|
|
Autor |
Nachricht |
finalcollapse
|
|
|
|
schneida
|
Verfasst am: 08.05.2006, 18:56 Titel: |
|
|
hagbard hat folgendes geschrieben: | reischa?
wer gehtn reischa? |
^^
hots net amol ghoaßn dassz lei 1 johr ausfollt, und nocha wido isch (mit awin an ondon oblauf)? odo teischimi?
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 08.05.2006, 19:19 Titel: |
|
|
@schneida: Fix! Se hommse is erschte Mol, bolsis nimma gimocht hom gsog.
Sogor a Mittlschiela-Schuil-Obschlußfete (hoast zwor et offiziell aso...) obo naja...
Code: | SA 10-06-2006: Mittelschulparty im Saal 2.- Euro
Die ultimative Party im großen Saal |
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 08.05.2006, 19:58 Titel: |
|
|
MITTLSCHIELA-schuil-obschlussfete? himml....
jo wirklich,wer gettn reischa..
daidai, wenn man olla meglichn leit zomtrommlt, konn man jo a afn schlossberg a entsprechndes festl feirn man selbo werd schun dofir sorgn dassz a richtigs gfeire werd...
|
|
|
martina
|
Verfasst am: 08.05.2006, 20:13 Titel: |
|
|
hagbard hat folgendes geschrieben: | najo, a bissl feirn, se honni lests johr ah gimoant, und giwessn wormo zi hmm...zi 3? jo, villeicht zi 4. obbo et mehra |
jo se stimp wirklich!!! hon fa wirklich viiieeel leit ghert, dass decht gfeirt wurat und olla treffn sich usw usw. obo na, ja, die ufo-wiese hot irgndwie net donoch ausgschaug....
und reischa?? wos tut man in reischa??
"mittlschuil-obschlussfete" odo wie man des a olbm hoasn sollat koman et mit do obschluss-fete vogleich wiese sischt wor...
|
|
|
pato
|
Verfasst am: 08.05.2006, 20:33 Titel: |
|
|
shool's out isch hoire schun wido messegelände, obo nimma afn Parkdeck, wegn statischen problemen! san schun 1000 kortn vokaft wordn...
im programm san ziemlich a poor bands, es get 12 stun long, fa 2 nommito bis 2 die nocht!
es spieln killjoy, sHe, do rotzbui isch ah, und so ziemlich no a poor...
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 08.05.2006, 20:37 Titel: |
|
|
Zitat: | reischa?
wer gehtn reischa? |
also wenn i mir di gonzn Menschnmassn unschaug wosman in pinè trifft wos dovor in Bruneck worn sem frogime eha wer geat net reischa!! _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
martina
|
Verfasst am: 08.05.2006, 21:32 Titel: |
|
|
jo bö, konn schun sein. mir follat iz hot wirklich niamand in wos öfta sem isch
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 08.05.2006, 22:12 Titel: |
|
|
mir ah et...
|
|
|
kreator
|
Verfasst am: 09.05.2006, 10:24 Titel: |
|
|
Mir follat a niemand in wos öfta in Reischach isch NOCHDEM er in Bruneck wor! I moan, worumen a? Wenni Reischa gion will, noa tuo i sel zuerst und noa gea/fohr i Bruneck!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|