|
Schwarz, schwarz, schwarz sind alle meine Kleider
Gehe zu Seite Zurück 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Weiter
|
|
Autor |
Nachricht |
siroliver

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:22 Titel: |
|
|
Also mariale: Wenn dos net gfollt passt sell, mein Gschmock ischs a net. Ubbo semm sog man sell und sog net "wie konn man lei so bescheuert sein und sich aso unlegn". Man konn seine Meinung SO und SO bekundn.
Ajo und des va wegn dassts mir net gfollt iatz bitte net follsch vostiahn. I hon nix gegn schworzes Gewond, i leg sell a gern un, lei man konn sich schworz und schworz unlegn. Mir gfollt mehr do klassische Stil ubbo do kemmo widdo ins Dilemma, weil übo Gschmock konnman sich longe streitn. Af jedn Foll soll sich jedo des unlegn wos ihm gfollt.
EDIT: Entschuldigung, des wo i gsog hon dassts et mein Gschmock isch nimm i zrug weil i itz is Foto noamol ungschaug hon. Ba dem Foto sieg man net viel. Is oanzige wos i net unlegat war die Jagge, ubbo sunscht passt olls^^ _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
Zuletzt bearbeitet von siroliver am 27.06.2007, 20:28, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
 |
freyja
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:23 Titel: |
|
|
haha, wenn du findesch dass i mi do aureg nor isch wo guat *ibonkopfstreichl* nanana, do hosch wo net guat durchgilesn, do erste toal, folls du villeicht net gsechn hosch, wor net an di gerichtet!
@fairy, gonz deiner meinung 
|
|
 |
id66

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:25 Titel: |
|
|
HA sägas iz hots oana gschriebn=)))) i hon la voraus gidenkt*gg*
|
|
 |
audioinjection

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:30 Titel: |
|
|
jojo ferdi des wor jo de,wegn der des thema erstellt wortn isch...u do hotse sich eh nimma gitraut des aso zi sogn wiesis unto foto gschriebm hot...
ondra lebnsinstellung...? wie moansche se? @ knolli?
also wella ondra lebnsinstellung des auso satanismus isch? hm se gibs so einige u de hom olla soffl epas va nichts mit religion zi tian...
i moan a groaßtoal va metla trog...nennmos amo.. ibodurchschnittlich viel schworz... schaugdo amo a band wie as i lay dying un.die sem trogn ziemlich viel schworz u san extrem cchrischtlich... _________________ niveau ist keine handcreme
|
|
 |
steffist
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:32 Titel: |
|
|
wos brings enk wenn des dou manondo streitit, es leg jo decht jedo un wosn gfollt, und es hot a jedo is recht dozui!!
|
|
 |
siroliver

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:35 Titel: |
|
|
Mir streitn do manondo weilmo sunscht nix zu tian homm und Zeit dotschlogn welln... Isch et ondoscht.
Und i gib enk Reccht dass schworzes Gewond net olbn mit Satanismus gleichzusetn isch. Weil i werr a net Orzt la weil i mir an weißn Kittl unziach. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
Zuletzt bearbeitet von siroliver am 27.06.2007, 20:37, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
 |
nightfairy

|
|
|
@steffist
yes, genau des isches... _________________

|
|
 |
nadia26
|
|
|
i hon mie a amo gonz schworz ungieleg und sem homse a olle giemant i war a satanistin. Und sem worn anou sataniestn in sexten obo i glabs et dasn se worn.
und i hon sem mie schworz ungieleg weile punk wor. De zeit wor schlimm 
|
|
 |
nightfairy

|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:37 Titel: |
|
|
die zeit wor schlimm weil schworz unkop hosch? oder hon i des iaz folsch verstondn? _________________

|
|
 |
agramon
|
Verfasst am: 27.06.2007, 20:38 Titel: |
|
|
Ahhh...und i hons nit lesn gikennt, wos ban Foto gstondn isch...bin zi spote
Najo egal, muas i mr die Zeit holt mit schworze Messn, satanischn Ritualn und Leichenschändungen vertreibn! 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |