|
|
Autor |
Nachricht |
santaclaus
|
Verfasst am: 12.02.2009, 14:52 Titel: |
|
|
basileia hat folgendes geschrieben: | also i denkmo holt wenne do anstott "für tirol" als grundsotz sogasch "gegen faschismus - für gerechtigkeit" [lai amol an idee] noar war des jo a im sinne fa sämtliche beteiligte odo?
die schützn kämpfn gegen die ungerechtigkeit wos in do vogongenheit gherrscht hot! obo mitn sem konnsche noar die massaker in äthiopien in vobindung breng..also die gonze ungerechtigkeit frisch ungsprochn wert und net durch des "für tirol" a direkto bezug lai af tirol gimocht werd.. |
mhm .... stimmt.
...wos i et gonz vosteah isch dass apoor leit mahn wenn jemand a "heimat/südtirol verbundeno" mensch isch glei a "gegn italien" sein muss. schwachsinn. _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
|
rinok
|
Verfasst am: 12.02.2009, 16:02 Titel: |
|
|
ivan hat folgendes geschrieben: | rembrandt83 hat folgendes geschrieben: | [
Es isch schode dass do onscheinend viel leit net wissn, dass in Süd-Tirol (u.v.a. a in Boazn) viel Italiena a gegn die Denkmälo sein - Bin ban erstn Protestmarsch in zivil mitgong und viel italiena sein am Rond gstonn und hom in die Schützn aplaudiert...
|
se wernse wo et GENAU genau giwisst hom um wosz get, sischt hetn disem enk a bespuckt
bolse amo a ordntliche kundegebung mochn wie Gegn Faschischmus - Gegn Tirol, odo gegn faschischmus - für italien mochn nimmi a amo teil^^
und ob do kapuzina wastl do steht odo et isch mir eigntlich a la gleich, megi n ruhig nidoreisn wens enk sem bessa get
P.S. Mir get die walische Regierung a genui af die nervn und i bin a sicho koan ibozeigdo italiena, obo mir get de gonze sch... longsom gewaltig af die nervn |
Jojo ginau du bisch wo gonz a gscheido! Gegen Faschismus- für Italien??? Wer söten dise Kundgebung organisiern??
Vielleicht di gonzn Neofaschos wosz in Südtirol leicht ginui gib!?!?! Und se sogor meara wie Neonazis...
Ba do Voonstoltung in Buazn hotman wo gsechn dass die gonzn Faschohausfraudn und Faschoopas fa ihra dreckign Lecho ausagikröchn san, la olla Daitschn zi bespuckn, und deswegn fir olla Daitschn italiensympathisantn:
A enk wurn dei walischn Faschos ins Gsicht spuckn, la weilas Daitsch ret!!
|
|
|
girlygerly
|
Verfasst am: 12.02.2009, 16:13 Titel: |
|
|
santaclaus hat folgendes geschrieben: | basileia hat folgendes geschrieben: | also i denkmo holt wenne do anstott "für tirol" als grundsotz sogasch "gegen faschismus - für gerechtigkeit" [lai amol an idee] noar war des jo a im sinne fa sämtliche beteiligte odo?
die schützn kämpfn gegen die ungerechtigkeit wos in do vogongenheit gherrscht hot! obo mitn sem konnsche noar die massaker in äthiopien in vobindung breng..also die gonze ungerechtigkeit frisch ungsprochn wert und net durch des "für tirol" a direkto bezug lai af tirol gimocht werd.. |
mhm .... stimmt.
...wos i et gonz vosteah isch dass apoor leit mahn wenn jemand a "heimat/südtirol verbundeno" mensch isch glei a "gegn italien" sein muss. schwachsinn. |
genau!!
|
|
|
valli
|
Verfasst am: 12.02.2009, 17:56 Titel: |
|
|
@danix
rinok hat folgendes geschrieben: |
Vielleicht di gonzn Neofaschos wosz in Südtirol leicht ginui gib!?!?! Und se sogor meara wie Neonazis...
|
sem mecht i do obo a statistikn segn......
|
|
|
stm
|
Verfasst am: 12.02.2009, 18:47 Titel: |
|
|
Viel leit fa den Forum vostien net um wosz do geht. Do gehts net drum die Faschischten af Italienischer odo Deitscher Seite zi bekämpften, sondon ihnan enlich ihra Denkmole, pilgerstättn odo ounfoch Wunden einer vergangenen zeit zi nehm.....
