|
|
Autor |
Nachricht |
newworlddisorder
|
Verfasst am: 15.09.2009, 22:30 Titel: "Falsche" Brillen |
|
|
Man sig pa ins dohoame olwa mehra leit mit brill durch die welt lafn. Komisch isch la dass die hälfte dovor no nio brill kop hot. Innoholb fa kurzo Zeit lafn zig Leit dirunde mit Brill ohne Glaslan. I als sehbehindoto fühle do voorscht... Wos kimp als negschtis, Rollstuilfohrn polls in mode kimp? _________________
|
|
|
|
mellus
|
Verfasst am: 15.09.2009, 22:45 Titel: |
|
|
najo... wio du schon selbo gsog hosch: isch holt mode _________________ Tiere sollte mann lieben und sie nicht tragen...
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 16.09.2009, 07:51 Titel: Re: Follscha Brilln |
|
|
newworlddisorder hat folgendes geschrieben: | I als sehbehindoto fühle do voorscht... Wos kimp als negschtis, Rollstuilfohrn polls in mode kimp? |
naja, voorscht? i glab es gib schlimmas... logisch ischs bescheuert wenn wido amo an haufn leit an trend nochrenn, obo schließlich ischs a ihra soche ob sie in do masse untogin well odo net. man muss de leit jo net megn. und do vogleich hinkt meino meinung noch awin... obo um die froge oanfochl la zi beontwortn (a wenns a rhetorischa isch): na, se kimp sicho net.
ah nebmbei, des war mo net amo augfoll dassis a so isch, muss i amo drau ochtn.
|
|
|
playagirl
|
Verfasst am: 16.09.2009, 09:45 Titel: |
|
|
ma a brille isch jo oanfoch la a accessoire. und so fake brilln hots fria a schun gebn, de san itz hot wido "in".. se wars is gleiche mit sunnbrilln, sem gibs a de mit sehglaslan u di normaln,sem fühlt sich a koans "voorscht"..
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 16.09.2009, 14:09 Titel: |
|
|
isch jo net so, dass die "fake-brilln" net a an "sinn" hattn... da fokus lig ba di sem holt eha af a gewissa ort fa ästhetik. ob sel itz un"sinn"ig isch, odo net, losst sich mMn net sooo leicht beurteiln [ohne an pseudo-objektivn stondpunkt fi sich selbo zi reklamiern]...
obo mitn sem hom materialistisch geprägta leit wohrscheinlich a klanaris problem... _________________
no!blog
|
|
|
chain
|
Verfasst am: 16.09.2009, 15:07 Titel: Re: "Falsche" Brillen |
|
|
newworlddisorder hat folgendes geschrieben: | I als sehbehindoto fühle do voorscht... Wos kimp als negschtis, Rollstuilfohrn polls in mode kimp? |
soooo schlimm ischs noa a wido net wenman zi wienig sig, odo????
|
|
|
troja21
|
Verfasst am: 16.09.2009, 15:30 Titel: |
|
|
naja mein gott hon jo selbo brill (linsn) und mir isch des eig egal weil du konsch wirklich net rollstuilfohra mit brillntrega vogleichn,die einschrenkung faan rollstuilfohra zu an brillntrega ibosteig wo EINIGE dimensionen...i finds zwor total beschoiort fadi leit wosn de "modischn" brilln auhom obo tja isch jo net mein bier, i laf jo dein trend net noch _________________ Die Menschheit muss dem Krieg ein Ende setzen, oder der Krieg setzt der Menschheit ein Ende.
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 16.09.2009, 16:38 Titel: |
|
|
klemi wo isch die meinungsfreiheit und tolleranz in ondre gegnübo wenn manse nua wido kritisiern muss, wegn ebas wos sie "stylischa" mocht...? _________________ Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 16.09.2009, 17:41 Titel: |
|
|
Naja XD friah odo speta muss jedo selbo draukemm wos guat und wos total beschissn ausschaug
selbe mit die kanye west brilln, der typ setzt sich setta komischa plastikteile af di nose und schon kaafnsise olle ^^ _________________ patz0 bloggt
|
|
|
jose
|
Verfasst am: 16.09.2009, 17:43 Titel: |
|
|
patz0 hat folgendes geschrieben: | Naja XD friah odo speta muss jedo selbo draukemm wos guat und wos total beschissn ausschaug
selbe mit die kanye west brilln, der typ setzt sich setta komischa plastikteile af di nose und schon kaafnsise olle ^^ |
gonz a fettis /signed do drunto _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|