|
|
Autor |
Nachricht |
ruffy
|
Verfasst am: 13.12.2008, 17:30 Titel: |
|
|
dassz a extreme belostung ish, woas man jo. fa mir aus gsehcn, missat amol a kampagne gimocht werdn, dass di kindo fa unfong un schun dozui ogilernt werdn, dassze des et anfoch voschweign. weil bis sowos meistns ausakimp, hot do täta oft no viele ondre missbraucht odo es ish vojährt...wens ibohaup ausakimp!
so losst man a monsto weita tien und es werd olm letza..
todesstrofe war i a dogegn.
gegn lebnslong insperrn obo a. fi so an unmenschn gien sem la stoiogeldo drau...sem haue lieba meine stoiogeldo in boch als so an menschn is "lebn" zi finanziern.
in selche leit kehrt do schwonz ozihockn, öffentlich. wenna vobluitit, pech kop, wenn et, hots sichs wenigstns ausgipimpot. _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 13.12.2008, 17:59 Titel: |
|
|
nightfairy hat folgendes geschrieben: | patz0 hat folgendes geschrieben: | basileia hat folgendes geschrieben: | i tatn gonz oanfoch kastriern..
"Herr sie nahmen mir das können, nur nimm mir auch das wollen!" |
/signed |
kastriern bring jo nix?! sem wern jo lei die samneleiter durchgschnittn.. olles weitere funktioniert jo no.. |
umoperiern? so itz lossis _________________ patz0 bloggt
|
|
|
kneidile25
|
Verfasst am: 13.12.2008, 18:12 Titel: |
|
|
Wos hot des unto "Fun" volorn bitte!? wenn schun a thema autien, noa a ordentlich.
Osta sry des hone gornet gsegn _________________ *Scheiß af die Meinung fa ondra und tui des womite glücklich bisch*
|
|
|
nightfairy
|
Verfasst am: 14.12.2008, 17:19 Titel: |
|
|
ruffy hat folgendes geschrieben: |
in selche leit kehrt do schwonz ozihockn, öffentlich. wenna vobluitit, pech kop, wenn et, hots sichs wenigstns ausgipimpot. |
/signed _________________
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 14.12.2008, 17:43 Titel: |
|
|
Weder noch... Jemandn körpolich voletzn war a Rückschritt fi insra gsellschoft... Es gib ondre sochn, z.B. ba di Festivals de Scheißhittn saubo mochn odo so... se war a a bestrofung *g* _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
|
thefallen366
|
Verfasst am: 08.02.2009, 18:37 Titel: |
|
|
2700 se iscxh wo a witz ! _________________ nach lust und laune
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|