|
|
Ich bin stolzer Besitzer eines... |
Tattos |
|
7% |
[ 24 ] |
Piercings |
|
20% |
[ 64 ] |
Beidem |
|
10% |
[ 31 ] |
Nichts, hätte aber gerne eins (Piercing/Tattoo) |
|
39% |
[ 121 ] |
Nichts, finde sowas abartig |
|
21% |
[ 66 ] |
|
Stimmen insgesamt : 306 |
|
Autor |
Nachricht |
fabolus
|
Verfasst am: 10.08.2007, 06:53 Titel: |
|
|
/signed _________________ *loosydesign.com
|
|
|
|
rembrandt83
|
Verfasst am: 10.08.2007, 07:53 Titel: |
|
|
Najo mit die Tattoos isch hot aso: Entwedo man isch hundotprozentig übozeig odo man mussz lossn. Es bring wienig sich irgndwo a kloans Fleckl zu mochn la damit man holt tättowiert isch...
Man muss sich olbn übolegn:
Es tuet Wea
Es kostit an haufn
Man hots is gonze lebn
Wenns sel oan wert isch nocha mog man lei tien...
Fa mir aus gsegn ischs übozeugungssoche. Und wenn man amol bluit geleckt hot nocha mocht man sowieso weita und weita (Deswegn in plotz guet intoaln, odo volle fressn, dass do plotz greaßa wert LOL)
Do no meiniga amol awin greaßa:
In Frühling gemocht und in Herbst geatz weita... In buggl were ols Giger weita mochn...
@fabo: zoag la amo dein neua noa...
|
|
|
fabolus
|
Verfasst am: 10.08.2007, 08:16 Titel: |
|
|
hehehe, jo,...hon ober laider koa profifoto...
des wor in tog bolis gstochn hon...und gestern isch die leste kruste owagongen! isch eats holt a pissl feina, weils nimma gschwolln isch! _________________ *loosydesign.com
|
|
|
nightfairy
|
Verfasst am: 10.08.2007, 09:00 Titel: |
|
|
@rembrandt83: puttega, de pistolen sein jo extrem geil gemocht (+sexy ).. wo hoschn de stechn gelosst? _________________
|
|
|
rembrandt83
|
Verfasst am: 10.08.2007, 10:57 Titel: |
|
|
@lastfairy: Dankeschön
Gemoch ban Tino (Sky Tattoo) in 4 Sitzungen zu 2 Stundn ~ 500 Euro is schiene Stück...
@Fabo: et letz, und holbwegs a fletsche! Die stelle isch holt zu gail...
|
|
|
fabolus
|
Verfasst am: 10.08.2007, 11:01 Titel: |
|
|
...UND ZUUU FEIN*G* _________________ *loosydesign.com
|
|
|
galabriel
|
Verfasst am: 10.08.2007, 11:07 Titel: |
|
|
i selbo hon a 3 tattoos, rechte oboorm, linke schultoblott und rechte wade, nebenbei honne a no 2 piercings und uarringe. mir selbo gfollt do koerposchmuck guit, obo its glabe its honne longsom ginui und wermo fir a weile amol nichts mehr mochn.
|
|
|
siroliver
|
Verfasst am: 10.08.2007, 11:29 Titel: |
|
|
Do fahlt a Ontwortsmeglichkeit. I tat mir zwor nia(konn sich ubbo maybe in a poor Jahrlan ändon) a Tatoo oddo a Piercing mochn, ubbo ba ondra schaugs oft net letz aus. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
|
freesoul
|
Verfasst am: 10.08.2007, 12:29 Titel: |
|
|
i konn la olles bestätigen, wos schun gsog wordn isch... wenn sich jemand a tatto la aus mode mochn lot, no werd ers irgendwenn sicher bereuen, weil uhne a bedeutung isch a tattoo schrott...
i selber hon oans... im nacken, wos i mir selber gezeichnet hon und der wos mei lebensweise dorstellen soll... _________________ why smoke and fly if you can drive and fly?!?!
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 10.08.2007, 13:52 Titel: |
|
|
I find is Design fan Fabolus a lamma fett ... volle a fetta schrift ...
Wo hoschsn stechn gilot? _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|