|
|
Autor |
Nachricht |
hagbard

|
Verfasst am: 15.12.2005, 13:38 Titel: |
|
|
apropo summergames, track and field af do PS1, so kultig, sem hot man no gspielt bis die knöpfe giracht hom, wortwörtlich...
und zi zelda: ocarina of time: sem gibi in esteban vollkommen recht, so ein genialis spiel...
|
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 15.12.2005, 14:14 Titel: |
|
|
i glabs et dass do niomand fa metal gear solid red...
se isch zin beschten ps1 spiel gikürt wordn und se hotsichs wirklich vodiont...
die story wor perfekt und si gameplay sowieso hommo!
edit: ajo und splitscreen isch meino meinung et gidenkt zi schaugn wo do ondre isch! se isch jo shcun foscht cheatn  _________________

|
|
 |
lemboy

|
Verfasst am: 15.12.2005, 15:30 Titel: |
|
|
do olte nintendo wor fix fetzgeil
a heblmit la zwa knöpfe und et wia itz mit 10.000
und spiele hots geniala gebn
wie megamen, mario usw
nintendo rules _________________ ˆ\_/
.O.o
This is Einkaufswagen. Copy
Einkaufswagen into your
signature to help him on his
way to world domination.
|
|
 |
schneida

|
Verfasst am: 15.12.2005, 18:24 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: |
edit: ajo und splitscreen isch meino meinung et gidenkt zi schaugn wo do ondre isch! se isch jo shcun foscht cheatn  |
gidenkt ischs net dozui.. obo die spiele missn holt amol aso augibaut sein, dassz wurscht isch - wennman seina mitspiela siecht bzw. dassz sogor volle geil isch und in spielspaß no um einiges heb! (zb. ba goldeneye zi 4. - sebm schaugsche a stuck efta afn bildschirm fa di ondon 3, as wi af deinign --> auso holt wolls zin fight kimp - sebm musch nocha logisch schaugn dasse holbegs wos triffsch.) --> deswegn ischs komplett an ondos spielprinzip as wi a shoota afn pc.
mit di neudn konsoln gin obo moani viel shoota ginau in die pc-richtung: durch di meglichkeit mit do konsole online zi spiel.. woaß jemand ziwievieltman zb. perfect dark zero odo ondra shoota af do xbox360 spiel konn? (ibo splitscreen)
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 15.12.2005, 20:37 Titel: |
|
|
jo metal gear wor sobiso volle genial!!!! und mir taugn spiele de wos et wia heint zu toge mit hommografik und null spaß odo gameplay doherkemm...
do oanzig geile titel afdo xbox 360 isch amped 3... hel isch brutal geil!
i find sony bessa wia microsoft weil disem wissn wosze tin(et voreilig schun di konsole ausabreng la geld zu schäffln fin vorweihnachtsvokauf.. und i kannat fost olles vowettn dass do kompf sony vs. microsoft in 3 johr zu gunstn sonys ausgeht. _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 15.12.2005, 21:47 Titel: |
|
|
i woas des ghert et gonz zin thema obo weils amo ghoasn hot pc spiel mochat asozial:
wer nio in internet richtig gspielt hot (ev Liga Clan usw) do se glabi hot et wirklich einblick in dei sochn... des gonzn online spiele wearn fa viele leit schun als eSports (electronic sports bezeichnet), und des sich wirklich fosch a "vosteckta welt" in internet... do gibs dermoßn viel dassman als außnstehendo sicholich gor nix mitkriog... weltweit gibs sicho obomillionen zocka wos in inet usw gegenanondo spiel, es gib riesiga turniere zB CPL, WEG, WCG und noc viele mehr wo teilweise preisgeldo in millionenhöhe ausgschriebm sein (pa do hoirign cpl sans 1.500.000 $). Logisch ischs aso dass wenne wirklich in irgnd an spiel richtig mittmischn willsch viel spiel. sem konnsche no talent hom wieviele willsch une viel training nutzt se oan nix. do preis fi sel isch logisch wioniga "freizeit" weil es gib viele top spiela de wos sich mit pc spiel is lebm finanziern (und de vodion wirklich et wionk). Logisch konnman des et sien lebm long tion, obo dechto ischs sicho geil wennman irgndwo volle do rocka isch. oft denkimo schun a "ma war des fett aso guit zi sein" pa typm wosz wirklich extrem drauhom und olls fa jedn winkl treffn pa unreal tournament odo so (obwohle sel net spiel). obo wennman wirklich pa die top leit dobei isch noar hotman wirklich a koana freizeit ma und a sicho mehr internet freinde wie normala, und se isch fa mir aus gsegn volle scheiße....
dei "esports" szene isch pa ins la volle wionk votretn, wenn man zB deitshclond unschaug sem isch sel schun viel zacha, sem isch cs jo shcun foscht volkssport unto die jung leit. odo pa die koreana wos tv sendungen ibo momentan laufenda turniere gib uns olls.
mir taug shcun online zockn, obo logisch muss olls in moß und rohmen sein... weil wennman zB südkorea unschaug, sem denkimo schun a tiomo de san olla schun volorn weil sem kimpmo oft aso fior als obs holbe volk schun lammapan pc huckt, i moan wenns sogor volle tv ibotrogungen gib noar ischs shcun kronk fa mir aus gsegn... ajo die koreana welln scheints esports pa die olympischn spiele infiorn zB.
I hoff jednfolls dassz mitn pc spiel pa niomand zi zach wer, weil is negativbeispiel olaf sich jo shcun ungsprochn wordn. i will a nimma dass des "esports" ginennt weart, weil se taugmo irgndwie komplett net, obwohl zb strategiespiele sicho a denksport sein... bessa war shcun wennman epas in do frischn luft tat awi in do wohnung zi huckn obo es isch holt volle gimiotlich awin zockn...
so nochdeme den roman do fertig krig hon no a nettis movie zi den wosse do ungsprochn hon
http://www.et-scene.de/downloads.php?file_id=714
unte af donwload klickn und ob gehts... _________________

|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 16.12.2005, 20:04 Titel: |
|
|
lüfta brauchts wol in jedo konsole... woasch wie de konsoln rechnleistungen hom.. _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
hagbard

|
Verfasst am: 16.12.2005, 21:01 Titel: |
|
|
i moan zusätzlicha lüfta inbaudn, isch jo hirnrissig, egal
apropo NES mein kastl und TV in Wien werd gschmückt mit an Nintedno Entertainment System, muss la no MoenyPoint oddo zi an secondhand lodn giohn, mir an stecka bsorgn, spiele kafn(de spiel wos i kop hon sein irgendwie olla voschwund, außo Mario) und noa werd girockt, volle sozial mit kollegn...
|
|
 |
hagbard

|
Verfasst am: 31.01.2007, 17:02 Titel: |
|
|
neua froge zur XBox 360: Wer hottse mittlerweile und wer isch ziefrieden wer et?
Bin nämlich kurz dovor mir oana zi kafn + an onständign TV also toalt enkra erfohrungen mit mir 
|
|
 |
duddi

|
Verfasst am: 31.01.2007, 17:22 Titel: |
|
|
is ultimative Zocka-Spiel
www.gof-reloaded.com
check it out
 _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |