|
|
Wie sprichst du Erwachsene an? Du oder SIE? |
du |
|
48% |
[ 12 ] |
Sie |
|
52% |
[ 13 ] |
|
Stimmen insgesamt : 25 |
|
Autor |
Nachricht |
jfaodsafjo
|
Verfasst am: 12.11.2004, 16:26 Titel: |
|
|
@hagbard na i finds ba die oltn leit so ca 75-100 jähriga a bissl ungipassta SIE zi sogn als DU _________________ wer sich selbst kennt, kann sehr bald alle anderen menschen kennen lernen. es ist alles rückstrahlung
|
|
|
|
felix
|
Verfasst am: 12.11.2004, 22:34 Titel: |
|
|
i bin a irgendwie mici's meinung. Man sog jo et zi di ältan Leit "Sie" weilse schlaua sein. Des "Sie" isch meiner Meinung a Ausdrucksform um Respekt in olta Leit unzikenn; Respekt fi des wosze is gonze Lebn gileischtit hom. Wie oft vogisst insooando "Jungo" se? _________________ Das Tier frisst, der Mensch isst, doch nur der Mann mit Geist, speist!
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 13.11.2004, 01:45 Titel: |
|
|
hon mi fa der diskussion bis itz drauskoltn...
@felix du musch wenn sogn "weil se erfohrna sein" und et weilse schlaua sein... sell seinse nämlich oft et, obo mir kimp vir, dass erfohrung decht volle viel ausmocht und i hon a deswegn oft respekt, vor leit mit viel erfohrung. _________________
no!blog
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 13.11.2004, 08:06 Titel: |
|
|
@felix@mici wenn i DU zi an 75-100jährigen sog, noa hoast sell jo net dass i kona respekt honn wos sie olls gitun homm, se hoaßt oanfoch lei dassz oanfoch gimiotlicha kling und mir persönlich a bessa passt
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 13.11.2004, 16:00 Titel: |
|
|
und sell isch noar fa mensch zi mensch voschiedn, wies jemand bessa passt.
bö, ba mir ischs sogor fa tog zi tog voschiedn, wie i augeleg bin obi DU odo SIE sog. wenn man noar holt mit leit zi tien hot, dei elta sein und fa dei man epas brauch und wenn man sichs et mit ihnan vokackn will, noar ischs schun rotsom, SIE zi sogn! _________________
no!blog
|
|
|
hagbard
|
Verfasst am: 13.11.2004, 16:30 Titel: |
|
|
@stewan obbo a lei wenn man oan in orschkriochn will und sell findi scheiße
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|