|
|
Autor |
Nachricht |
pokerface
|
Verfasst am: 14.10.2008, 17:51 Titel: Clan´s in Südtirol |
|
|
Gibts welche? ... hon selber schun in deitschen Clans mitgspielt und hon eventuell vor an Multigaming Clan zu mochen. Kenn mi eigentlich net mit do Südtiroler- Clanszene aus... . War toll wenn es mi aufklären kannt
|
|
|
|
pokerface
|
Verfasst am: 14.10.2008, 18:06 Titel: |
|
|
Jop danke! xFire kenni natürlich. I wer do iatz amol beitreten Obo a wirklicher Clan isch des net
|
|
|
jose
|
Verfasst am: 14.10.2008, 19:32 Titel: |
|
|
es weart holt ab und dann wiedoamo la in clan zi 8 odo so cod2 gizockt obo is kürzl hon i so und ondorst ollm vor dron^^ _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
|
mori
|
Verfasst am: 14.10.2008, 20:00 Titel: |
|
|
do megat man schu amo an termin die woche ausm8n wo fi olla SGA mitgliedo on zi san isch... _________________
|
|
|
pinna
|
Verfasst am: 15.10.2008, 14:48 Titel: |
|
|
se isch holt a schwierig, weilman et olbn doweil hot.
I bin wo meistns online ^^ _________________
|
|
|
taschla
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 17.10.2008, 19:08 Titel: |
|
|
hehe es gib no an cod4 clan, mir sein grod ban aufbau sein obr 5 guat aktive lait.
die Seite isch a grod im aufbau, folls interesse hsoch schreibsch mi oanfoch mol on:P
oder ibr msn santoni@bank4fun.it _________________
|
|
|
08
|
Verfasst am: 17.10.2008, 19:30 Titel: |
|
|
cokesoldier hat folgendes geschrieben: | hehe es gib no an cod4 clan, mir sein grod ban aufbau sein obr 5 guat aktive lait.
die Seite isch a grod im aufbau, folls interesse hsoch schreibsch mi oanfoch mol on:P
oder ibr msn santoni@bank4fun.it |
meldet enk lei ole bei ihm =)
des isch a guite soche _________________
Zuletzt bearbeitet von 08 am 18.10.2008, 01:35, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
mori
|
Verfasst am: 17.10.2008, 20:25 Titel: Re: #SGA# Southtyrol Gaming Alliance |
|
|
taschla hat folgendes geschrieben: | http://de.xfire.com/clans/southtyrol/
Olle Gamer fa Südtirol san ingilodn ba inson Clan beiziträtn und i hoff es kemm a haufe
SGA for live |
i find es brauchat 1to amo ordnung in do SGA bevor mo no mehra leit unziachn _________________
|
|
|
xanta
|
Verfasst am: 18.10.2008, 10:31 Titel: |
|
|
hmm i find da massenclans recht wianig, außer si hobm a community, und sel isch do nix glab i holt, und außerdem tatn do a eig lai 5 aktiv spieln oder?^^ di oan sein jo lai so drin glabi _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|