|
|
Autor |
Nachricht |
djxtreme
|
Verfasst am: 09.06.2007, 06:57 Titel: |
|
|
apealex hat folgendes geschrieben: | I tat mol wos gegn di Dopplaccounts! Sogmo, dass YOW di IP (odo eppas ondos. . . BO, kennme do et sou aus ) speichrat und dasz noar nimma meiglich isch sich mit an Computa mehrfoch unzimeldn!
1. Amo isch la unordnung mit di dopplaccounts
2. Gibs a poor Leit wos nix gscheidas zi tian om wie sich mehrfoch unzimeldn und noar in ondre af di eier zi gian...
Und se muss et san!!!
Dei Spam-Blockliste wor schun amo a guita idee! . . . Obo decht, OB MIT DI DOPPLACCOUNTS!!! |
hehe, und wos solln sem di schiala tian? sem gian olle fa do gleichn schuile mit do gleichn ip inne na man konn hegstns mochn dass b an unmeldn jeda emailadresse lai oamo benutzt werdn terf, obo de dopplaccouts wersch nir weck kriagn _________________ <This signature is under construction>
|
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 25.08.2007, 00:47 Titel: |
|
|
nobody307 hat folgendes geschrieben: | man kannt a epas mochn fi a webcam.... |
am bestn war wo a mischung fa myspace, skype, und irgnd a ondra perfeckta seite... _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
freakz
|
Verfasst am: 25.08.2007, 02:05 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: | nobody307 hat folgendes geschrieben: | man kannt a epas mochn fi a webcam.... |
am bestn war wo a mischung fa myspace, skype, und irgnd a ondra perfeckta seite... |
last.fm _________________ "Wenn die Klügeren immer nachgeben, geschieht nur das, was die Dummen wollen.
|
|
|
ffm
|
Verfasst am: 03.09.2007, 15:03 Titel: |
|
|
I find man kennat is eigene Profil no viel mehr vobesson und mehr Bereiche einbaudn ibo de man noa mehr ibo jemand erfohrn konn....
z.B.
Was ich mag
Negativ an mir
Besondere Merkmale (Piercing)
Lieblings-....
Die letzten 5 Beiträge im Forum
Diese Events werde ich in nächster Zeit besuchen
usw.....
Und man kannt a no so Gruppm bildn, natürlich la Virtuell. So als reinen Zeitvertreib.
Wo man noa an Leader wähln konn, a eigene Gruppen-Tag hot de man selbo aubaudn konn mit Bildo und Text. Und dozui no a auflistung im eigenen Profil de noa ondra auriafn kenn und segn wer do ols dobei isch...
Meinungen dozui?
mfg _________________
|
|
|
siroliver
|
Verfasst am: 03.09.2007, 18:53 Titel: |
|
|
Meine Meinung dozui:
Erschto Toal mit erweitertem Profil suppo.
Des mit die Gruppn wianiga, a weil sell schun mit do Kontaktleischte teilweise ofüllt isch und a weil i denk es isch bessa wenns oanfoch offena isch. _________________ "Der Mensch ist am wenigsten er selbst, wenn er für sich selbst spricht. Gib ihm eine Maske und er wird dir die Wahrheit sagen." - Oscar Wilde
http://youonweb.it.myminicity.com
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 03.09.2007, 19:08 Titel: |
|
|
i tat is profil awin bessa mochn, dasman mehra inneschreibm konn und mehra ungebm konn...
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 03.09.2007, 19:13 Titel: |
|
|
fredman hat folgendes geschrieben: | [...] dasman mehra inneschreibm konn und mehra ungebm konn... |
ungebn im sinne von reinschreiben odo sischt anfoch la ungebn im sinne fa cool sein? *spaß*
edit: jo war sicho geil _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
|
fredman
|
Verfasst am: 03.09.2007, 19:47 Titel: |
|
|
@duddi mit ungebm hone gemount, dasman mehra ibo sich ungebm konn:)
|
|
|
ffm
|
Verfasst am: 03.09.2007, 21:34 Titel: |
|
|
Ok, mit do Erweiterung schein ( a wenn sich et olla geäußot hobm...binmo obo sicho) die meistn invoston zi sein....
Iz i schaug et so oft ins forum...woas oando ob wonn die vorschläge, folls relevant, beorbatit wern? Do pp werds wo nochlesn hoffe amo^^
I hon awin zomgstellt wos in an selchn Profil noa stian kannt:
Persönliches
Beziehungsstatus
Sex Orientierung
Ich lebe
Kinder
Kinderwunsch
Erscheinungsbild
Sternzeichen
Raucher(in)
Ich Koche
Beruf
Fremdsprachen
Nationalität
Figur
Größe (cm)
Gewicht (kg)
Haarfarbe
Haarlänge
Augenfarbe
Statur
Piercing(s)
Tattoo(s)
Brillenträger(in)
What i like...
Lieblingsessen
Lieblingsgetränk
Lieblingslokal
Lieblingsfarbe
Lieblingsgame
Lieblingsurlaubsort
Lieblingssport
Ich über Mich...
Positiv an mir
Negativ an mir
Was ich mag
Was ich nicht mag
Sonstiges
Auto
Wohnung
Computersystem
Handymarke
Wenn man des ins profil einbaudn kannt denkat i mochats viel mehr spaß ba ondra zi stöbon....so ischs decht irgndwie longweilig weil jedo mehr odo wianiga is gleich stian ot...iz ausginum amo de wos zi fleise irgnd an mist inne schreibm... _________________
|
|
|
the59fifty
|
Verfasst am: 05.09.2007, 11:28 Titel: |
|
|
business89 hat folgendes geschrieben: | Ok, mit do Erweiterung schein ( a wenn sich et olla geäußot hobm...binmo obo sicho) die meistn invoston zi sein....
Iz i schaug et so oft ins forum...woas oando ob wonn die vorschläge, folls relevant, beorbatit wern? Do pp werds wo nochlesn hoffe amo^^
I hon awin zomgstellt wos in an selchn Profil noa stian kannt:
Persönliches
Beziehungsstatus
Sex Orientierung
Ich lebe
Kinder
Kinderwunsch
Erscheinungsbild
Sternzeichen
Raucher(in)
Ich Koche
Beruf
Fremdsprachen
Nationalität
Figur
Größe (cm)
Gewicht (kg)
Haarfarbe
Haarlänge
Augenfarbe
Statur
Piercing(s)
Tattoo(s)
Brillenträger(in)
What i like...
Lieblingsessen
Lieblingsgetränk
Lieblingslokal
Lieblingsfarbe
Lieblingsgame
Lieblingsurlaubsort
Lieblingssport
Ich über Mich...
Positiv an mir
Negativ an mir
Was ich mag
Was ich nicht mag
Sonstiges
Auto
Wohnung
Computersystem
Handymarke
Wenn man des ins profil einbaudn kannt denkat i mochats viel mehr spaß ba ondra zi stöbon....so ischs decht irgndwie longweilig weil jedo mehr odo wianiga is gleich stian ot...iz ausginum amo de wos zi fleise irgnd an mist inne schreibm... |
i find des an komplettn schwochsinn.... weil do decht no viel pa yow kona kindo om un det selbo kochen usw...
in ordnung gangn für mi : lieblingslokal , lieblingsoutfit(marke), lieblingsfarbe, meien unterhaltungsmedien odo so wos...usw...obo net so viel
ok des isch lai amo mein meinung dozui
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|