|
|
Ich bin stolzer Besitzer eines... |
Tattos |
|
7% |
[ 24 ] |
Piercings |
|
20% |
[ 64 ] |
Beidem |
|
10% |
[ 31 ] |
Nichts, hätte aber gerne eins (Piercing/Tattoo) |
|
39% |
[ 121 ] |
Nichts, finde sowas abartig |
|
21% |
[ 66 ] |
|
Stimmen insgesamt : 306 |
|
Autor |
Nachricht |
fabolus
|
Verfasst am: 10.08.2007, 13:59 Titel: |
|
|
ba an bekonntn...120euro knopp übo 2 stundn long gstorbn. _________________ *loosydesign.com
|
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 10.08.2007, 14:15 Titel: |
|
|
autsch naja , tatmo gern an nomen inntätowieren , was la net wo, Rückn? hmm ... Und a net in welcho schrift _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
philipp1
|
Verfasst am: 10.08.2007, 19:47 Titel: |
|
|
boah, des fan rembrandt83 isch ans fa di schianstn tattoos de i je gsegn on! respekt. _________________ When all is dead and gone,
we'll know who lost, who won,
but does it matter then,
when all is dead and gone?
|
|
|
burton
|
Verfasst am: 10.08.2007, 20:55 Titel: |
|
|
i kenn an wos sich böhse onkelz afn orm tatowiern gilot hot, itz findis geil obo i wellats et houbm, weil wene 50 bin und schloga lous, passt böhse onkelz afn orm et goraso dozui...
|
|
|
michyyy
|
Verfasst am: 11.08.2007, 07:11 Titel: |
|
|
2pm hat folgendes geschrieben: | wos i persönlich ibohaup et ausstien konn sein tribals, arschgeweihe und chinesischa zeichn. se hot fi mi oanfoch nix individuellis obo wos solls.. mhmm jo und was mia noch nich gefällt san tätowierungen de echt la zi - voziernde zwecke gimocht san- a wenn s hübsch ausschaug- mir isch so wos zi oboflächlich. also z.b. sunne um in bauchnobl, stern afn untoorm( wos wirklich extrem vil hobm!), odo tribal um in oboorm. tja, nua mal meine meinung. |
I glab tribals, chinesischa zeichn und Arschgeweihe sein anfoch is gang und gebe! Weil Bandnumen, odo sonstige Fantattoos isch ziemlich schwierig wenman sich sel tätowiert. Und mit Tribals konsch is gonze Lebm a Freide hom odo mit ähnlicha Motive. Es muss jo net glei so sein wie man in olle Werbungen sig die Tribals, weil sel hot a jeda sau. Gib jo massnhoft bäriga Zeichen und man konnse jo selbo a beorbeiten I find anfoch is tattoo muss zin Typ(Körper) passn! Ina poor stian orschgeweihe gor net, ina poor tribals anet und ina poor stianse holt!
|
|
|
tami89
|
Verfasst am: 11.08.2007, 09:03 Titel: |
|
|
also i hon 4 chinesische zeichn afn buggl u es mog fir viele unvoständlich sein obo fir mi homse a bedeitung...fir ondra mogs jo ausschaugn wie wenns la amfoch hinte drau gim8 worn war o 1. ischmo se scheiß egal, weilis net fir ondre moch sondon fir mi u 2. honis a net gim8 weils mode wor/isch, sondon weils mir wichtig wor!!!!
|
|
|
clee
|
Verfasst am: 11.08.2007, 09:33 Titel: |
|
|
also,mir gfolln tatoos schun volle guit,obbo es sollatn et zi ibotriebna motive sein, weil semm kanntmans bereun,persönlich taugat mir a a tatoo,und sel war aso a kotznspur,ban beckn,i denk sel wert man et bereun, famir aus gsegn konn jedo mit sein körpo tiun woss er will,und man sollat die meinung et beeinflussn!!!
ajo, pircing wellate schun a uans, und sel in do zunge,
|
|
|
the59fifty
|
Verfasst am: 13.08.2007, 19:08 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: | hehe i schock olbm mei mum und sog ihr i loss mir MAMA do länge noch af mein ***** tätoviern^^ |
dave...sem wert "mama" wol gor net plotz om^^
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 13.08.2007, 19:15 Titel: |
|
|
chakuza hat folgendes geschrieben: | dav9 hat folgendes geschrieben: | hehe i schock olbm mei mum und sog ihr i loss mir MAMA do länge noch af mein ***** tätoviern^^ |
dave...sem wert "mama" wol gor net plotz om^^ |
***** = fingo, und pass au, i hon groasse hände^^ _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 13.08.2007, 19:28 Titel: |
|
|
momentan ischs wirklich ziemlich in trend..
jeda 2te laaft mit a stern tattoo, bauch- odo tfungen-piercing manondo -.- wert irgndwia longweilig
obo so a mittlklans tattoo mit tiafa bedeutung war ibolegnswert _________________ patz0 bloggt
Zuletzt bearbeitet von patz0 am 13.08.2007, 19:30, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|