|
|
Autor |
Nachricht |
pmp
|
Verfasst am: 07.03.2005, 20:21 Titel: |
|
|
Also wos i et unbedingt guit fin isch, dassz für die fotos koa nois Fenschto autut. Jedis mo bol man a nois foto will muss man "zurück" klickn und die gonzn fotos missn noi gelodn werdn. Und se mocht ban an event mit 100e fotos trotz dsl so ziemlich wos aus, sel isch hot ziemlich nervig.
Vorschlog: für die Photos a popup- Fenschto!!
|
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 07.03.2005, 20:32 Titel: |
|
|
und fin chat und fis forum a!!! unbeding!!!
stefan+pez _________________
no!blog
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 07.03.2005, 22:19 Titel: |
|
|
jo des mitn popup-fensto muss sein, weil des stresst volle, wennman noch jedn foto wosman unschaug, die gonzen ondon fotos widdo noi lodn muss1
|
|
|
eero
|
Verfasst am: 08.03.2005, 00:50 Titel: |
|
|
Genau:
Krieg dem SP2, Frieden den Popups!!
Mich stören ein wenig die Navigationsleiste ganz oben. das ewige gescrolle über das ganze Grüne (auch wenn ich die Farbe echt super finde) ist manchmal ganz schön stressig.
Und da ich wie die meisten von uns ganz schön faul und dumm bin frage ich mich manchmal wo ich da überhaupt gelandet bin wenn ich wieder mal irgendwo draufgeklickt habe. Kurz gesagt: die Verschachtelung von Hauptmenü, Untermenüs und Usermenüs ist gewöhnungsbedürftig und schreckt vielleicht manche ab....
Und merk dir immer: die Jugend von heute ist FAUL! Je weniger man denken muss, desto besser!!! _________________ Es ist die Frage, die uns quält....
|
|
|
pp Administrator
|
Verfasst am: 08.03.2005, 14:16 Titel: |
|
|
pmp hat folgendes geschrieben: | Also wos i et unbedingt guit fin isch, dassz für die fotos koa nois Fenschto autut. |
Der Besucher soll selbst über das Öffnen neuer Fenster entscheiden.
http://www.youonweb.it/forum/viewtopic.php?t=552 _________________ Youonweb.it - Immer wissen, was abgeht!
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 08.03.2005, 16:24 Titel: |
|
|
ma wos mir taugat war a no a funktion, wo man net la di leschtn 3 kommentare nochschaugn konn, sondon di leschtn 20 odo so wos... weil wenn do jemand 34 kommentare zi fotos schreib, nua inzwischn schreib no jemand ondos an kommentar und no uando,... nua sein boll i is negschtemo af youonweb kimm an haufn nia kommentare, fa de i obo la di leschtn drei mitkrieg... und se isch uanfoch schode... deswegn tat i af do homeseite uanfoch unto di drei leschtn kommentare an button, wo man noch fa mir aus a af a noia seite kimp, wo die leschtn 20 kommentare aufgelistet sein und wo man nua durch drauklickn zin entsprechnden foto kimp.
|
|
|
luki
|
Verfasst am: 08.03.2005, 18:04 Titel: |
|
|
hallo
odo a seite, wo ols ungizoag werd, des sich seit in letzn login giendot hot..
(neue kommentare, gb einträge, vieleicht a fan forum....)
Grüsse
Luki _________________
Real programmers don't comment their code. If it was hard to write, it should be hard to read.
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 08.03.2005, 19:31 Titel: |
|
|
des sein endlich amol vorschläge, dei i a vollkommen untostütz!
des mit da noin seite und di änderungen seitn leschtn login isch genial und wurat glabi a fa viela leit genutzt! _________________
no!blog
|
|
|
hons
|
Verfasst am: 08.03.2005, 20:24 Titel: |
|
|
jo stefan wundot dies, dass mir uando meinung sein ! vogessn dass mo brüder sein !?
|
|
|
luki
|
Verfasst am: 08.03.2005, 21:03 Titel: |
|
|
hallo
und die umsetzung derfat a net ol zi schwar sein, weil du jo fa jeden user in zeitstempel fan letschtn login speichosch... vomut i amo laut last login im profil
Grüsse
Luki _________________
Real programmers don't comment their code. If it was hard to write, it should be hard to read.
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|