|
|
Autor |
Nachricht |
hagbard

|
Verfasst am: 14.12.2005, 15:50 Titel: |
|
|
tone hat folgendes geschrieben: | Die geilste Konsole isch sowieso do N64 ... |
meine rede...
|
|
|
 |
schneida

|
Verfasst am: 14.12.2005, 16:19 Titel: |
|
|
unsozial? leit de wosn sich ibos zockn gitroffn hom, hom sogor schun gheiratn (beispiel WordlOfWarcraft) *chch*
btw. olls isch zeitvoschwendung wenn jemand domit nicht unhebm konn.. -> wenni zb. jemand siech, der wos ba superstar-search (odo so ähnlich) mittut odo mittian will, sebm sogi a: pf, zeitvoschwendung, isch olls lei a schaß!
odo wenni so an zeugnjehovas siech, der wos mi fa seina gschichtn ibozeign will, sogi a: pura zeitvoschwendung..
odo wenni die merkl sich wise vosuicht holbegs normal zi wirkn, hm? ginau: pura zeitvoschwe....
..
..
..
und so a lischte schaug holt fi jedn ondorscht aus..
also fi wen zockn koan sinn mocht, koan untoholtung isch odo wos woaß i - oanfoch fingo weg und passt scho
[edit] zin thema: di neue xbox werd (a wennse itz vielleicht no net sooo viel spiel hot - wievielhotsedenn ibohaup?) friah odo speta schun rockn.. schlussendlich hot microsoft ginui kies - und ginui firmen augikaft de wosn mit do zeit sicho in oan und ondon spielgenuss ausabreng werdn! [/edit]
|
|
 |
heare

|
Verfasst am: 14.12.2005, 16:48 Titel: |
|
|
n64 isch oanfoch kult... style ohne ende...
obo bol af do xbox 360 an haufn spiele ausa kem na wertse sicho di beste konsole wern...
|
|
 |
tone
|
Verfasst am: 14.12.2005, 16:53 Titel: |
|
|
It'see meeee Mario
Gib nicht geilas wi Mario64 odo Mario Party mit a poor Kollegn zi spiel ... sem konn koa neua Konsole dogegnholtn!!! _________________ Ohne mich, mich kriegst DU nicht, ich bin frei wie der Wind, kapierst DU das nicht.
|
|
 |
chrischa
|
Verfasst am: 14.12.2005, 16:54 Titel: |
|
|
Zitat: | Die geilste Konsole isch sowieso do N64 |
naja!Do normale Nintendo wor schun a geil!
Sem hot man holt gimisst in do fria um 7 austian und um 11 afnocht ins bett gian, PAUSE druckn und in negschtn Tog weitaspieln damit man a Spiel ibbohaup ausgspiel gikennt hot weils net amol zi speichon gong isch!Sel sich a Zockerparadies !
und die eckign joysticks sein a no volle geil 
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 14.12.2005, 17:01 Titel: |
|
|
wos pa die konsoln coll isch und wos pa an normaln pc awin fahlt, isch is direkte gegnanondo spiel! weil mit an pc konnman schun online spiel obo se isch hotdecht et aso wie pa a konsole woe gegn a poor kollegn richtig geila fights mochsch... se konnman mit an pc la afa LAN  _________________

|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 14.12.2005, 19:26 Titel: |
|
|
hehe obo play station 1 isch schun a kult! i woas et wiaviel i stundn vor crash team racing vobrocht hon odo vor gran turismo.. unendlich viele...
i bin microsoft spielekonsolngegna (bis af oan titel: amped, hel isch so a potents spiel und oanzigo grund di xbox zu kafn).
microsoft soll bleibn wose guit san --> pc´s wéil gegn di neue ps3 hot di xbox 360 sobiso ka chance... _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
hagbard

|
Verfasst am: 14.12.2005, 20:30 Titel: |
|
|
dass die xbox360 koan chance hot sogn ah lei eingfleischta PS spiela, wie schun gsog wordn, Sony isch seit 10 Johr in den Gschäft und Microsoft grod amo 3, dass Sony sem meahra erfohrung mitbring für a neua Konsole isch ah logischa schlussfolgerung.
|
|
 |
esteban

|
Verfasst am: 15.12.2005, 01:48 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | et aso wie pa a konsole woe gegn a poor kollegn richtig geila fights mochsch... se konnman mit an pc la afa LAN  |
falsch!
wenn du über lan spielst, dann ist es nie im leben dasselbe, wie wenn an einer konsole gerockt wird... zum ersten sitzt du meistens vor einem schreibtisch und hängst nicht in irgendeiner couch ab und zweitens [und das ist der hauptunterschied] spielen/t deinE gegnerIn nicht am selben bildschirm!
das ist das herrliche an konsolen: alle mitspielerInnen können sich [meist über splitscreen] beim spielen über die schulter schauen. wie spannend wäre beispielsweise ein goldeneye-kampf, wenn du nicht immer zum screen von deineN gegnerInnen rüberlinsen könntest???
ps. N64 [still] rockz!
pps. auch wenn ich schon seit einiger zeit leider [??] nicht mehr zum zocken komme... the legend of zelda: ocarina of time wird für mich auf ewig das genialste spiel bleiben.
tretet mich, ich bin ein nostalgiker.
|
|
 |
schneida

|
Verfasst am: 15.12.2005, 04:54 Titel: |
|
|
jo stimp, grot sell ischs geniale dassman di ondon ibo splitscreen siecht..
wie geil ischs wenne zb. in do klorunde im klo bisch (facility glabi hoaßtse) uhne gscheido woffe und du siechsch wi oando inakimp und di fertigmochn werd - vorfreude die geilschte freude - vorongscht di geilschte ongscht
zelda wor a fantastisch.. is erschtimo afn pferd sitzn und in sonnenaufgong ginießn... und no viel ondra sochn..
obo ginau af sowos baut WoW au - oanfoch lei zb. in a schneawelt afan higl sitzn und di steane unschaugn - kling kronk - is aba so.. (obwohli lei di beta gizockt hon)
perfect dark - do nochfolga fa goldeneye wor a volle geil afn 64a - is perfect dark zero af do xbox360 isch obo moani eha a flop.. schode eigntlich
wennmo obo schun amol dobei sein, ibo spiele zi redn MUSS unbeding amol do commodore64 erwähnt werdn!! summergames o.ähnlichis.. lammano aus. do 1000m-lauf besteaht zb. dorin in "hebl" lammano hin und her zi bewegn.. isch zi 2. angaling lammano luschtig wollman hin und wido an loch odo muschklkrompf krig 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |