|
|
Wer freit sich afn Winto?? |
Jo, volle! |
|
66% |
[ 8 ] |
Naja, viell.kimps no!? |
|
8% |
[ 1 ] |
Na, ibohaup net! |
|
25% |
[ 3 ] |
|
Stimmen insgesamt : 12 |
|
Autor |
Nachricht |
prosl02
|
Verfasst am: 08.11.2004, 14:34 Titel: Wer freut sich auf den Winter? |
|
|
wer va enk freit sich schun af die herrlichn toge im winto, wo man mitn brettl, ski, etc. übo (hoffntlich) no unbeföhrene pistn,odo a net, fohrn konn??
also i frei mi schun, lai wenn die gonzn touristn die pistn unsicho mochn is nimma lustig
|
|
|
|
testbild
|
Verfasst am: 08.11.2004, 14:37 Titel: |
|
|
ha ha heint hots in luchta gschniebm di nocht
-----
----- <-- sofl viel
i frei mi lama, mei brettl steht schun bereit!! _________________ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 08.11.2004, 17:47 Titel: |
|
|
hon schun gedenkt i war da anzige winto-muffl... _________________
no!blog
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 08.11.2004, 19:08 Titel: |
|
|
normalerweise passt mir do winto guit, wos kolt isch und so, obbo wenn koan schnee follt oddo lei a dreck wos in 5 minuten widdo gschmolzen isch noa gett mos a longsom afn sack... semm honni echt lieba an fein summo wie an scheiß winto
|
|
|
luis
|
Verfasst am: 08.11.2004, 19:14 Titel: schnee |
|
|
heute hat's sogar in München geschneit - also
Der Winter hat folgendes geschrieben: | ich komme! |
_________________ Die Heißenberg'sche Unschärferelation war mir schon immer suspekt...
[blog] [hp]
|
|
|
mini
|
Verfasst am: 08.11.2004, 20:29 Titel: |
|
|
Summo - Winto - olls hot seina Vor und Nouchteile!
Summo: . . .
Winto: Fein kolt ischs, Herrlich weißa Berge, brettlfohrn...
ok, Summo isch schun decht gonz gimiatlich: chill & grill in do Weite, länga Sunne, OpenAirs, koan Schuile(fi di Glücklichn)--> longe penn, Moto fohrn, Zeltn... ok, des wors!
dechto: Winto isch MEIN Johreszeit!
Is geilschte isch: Wenns krod schneib, semm herrscht lamma STILLE!
Wenn man semm irgndwo in do Weite isch, di Flockn foll af di Jagge und es "krischplt" (???) aso geil... uuuuuuaaaHHH!! Des Gfühl... potent
|
|
|
jhwh
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 08.11.2004, 21:33 Titel: |
|
|
NIEDO MITN WINTO!!!
do winto ish fi mi scheisse weil:
1.schweinekolt
2.olls weiß, sprich, longweilig und deprihervorrufend(a wenns hi und do wido shien ausshaug)
4. depris
3. man konn et oanfoch mit shorts aussn gien...uhne tausnd schichtn giwond konn man etamol a fensto autien
4. man konn et wirklich guit im frein feirn
5. es ish weihnachtn
6. koa mensch hot ma an freia toge zeit, weilse olle pan snowboardn bzw. skifohrn sein
7.es ish frio dunkl
8. die luft fühlt sich no dreckiga un wie im summo
9. es ish kolt
10. es ish kolt
11. es ish kolt
[...]
des sein di wichtigstn gründe, wieso i absolut wintophob bin. wenns noch mir gangat, war olm summo. _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 08.11.2004, 21:47 Titel: |
|
|
i bin gonz ruffys meinung. Di Gründe wieso san schun bereits augizählt wordn. Do Winto keart ogschoft!!!(woas lanoet wia ) _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|