|
|
Autor |
Nachricht |
finalcollapse
|
Verfasst am: 09.05.2006, 18:16 Titel: |
|
|
xandi hat folgendes geschrieben: | MITTLSCHIELA-schuil-obschlussfete? himml....
jo wirklich,wer gettn reischa..
daidai, wenn man olla meglichn leit zomtrommlt, konn man jo a afn schlossberg a entsprechndes festl feirn man selbo werd schun dofir sorgn dassz a richtigs gfeire werd... |
haha dai organisier a feteLE afn schlossberg und lod mi ein haha sell wars jo fix loooool des muasch echt mochn, wehe du tuaschs net*looool*
ahhhh worum tscheckn do eigneltich 80% von di lait ne tdass i NET es schoolsout von bz sondern es "schoolsout" im ufo gemoant hot???? mitlerweile woas jeder das bloodhound gang und blablabla anwesend sein wert! <--- sorry für meine "bösen" worte _________________ Final Collapse Festival 4 Live Bands | Metal Floor | Drum n Bass Floor - - http://www.finalcollapse.it - - http://www.absolut-lounge.it - - http://www.eventsbz.it
|
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 09.05.2006, 20:00 Titel: |
|
|
impact hat folgendes geschrieben: | [b]ahhhh worum tscheckn do eigneltich 80% von di lait ne tdass i NET es schoolsout von bz sondern es "schoolsout" im ufo gemoant hot???? |
Tja... vielleicht weil di Leit 1. et richtig lesn und 2. weil man mit School's OUT automatisch af Boazn denkt, weils semm olbn aso hoast und in Bruneck olbn "Schulabschlußkonzert" koasn hot odo so...
I hon mo amol di Freiheit ginumm und is Thema umbenonnt!
|
|
|
finalcollapse
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 10.05.2006, 17:58 Titel: |
|
|
Also:
Hoire isch in UFO koan "Schulabschlußkonzert" (noideitsch School's Out concert... )
Leschtis Johr wor übrigens a schun koans ma, obo se hot jo obo mir schun jemand gschriebn kop!
Zin Foll wenn mans et glab, konn man jo af do UFO-Homepage nouchschaugn...
Obo wie schaugats hoire mit a Fiesta ba di 3 Seadn odo afn Schlossberg aus?
i know, leschtis Johr wor irgndwie is gleiche Thema, obo se wor jo a is ERSCHTE Johr ohne Schuilschlußfete. Konn jo la bessa wern!
|
|
|
finalcollapse
|
|
|
chrischa
|
Verfasst am: 11.05.2006, 19:02 Titel: |
|
|
Boll is erschtimo Schlossberg ausgfoll isch wor afn Schlossberg a a geila Fiesta...Es worn schun a poor Leit, gimiatlich holt...
Zitat: | Obo wie schaugats hoire mit a Fiesta ba di 3 Seadn odo afn Schlossberg aus? |
Hoire isch jo Oltstodtfescht !Und wos mir do Asch gsog hot warn sowieso 750 Bichslan zi trinkn!I spor mir in Durscht af sel Event au !
|
|
|
eero
|
Verfasst am: 11.05.2006, 21:23 Titel: |
|
|
chrischa hat folgendes geschrieben: | Boll is erschtimo Schlossberg ausgfoll isch wor afn Schlossberg a a geila Fiesta...Es worn schun a poor Leit, gimiatlich holt... |
wonn wor sell? genauere infos bitte!! is leste johr?? odo vor 2 johr, bols sem nimma wor?
750 Dosen??? BIN DABEI!!!! _________________ Es ist die Frage, die uns quält....
|
|
|
finalcollapse
|
|
|
nadda
|
Verfasst am: 13.05.2006, 13:23 Titel: |
|
|
leschtis johr hom mir afn schlossberg gizeltn und plötzlich worn badi 30-40 leit af inson platzl.... also wiedoholmos hoire und wer kem will mog la kem. indo nocht afn ollolestn schuiltog holt. es wor echt geil!!
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 13.05.2006, 17:57 Titel: |
|
|
Wonn ischn hoire ibohaup Schuile aus?
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|