Es isch ounfoch fi a Minderheit letz wenn Faschidenkmolo die Geschichte verleugnen und giwissa Politika nix dogegn tien.
Man musze jo net olla oreißn obo opas muss pasiern.............
Und wenn oun is Tirol stört, se isch la a bleda ausrede, weil man muss net fi ols fa die Schützen san um gegn de Denkmolo zi sein und die Schützen san sicho ouno fa die Vereine mit do meistn Untostützung in do Bevölkerung. Also net a schlechto Startpunkt..... _________________ Ich mag verdammen, was du sagst, aber ich werde mein Leben dafür einsetzen, dass du es sagen darfst. (Voltaire)
|
|
|
valli
|
Verfasst am: 12.02.2009, 19:18 Titel: |
|
|
dani, punkt 1 und 2 hon i anie behauptn dassz du xog hesh....
la dass fa "deindo" seite ziemlich die gleichn aussogn kem, obo sem kuana bemerkungen mochsh...
mei meinung kenntas itz, und i hon kua lust ma do mi dauond zi weidoholn....mocht des weita
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 12.02.2009, 20:29 Titel: |
|
|
und a 2tes mol widor lei kopfschüttl!
gib in südtirol oanfoch koane ondern probleme?!
wia i schun ban erschtn "marsch" gsog hon: gegen faschismus ischs lei zu unterstützn - für Tirol: NEIN DANKE!!!
_________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 12.02.2009, 22:07 Titel: |
|
|
Okee konn mir itz jemand amo gonz kurz is "Für Tirol" doklehrn? und kurz sogn wos des mit "gegn Faschismus" zi tian hot?
@stm neee desch ban bestn wille ka bleida ausrede
i sog la fremdscham -.-
patz0 hat folgendes geschrieben: | obo soweit denkn de organisatorn net weils sowiso la patriotischa Tirola und faschistischa Walischa inkl. Sympathisantn gib Mit den Augen rollen |
rinok hat folgendes geschrieben: | Ba do Voonstoltung in Buazn hotman wo gsechn dass die gonzn Faschohausfraudn und Faschoopas fa ihra dreckign Lecho ausagikröchn san, la olla Daitschn zi bespuckn, und deswegn fir olla Daitschn italiensympathisantn: |
soge jo XD und noa frogas enk wieso i sella sochn net ernst nemm konn? _________________ patz0 bloggt
|
|
|
mtfk
|
Verfasst am: 13.02.2009, 01:46 Titel: |
|
|
Wie gsog... Find des ka letza soche.. Fa mir aus gsegn hom de denkmälo zi voschwindn oddo zimindigst keart a toffl augstellt de die leit aukleart bzw die gschichte der bauwerke doklärt...
@lukfis1: do mit den protestmarsch wert wenigstns amol a problem ongsprochn... du kearsch widdo amol zi de leit de lai kritisiern kenn obbo selbo nix af die reihe breng...
"Für Tirol": najo, man hets ondorst benennen gikennt. obbo im grunde stian jo de "Bauwerke" jo in Südtirol.. naja, kantman longe hin u herstreiten...
|
|
|
rinok
|
Verfasst am: 13.02.2009, 08:46 Titel: |
|
|
Deswegn bin i decht olm nö do Meinung, dassz in Südtirol miara Leit gib dei wos in Faschismus voehrn aswie in Nationalsozialismus. Do Nationalsozialismus isch zimindigscht offiziell größtntuals beseitigt, wos man fan Faschismus ibaub net behauptn konn! Z.B konnman in Neumorkt ba an walischn Zeitungsstandl in nö olm komplett legaln Mussolinikalendo 2009 kafn. Isch traurig, obo is isch in Italien leido nö asö!!
Ehrlichoweise mussman dozui sogn dass die meischtn Neonazis ba ins mitn Olto gscheida wearn, hingegn di Faschos wearn nö extrema (Siehe Videos earschta Kundgebung, sem worn gonz a Haufe Faschos mittleren Oltos)!!
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|