch net..
und wenn do hintergrund unbedingt schworz sein soll donn konn man die schrift zumindest lei weiß mochn. schaug a schun freindlicher aus
sry berufskronkheit mein senf dazua zu gebm |
jo na nix gegn sel obo wuasch des isch mit paint soa soche _________________
|
|
|
|
baule
|
Verfasst am: 22.03.2009, 20:09 Titel: |
|
|
fa mir aus gsegn nix gscheids. Grod awin a schrift und der mieße odla, naja
hosche die londschftsbildo wenigstns selbo gimocht? _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 20:46 Titel: |
|
|
baule hat folgendes geschrieben: | fa mir aus gsegn nix gscheids. Grod awin a schrift und der mieße odla, naja
hosche die londschftsbildo wenigstns selbo gimocht? |
na honi et. wien a bitte? der odla isch et mies. _________________
|
|
|
mori
|
Verfasst am: 22.03.2009, 20:59 Titel: |
|
|
Do brauchats no a auswohlmeglichkeit
Die panorama Bildo taugn mir guit, obo mit die odla bildo konn i persönlich nicht unhebm, wps obo et hoasn soll dass sie et guit san isch hot et my gschmock... _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 21:02 Titel: |
|
|
mori hat folgendes geschrieben: | Do brauchats no a auswohlmeglichkeit
Die panorama Bildo taugn mir guit, obo mit die odla bildo konn i persönlich nicht unhebm, wps obo et hoasn soll dass sie et guit san isch hot et my gschmock... |
jo i bin olleweil dobei apor geila zi mochn mit photoshop, wenns epas wert tuise ine _________________
|
|
|
baule
|
Verfasst am: 22.03.2009, 21:21 Titel: |
|
|
luk911 hat folgendes geschrieben: | baule hat folgendes geschrieben: | fa mir aus gsegn nix gscheids. Grod awin a schrift und der mieße odla, naja
hosche die londschftsbildo wenigstns selbo gimocht? |
na honi et. wien a bitte? der odla isch et mies. |
mit an fotoapparat???
wenne kritik willsch muschse a votrogn. _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 21:25 Titel: |
|
|
Zitat: | mit an fotoapparat???
wenne kritik willsch muschse a votrogn. |
jojo obo et so belaidigenda.. awi wenn i a tepp war odo? des isch do karer sea. tut mo luat i kim do et olle toge hin... und fa sextn bin i anet... _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 21:46 Titel: |
|
|
tinki hat folgendes geschrieben: | najo... di motive gian schun, obo qualität isch net grod di beste |
jo im bitmap format warnse zi gruas giwedn und di uan honi a la ibo google fun.... und sem ischs eh wios isch _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 22:12 Titel: |
|
|
tinki hat folgendes geschrieben: | luk911 hat folgendes geschrieben: | tinki hat folgendes geschrieben: | najo... di motive gian schun, obo qualität isch net grod di beste |
jo im bitmap format warnse zi gruas giwedn und di uan honi a la ibo google fun.... und sem ischs eh wios isch |
glab jedo brings selbo zom af google bildo zi suichn, sem missnse et unbeding ins forum... |
di obran oni schun selbo gemocht... und bin pa appor noia dobei _________________
|
|
|
luk
|
Verfasst am: 22.03.2009, 23:05 Titel: |
|
|
tinki hat folgendes geschrieben: | disem honi a et giomant |
nua isch wo recht _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|