|
|
Autor |
Nachricht |
felix

|
Verfasst am: 24.11.2005, 23:58 Titel: |
|
|
i vosteh net wie man sich ibo sella musik soffl aureg...spätigschtns noch 3 liado san de wo sowiso wek
...kostist la energie, isch mir jo gleich wer sein geld fi so ebas ausgebn will, ischjo net meins... _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 25.11.2005, 15:22 Titel: |
|
|
und in 5 johr san de olla crack odo heroin obhengig de gschichte kenntman jo schon
Mir ischs jo gleich, muss den krompf jo net losn und wennis irgndwo amo in an somsta her noa mochts a spaß  _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
newworlddisorder

|
Verfasst am: 25.11.2005, 18:27 Titel: |
|
|
hehe de tokio hotel schanzlan wearn in do schuile volle fertiggimocht fa die ondon typm! und se weil ihra bunnys volle af tokio hotel ofohrn! hehe, gschiecht ihnan recht! _________________

|
|
 |
sandra90
|
Verfasst am: 19.12.2005, 21:14 Titel: |
|
|
TOKIO HOTEL????? lama grausig de typn. de sein jo gonz nebn die potschn... 
|
|
 |
sandra90
|
Verfasst am: 20.12.2005, 22:38 Titel: |
|
|
jo se seimo la froa... @reini
|
|
 |
gerd

|
Verfasst am: 20.12.2005, 22:55 Titel: |
|
|
is bescheuertschte in den tokio hotel video isch obo olbm no de szene, wo jemand a sella tusse an knutschfleck mocht! dai ... no kindischa gangs net!! und de szene wo 2 tussn knutschn und noa lochn isch a fetzbehindot.
soffl wos bescheuertis hon i wo no nie gsechn.... 
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 20.12.2005, 23:05 Titel: |
|
|
isch wol cool wiase geil floschn zotrümmon und is be´ste san di gitarrn! und wiase obocool alkohol konsumiern..*g* _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
sl4sh

|
Verfasst am: 23.12.2005, 14:33 Titel: |
|
|
salomonrider hat folgendes geschrieben: | isch wol cool wiase geil floschn zotrümmon und is be´ste san di gitarrn! und wiase obocool alkohol konsumiern..*g* |
ajo, konn i mi errinnern, wiase af ProSieben so an beitrog gezoag hom, über tokio hotel...
i hon mi so dorschifft....
de hom de do als die härtesten, coolsten und rücksichtslosesten rocker dorgstellt... zi geil... so holt, als kannt man se mit da Black Label Soceity vergleichen... ^^
typisch ProSieben holt...
cYA sl4sh _________________ Die essentiellen Saltze von Thieren können dergestalt präpariret und conserviret werden, daß ein gewitzter Mann, es vermag, [...] die Gestalt eines jeden todten Ahnen aus dem Staube zu erwecken, zu welchem sein Cörper zerfallen ist.
Borellus
|
|
 |
alexb
|
Verfasst am: 23.12.2005, 15:34 Titel: |
|
|
tokio hotel isch wirklich a kompletto kack, afn kommerz augebaut und in an johr heartman sowieso nicht ma fa de transn, wennas fan video do red, i hons la amol gsegn, und es isch a möchtegern vowüstung pur!!!
obo i glab es gib a aso a band, nennt sich die toten hosen(lama guata gruppe und werse live gsegn hot glabe hotse ins herz tief eingeschlossn) wos wirklich wilde tut und wirklich für vowüstungen sorgt und i glab viel fa ins taugn die hosn, missn mir dessholb a dumm sein und mochn mir in die hosn z.B. a ols noch? _________________ mein name ist silvio und ich weiß (von) nichts
|
|
 |
hagbard

|
Verfasst am: 23.12.2005, 17:14 Titel: |
|
|
i moch mo ba der band obsolut koana sorgen dass irgendwelcha purbertierenda gitschn probleme mochn, tokyo hotel gibs meino meinung in der zusommenstellung sowieso net, dit tunte will mehr ruhm, vosuicht a solokarriere, er dostreitit sich mit die oan und die band werd augilöst, die tunte dorichtits et und somit wor tokyo hotel amol, geht jo ollm aso
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |