|
|
Autor |
Nachricht |
vik
|
Verfasst am: 22.09.2007, 11:25 Titel: |
|
|
Gschikt wars a wennman a mail krig wenn a neuio Eintrog im Gästebuich vorhondn isch.. wosman aktiviern/deaktiviern konn _________________
|
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 22.09.2007, 12:33 Titel: |
|
|
vik hat folgendes geschrieben: | Gschikt wars a wennman a mail krig wenn a neuio Eintrog im Gästebuich vorhondn isch.. wosman aktiviern/deaktiviern konn |
Hm, di Soche isch, das man schnella in YoW Profil drin isch wie in sein "postfoch". Wenn du do obo an dein "pop-up" denksch , wie itz z.B. ban msn isch war des Tool fan djextreme odo so a a option, sischt wars obo schun recht interessant.
Wos mir recht guit gfollat isch das wenn man a Forum "Beobochtig" a email kemmat, odo das sel in di negste Version fan Yown ingibaut werat!?
Liebe grüße _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
verrile90
|
Verfasst am: 22.09.2007, 13:48 Titel: |
|
|
chakuza hat folgendes geschrieben: | business89 hat folgendes geschrieben: | Ok, mit do Erweiterung schein ( a wenn sich et olla geäußot hobm...binmo obo sicho) die meistn invoston zi sein....
Iz i schaug et so oft ins forum...woas oando ob wonn die vorschläge, folls relevant, beorbatit wern? Do pp werds wo nochlesn hoffe amo^^
I hon awin zomgstellt wos in an selchn Profil noa stian kannt:
Persönliches
Beziehungsstatus
Sex Orientierung
Ich lebe
Kinder
Kinderwunsch
Erscheinungsbild
Sternzeichen
Raucher(in)
Ich Koche
Beruf
Fremdsprachen
Nationalität
Figur
Größe (cm)
Gewicht (kg)
Haarfarbe
Haarlänge
Augenfarbe
Statur
Piercing(s)
Tattoo(s)
Brillenträger(in)
What i like...
Lieblingsessen
Lieblingsgetränk
Lieblingslokal
Lieblingsfarbe
Lieblingsgame
Lieblingsurlaubsort
Lieblingssport
Ich über Mich...
Positiv an mir
Negativ an mir
Was ich mag
Was ich nicht mag
Sonstiges
Auto
Wohnung
Computersystem
Handymarke
Wenn man des ins profil einbaudn kannt denkat i mochats viel mehr spaß ba ondra zi stöbon....so ischs decht irgndwie longweilig weil jedo mehr odo wianiga is gleich stian ot...iz ausginum amo de wos zi fleise irgnd an mist inne schreibm... |
i find des an komplettn schwochsinn.... weil do decht no viel pa yow kona kindo om un det selbo kochen usw...
in ordnung gangn für mi : lieblingslokal , lieblingsoutfit(marke), lieblingsfarbe, meien unterhaltungsmedien odo so wos...usw...obo net so viel
ok des isch lai amo mein meinung dozui |
@chakuza nawasen des fan business89 find i schun v a guita idee... weil yow sollat a net fi sea kindo san...!! yow isch EIGENTLICH wo meara fi jugendlicha...! u lieblingsoutfit(marke) isch wo v do schwochsinn... se intressiert mi hotamo et i was jo et wos ondra denkn obo fa mir aus gsegn isch se üboflüssig...
naja des isch itz mai mainung dozui...
lg verry
|
|
|
djxtreme
|
Verfasst am: 27.12.2007, 02:17 Titel: |
|
|
Also epas wos mi eigentlich et stört obo fa mir aus gsegn sinnlos isch isch di Location seite. I woas et wieviel leit ibohaup af de seite gian obo de wertung fa di lokale isch eigentlich et aussogekräftig. Vieleicht sollatman noch onzohl fa events in die oanzeln lokale a statistik mochn odo wenn nor olbm a kurze beschreibung zi jedn lokal, vieleicht awian mit fotos und so. Kloroweise objektiv beschriebm und et sochn wie des isch a kindogortn und sella kommentare _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 27.12.2007, 09:23 Titel: |
|
|
djxtreme hat folgendes geschrieben: | Also epas wos mi eigentlich et stört obo fa mir aus gsegn sinnlos isch isch di Location seite. I woas et wieviel leit ibohaup af de seite gian obo de wertung fa di lokale isch eigentlich et aussogekräftig. Vieleicht sollatman noch onzohl fa events in die oanzeln lokale a statistik mochn odo wenn nor olbm a kurze beschreibung zi jedn lokal, vieleicht awian mit fotos und so. Kloroweise objektiv beschriebm und et sochn wie des isch a kindogortn und sella kommentare |
/signed
tatme freiwillig meldn fa gewisse locations fotos zi mochn, und a beschreibung zi schreibm, und so _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
corsa
|
Verfasst am: 27.12.2007, 09:28 Titel: |
|
|
chat wido einführen...
und i tat gern a poor mehr moderatoren hom, et fis forum sondon a de wos achte gebn wos unto di fotos gschriebn steat, weil in roatn text ibosig jedo und jedo schreib ollm letzis unto fotos...
und bezüglich kindogortn und jugend sein:
Code: | Unter Jugend versteht man in der westeuropäischen Kultur die Zeit zwischen Kindheit und Erwachsensein, also etwa zwischen dem 13. und 21. Lebensjahr. Diese Zeit wird auch als Adoleszenz bezeichnet. |
quelle:wikipedia
|
|
|
lukyp92
|
Verfasst am: 27.12.2007, 11:27 Titel: |
|
|
pez hat folgendes geschrieben: | i findat an yow-music-player cool, der in südtirola bands a plottform biatit um ihra musik an breitan publikum vorzistelln... |
jo stimp!! war seggo gail!!
|
|
|
fabs
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 27.12.2007, 12:09 Titel: |
|
|
man kannt wo is profil awin vobesson... dassman awin mehra ibo sich preisgebm konn odo so?
se war wo ka bleidsinn odo? _________________ Er lies Gott lenken und fuhr auf einen Baum!!!
|
|
|
andii64
|
Verfasst am: 27.12.2007, 12:14 Titel: |
|
|
fredman hat folgendes geschrieben: | man kannt wo is profil awin vobesson... dassman awin mehra ibo sich preisgebm konn odo so?
se war wo ka bleidsinn odo? |
Wegnin Profil vobesson usw. red man jo schun seit Ewigkeitn, obo gitun werd nio nix kimp mir fier....und wenns la a kloanigkeit warat de wos inso pp endon kennat sem (amo ban profil) warmo jo a schun froah..
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|