Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Schwarz, schwarz, schwarz sind alle meine Kleider
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter

Autor Nachricht
freakz

BeitragVerfasst am: 11.07.2007, 18:00    Titel:

Hm naja =) isch holt ungewohnt des zi sechn =) Hon meistns a lai schworz un, holt in ando ondon zusommensetzung Winken

Gast

BeitragVerfasst am: 12.10.2007, 19:26    Titel:

im grunde urteilt jedo ibon ondon, mittlaweile sogor automatisch, wert ins jo sogor va die elton vöugimocht.. obo.. man mussis et jedn mittual, la um jemandn bloßstelln zi well.. fresse holtn und sich sein tual gidenkn, nua wert a niemand wos sougn..

thefallen366

BeitragVerfasst am: 05.02.2009, 23:12    Titel:

naaaaaaaaa, i glabs fost et, di menschheit scheint olba tümma zi wern, vor knopp 400 Johr homse ungfong Völko schworzo Hautforbe zi vosklavn und zi diskriminiern, heintzitoge ziachn a poor leit ibo onrdra her weilse schworz ungeleg sein. Affe--->Mensch, Mensch---->Affe

Verrückt Verrückt Verrückt Verrückt Verrückt Verrückt Verrückt Verrückt

muschl

BeitragVerfasst am: 05.02.2009, 23:38    Titel:

Wos hots oane mitn ondon zi tien?

mtfk

BeitragVerfasst am: 06.02.2009, 01:06    Titel:

I wellat do anou mein Senf dozui gebm..

Also de schworzn kleido, sein iaz anet mein stil... Wenn sich jemand aso onleg? Mir scheißegal. Antal tians grot um awian zi provuzieren, ondra taugs hot anfoch (gothic usw.) naja. I denk amol pa 80 bzw. 90% beschränkt sich der Kleidungsstil af die Pubertät, nochher isch widdo ols "normal", man passt sich do Gsellschoft widdo on.

es gib hot anfoch amol de vorurteile...
I stellmo iaz die froge:Wer isch eigentlich schuld an den Vorurteilen?

lukyp92

BeitragVerfasst am: 06.02.2009, 16:45    Titel:

jedo soll unlegn kenn wosa will! gfollts jemand net, soll sich derjenige sein senf denkn und a rui gebm!

http://www.myspace.com/axisofevilsouthtirol

lukyp92

BeitragVerfasst am: 06.02.2009, 17:16    Titel:

jaggl hat folgendes geschrieben:
lukyp92 hat folgendes geschrieben:
jedo soll unlegn kenn wosa will! gfollts jemand net, soll sich derjenige sein senf denkn und a rui gebm!

obo fix konn jo in di an gleich sein wos man un leg Ausrufezeichen

ebm.. sot jedo af sich selbo schaugn und di soche passt!

http://www.myspace.com/axisofevilsouthtirol

Gast

BeitragVerfasst am: 06.02.2009, 19:16    Titel:

aaahhh isch des long her, dass i do a senfiga meinung zi an bescheuotn thema ogebn hon ^^

die nostalgie, die nostalgie... hon ehrlich gemoant, dassz do et no sinn- und niveaulosere themen gebn konn; domit isch net do eröffner fa den thema gemoant, bzw. seine aussoge - sondon die notwendigkeit!! dass es olm no beleidigende floslkn unto an foto gib, af de man fost et ondos konn, als den gsogtn bledsinn unzifechtn....
i fassis et, dass es olm wiedo di gleichn diskussionen braucht, dass olm wiedo neua idiotn volongen, dass man sich rechtfertigt wegn musik, kleidung, ausschaugn...

mei meinung dozui: liaba isch mo, jemand ziecht la schworz un, jemand hot zi weita hosn, jemand hot a zi grellis korsett umma - als wie dass man ins h&m rennt und sich jedis violette teil sem kaft, weil violett onscheinend es neue grün isch. [oschta, des kling fost so, als kennat i mi do aus...auweia, se soll la et so sein]

und froah dribo, dasse zu do sinnlosn diskussion an beitrog liefon gikennt hon:
schlüpf i itz in mein herrlich schworzes [oanfoch schienes, net depressives, odo satanistisches odo forbloses - sondon kontrastigis, ausdrucksstorkes und mi dorin wohl fühln lossndes-] kleid und auf gets in die bunte nocht.

[woaß la et wos i bin... gothic? satanistin? wohin gher i? ziech i la wegn meindo musik aso un?jo genau - musik = ausschaugn... ich liebe den sarkasmus. hmmm... will i epa la fettrolln vosteckn? hmmm... i schätz, mir gfollts oanfoch und es passt zi mir Winken zi meindo schworzn seele? wer weiß...mol satan frogn.]

nightfairy

BeitragVerfasst am: 06.02.2009, 19:38    Titel:

xandi hat folgendes geschrieben:
aaahhh isch des long her, dass i do a senfiga meinung zi an bescheuotn thema ogebn hon ^^

die nostalgie, die nostalgie... hon ehrlich gemoant, dassz do et no sinn- und niveaulosere themen gebn konn; domit isch net do eröffner fa den thema gemoant, bzw. seine aussoge - sondon die notwendigkeit!! dass es olm no beleidigende floslkn unto an foto gib, af de man fost et ondos konn, als den gsogtn bledsinn unzifechtn....
i fassis et, dass es olm wiedo di gleichn diskussionen braucht, dass olm wiedo neua idiotn volongen, dass man sich rechtfertigt wegn musik, kleidung, ausschaugn...

mei meinung dozui: liaba isch mo, jemand ziecht la schworz un, jemand hot zi weita hosn, jemand hot a zi grellis korsett umma - als wie dass man ins h&m rennt und sich jedis violette teil sem kaft, weil violett onscheinend es neue grün isch. [oschta, des kling fost so, als kennat i mi do aus...auweia, se soll la et so sein]

und froah dribo, dasse zu do sinnlosn diskussion an beitrog liefon gikennt hon:
schlüpf i itz in mein herrlich schworzes [oanfoch schienes, net depressives, odo satanistisches odo forbloses - sondon kontrastigis, ausdrucksstorkes und mi dorin wohl fühln lossndes-] kleid und auf gets in die bunte nocht.

[woaß la et wos i bin... gothic? satanistin? wohin gher i? ziech i la wegn meindo musik aso un?jo genau - musik = ausschaugn... ich liebe den sarkasmus. hmmm... will i epa la fettrolln vosteckn? hmmm... i schätz, mir gfollts oanfoch und es passt zi mir Winken zi meindo schworzn seele? wer weiß...mol satan frogn.]

jah, i lieb dein beitrog. besser hett man sich net ausdrückn gekennt. danke Winken

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter
Seite 7 von 9

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Kölner Aufruf - Sind Computerspiele s... pinna Gaming 18 15.03.2009, 21:56 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge ipod spielt nicht alle songs ab xanta Rund um den PC 7 25.01.2009, 09:35 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Wie alt muss meine Freundin sein? gangztashit Allgemeines 23 12.11.2008, 11:47 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Für alle Lottospieler: La Smorfia pp Fun 1 19.09.2008, 15:14 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Bildschirm bleibt schwarz finalcollapse Rund um den PC 28 10.06.2008, 11:31 Letzten Beitrag anzeigen