|
|
Nationalmannschaft Südtirol - Wär das was? |
Ja, super! |
|
38% |
[ 39 ] |
Nein, so ein Schwachsinn! |
|
61% |
[ 62 ] |
|
Stimmen insgesamt : 101 |
|
Autor |
Nachricht |
muschl
|
Verfasst am: 11.11.2006, 13:14 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | Südtirol hot jo schun a Nationale!!!!!!!!!
S.C ST.GEORGEN!!!!!!!!! |
Wääh, mitn sem Drecksvorein will i mi obo et identifizieren! Lieba gspiebma Gerste..
|
|
|
|
kaila
|
Verfasst am: 11.11.2006, 13:35 Titel: |
|
|
...und stott a johr pa do naia gibs a johr pa di schützn daidai.....eva klotz lässt grüssen! sebn kimp dofor no padania mitn bossi!! und in sebn trottl lochn schun olla aus! fogesst de scherze!!! _________________ ....break on through to the other side....
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 12.11.2006, 21:50 Titel: |
|
|
Wi du moansch.... Genauso gangs mir wenn südtirol a nationale hett. man missat sich noa ibro schahm wo man hinget. Und do vorsschlog fan kaila war für apor sicho bessa aswi a johr naija.... lol
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 15.11.2006, 19:40 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | Genauso gangs mir wenn südtirol a nationale hett. man missat sich noa ibro schahm wo man hinget. |
tzzz....wos tatn en sem die sogenonntn fans fa die fuißbollzwerge? nima getraun in ondre ländo zi fohrn weilse sich jo sooo fir ihr lond scham weilse in fuißboll et unto die beschtn sein....dai dai
es zehlt et la do erfolg sondorn do glaube, do wille, do zusommenholt und do stolz _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 15.11.2006, 19:43 Titel: |
|
|
santaclaus hat folgendes geschrieben: | shelpa hat folgendes geschrieben: | Genauso gangs mir wenn südtirol a nationale hett. man missat sich noa ibro schahm wo man hinget. |
tzzz....wos tatn en sem die sogenonntn fans fa die fuißbollzwerge? nima getraun in ondre ländo zi fohrn weilse sich jo sooo fir ihr lond scham weilse in fuißboll et unto die beschtn sein....dai dai
es zehlt et la do erfolg sondorn do glaube, do wille, do zusommenholt und do stolz |
Ginau! Sea billigs "Argument".. Irgndwie wars schun bärig, Südtirol pa an Freindschoftsspiel gegn Frankreich, Brasilien, hehe.. Intressant und durchs Schi fohrn usw. war jo ginui Erfolg do!!
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 15.11.2006, 20:16 Titel: |
|
|
jo tramp weita. noa isch la guit dass i a stolzo italiena bin....
|
|
|
muschl
|
Verfasst am: 15.11.2006, 21:44 Titel: |
|
|
shelpa hat folgendes geschrieben: | jo tramp weita. noa isch la guit dass i a stolzo italiena bin.... |
Jo, mogsch wo sein, freit mi volle fi di..
|
|
|
misterdon
|
Verfasst am: 15.11.2006, 23:17 Titel: |
|
|
yeah südtirol für europacup
|
|
|
philipp1
|
Verfasst am: 16.11.2006, 22:20 Titel: |
|
|
na bittte... wie komman la....
|
|
|
reddey
|
Verfasst am: 21.11.2006, 09:50 Titel: |
|
|
Ormai mir wissen wos der Vermächtnis fir a Typ isch und dass des mit eigener Nationalmonnschoft lei vorschlog, weil er grundsätzlich fir die Unobhängigkeit von Tirol isch.
Auf jeden foll, i hon die 2te seite von der Diskussion nit glesen, tschuldigung folls i jemend wiederhol, isch des in Fuassboll oder im Rugby mit Schottlond, Wales, Nordirlond traditionell bedingt. Englond isch yo es Heimatlond vom Fuassboll darf men nit vergessen.
Außerdem stellts enk vor wenn Südtirol des mocht, wos denkts wia viele ondere des mochen mechten.
Sem kannt donn plötzlich jede Region sich a Monnschoft richten. I will mer des gor nit vorstellen...
Oftramol denk i dass sich die Leit do die Traditionen derfinden, bzw. ins Mittelolter zrugg welln, weil Südtirol wor mol a Toal von ÖSTERREICH und sem mecht i nit zrugg...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|