|
Schwarz, schwarz, schwarz sind alle meine Kleider
Gehe zu Seite Zurück 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Weiter
|
|
Autor |
Nachricht |
fabs

|
|
|
 |
audioinjection

|
Verfasst am: 27.06.2007, 19:50 Titel: |
|
|
kingcasi hat folgendes geschrieben: | und do ferdi kimp widoamo et miet dass di leit wos do inna gs hom nichts letzis (sondon is gegntoal) ibbo mannu und friend gs hom! past schun flocky!  |
eindeutig... do inna hot no niamand wos letzis gschriebm... wert obo schu no kemm,sischt tatime echt wundon... *gg*
naja in a forum schreib seltn jemand soffl scheiß kommentare wie unto a foto...sem kennatman jo in a ernschthofta diskussion vowicklt wern u man missat sei meinung rechtfertign kenn... naja _________________ niveau ist keine handcreme
|
|
 |
mariale
|
Verfasst am: 27.06.2007, 19:51 Titel: |
|
|
se schreibe do wo a noumo inne, dass des scheiße ausschaug.. mir gfollts ete, vielleicht sogn die leit a dass mei ort wie i mi unleig scheiße ausschaug. obo se isch mir egal, i heb schon a meinung..
i vostea anfoch ete wie man sich aso unleign kon? jo, jedn seins, obo dechto. dassman dei leit bled unschaug, sem mussmo jedo zuistimm.
des isch jo la so a trip, wos dei om.. dei wern noumo ibo sich selbo lochn...
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:06 Titel: |
|
|
Logisch ischs jedemselbo übolossn, wie er sich kleidet. Und es stimmp a dassts engstirnig isch, jemandn noch seinem Äußerem bzw. noch seino Kleidung glei zu beurteiln und obzustempln. Semm seinmo ins moani olla einig.
Ubbo i glab wenn i sog, dass jedo va ins Leit nochn Gewond beurteilt, mir niamand widosprehn konn. Oddo fühlat es enk wohl wenn es irgndwohin gangat um enk, sogmo amol an Kredit für an Hausbau zu besorgn und der Typ der enk berotn sollat sitzat drinne mit an 5-Togebort und an Schwitzleibele? I glab semm hett jedo a bissl a mulmigs Gefühl. Semm schaugat a Junkie den man ogewaschn, rasiert und in an Designaonzug innesteckt woll votraunswürdiga aus, wobei i iatz net sogn will dass a Junkie umbeding bled sien muss.
I glab es vosteaht: Man sollat niamandn ostempln, ubbo Kleido mochn nun mol Leute und wenn i iatz jedn Tog mitn Onzug durch die Stodt renn muss i a net glei a Onwolt woas wos i wos sein.
Irgndwia bini dovun okemmen wos i eigentlcih sogn gewellt hon, ubbo i glab des kimmp a hin... _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
 |
mariale
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:08 Titel: Re: wixxa |
|
|
micha667 hat folgendes geschrieben: | sea leit keiratn auziheng, de wosz et doleidn das ondra awin "dinkla" unlegn ...........  |
noar fong lamo un... sem bische longe dobei....! gegn menschn sog jo kans nicht, i kenn dei jo etamo. obo i finds la bescheuert wie sich dei kleidn, obo a meinung heb man schon nou heint zi toge...
Zuletzt bearbeitet von mariale am 27.06.2007, 20:11, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
 |
freyja
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:09 Titel: |
|
|
hahaha, i het foscht vogessn dass i satanist bin.... loool, schaug jo a volle so aus!! i find gonz schode dass i de komentare ibo is bild fa mir und in manu net mitkriag hon... hehe ibohaup weil man do jo sooo viel fa do kleidung sicht und no dozua konns wo jedn egal sein, jedo hot seine eigene meinung!
@ mariale, wiso legn monche menschn wia skater, punks, raver, tussn ect. un wos ischen für di schun normal? solln noch dir olla gleich ausschagn damit niomand bled ungschaug werd? jedo soll sich so unlegn wia er sich guat fühlt und no dozua konns mir jo scheißegal sein ob mi di leit bled unschaugn odo net, i muss mi net noch di leit richtn odo mi villeicht schlecht fühln weil mi jemand komisch unschaug, wenn di leit nicht bessas zu tion hom als ondre leit bled unzischaugn find i sel traurig!
|
|
 |
nightfairy

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:11 Titel: |
|
|
wos hoastn do bitte "a trip" und "de wern no amoll über sich selber lochn"...? sell kannt man zu an christn woll a sogn, oder zu jeden ondren mensch der a ondre einstellung vom leben hot.. schworzes gewond isch a einstellungssoche und sicher a an ort "marke" das man sich in do szene wiedererkennt, gleich wia sunstige symbole überoll verwendet werdn.. sicher, in jeder szene sein a a poor "weiße schafe" dobei... ober sell warmo jo gewehnt.
für olle weiteren klugscheißer de moanen die welt isch voller beasn satanisten: schau mal bei wicky rein...
http://de.wikipedia.org/wiki/Gothic_(Kultur)
http://de.wikipedia.org/wiki/Metal
peace _________________

|
|
 |
mariale
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:14 Titel: |
|
|
und i finds traurig wie du die do auregsch, do kon i la lochn.... du konschde unleign wie wilsch, se get mi nicht un. i on lediglich gsog, dass mir des et gfollt und das des in meine augn bescheuert ausschaug...hebsche se ete? sem konne la lochn, weil sem isch fa dein selbstvotraudn wos du do umabringsch gor nicht umma!
fa satanistisch one nicht gsog, kennat sein dassas sel seit, wase obo ete und one a nia gsog...
|
|
 |
nightfairy

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:18 Titel: |
|
|
kennts bitte die streitereien lossn?? des isch a forum, semm diskutiert man mit ARGUMENTE und net mit beleidigungen.. und bitte, wenns di schun net interessiert wia mir ins unlegen, donn sei bitte still, mir hobm verstondn dass es in deine augn bescheuert isch...
ah jo mariale: terfat i a foto von dir segn bitte  _________________

|
|
 |
audioinjection

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:19 Titel: |
|
|
schaug maria wenn du la gsog hesch: 'des gfollt mir et,i siech et in wieso sich jemand so unleg', sem het wo niamand nicht gsog,weil so viel meinung vogunnt jedo jedn. obo leido hosch dus et aso so gsog...in koanschto weise... i glab i brauchde iz et zitiern,du woasch wo selbo wose gschriebm hosch... iz im nochhinein legschis aso aus... obo des wos du iz bihauptisch gsog zi hom,se wor in dein kommentar koan bissl vorhondn
des mit die satanischtn isch no hintnochn kemm va jemand ondosch,se wor noa oanfoch lamma lecholich... _________________ niveau ist keine handcreme
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |