Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Projekt Ried- Dafür oder Dagegen?
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Weiter

Bist du für oder gegen das Projekt?
Ich bin dafür!
34%
 34%  [ 78 ]
Ich bin dagegen!
65%
 65%  [ 150 ]
Stimmen insgesamt : 228

Autor Nachricht
asroma

BeitragVerfasst am: 17.02.2009, 17:58    Titel:

dibsi hat folgendes geschrieben:
Une Ried isch do Wintotourismus in Pustotol nima Konkurrenzfähig, .

Lachen di gehirnwäsche fa do kp ag hot ba dir schun voll ingschlogn,ha?

daidai willsch du mir dozehln dass do gonze tourismus in gesomtn pustotol fa den projekt-ried oheng?amol war do kp-ag wirklich eha zu rotn dass sie die preise awin senkt um konkurrenzfähig zu bleibn,pistn hotse ginui.und wos di zugonbindung onbelongt sollnsie gefälligst di bevölkerung a mit einbeziehn,isch jo eine schweinerei wíe sich di volksVERTRETER(net volksUNTERDRÜCKER bezogn af di meinung fa di leit) übo di leit hinwegsetztn.

es sog sicho niemand nix gegn zukunftsträchtige projekte,de es braucht um in hauptwirtschoftsmotor fa ins,in tourismus, weita zu bringen,obbo bitte ím konsens mit do bevölkerung,oddo mindestns in guatn willn zoagn wenn di leit schun gor nix vostien wos für sie guat isch und sie brauchn..

mein senf dozua..

baule

BeitragVerfasst am: 17.02.2009, 18:34    Titel:

@ivan die beiträge af der seite glabe beontwortn deina froge Winken

motz09

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 13:32    Titel: skipassprese

also mit die skiposspreise hob es volle recht. es sein 3% einheimische afn kronplotz und es isch zi teuer. eurer meinung.

a wenn do kronplatz direkt nichts tut, indirekt terfman die wirkung et unterschätzn. weil wenn a computergrafiker broschüren fürs hotel moch, de die dipdruck drucht, und im hotel verteilt werden isch sell lei, weil gäschte do sein. und die sebn sein wegn kronplotz do.

siroliver

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 15:41    Titel:

Also i glab dass mir ohne in Skitourismus nia den Lebnsstandard hobn kennatn den mir hobn derfat woll klor sein.

I find a man muss di Natur schützn weil genau sell isch jo des wos di Touristn do her ziacht.

Ba ried ollodings muss i sogn i bin dofür. Weil mir brauchn net zu glabn dass mir di natur dozostörn - wennschun umgekehrt.

Und dass a Zugonbindung für Touristn intressant isch derfat a klor sein. Ob an gewissn Olto fohrn di Leit holt nimma soffl gern mitn Auto ubbo sell hon i jo dovor schun doklärt.
Ideala wars natürlich die Preise ochazu tian. Weil a Togeskorte dovomog man sich jo vellig ette. Ubbo dennoch glab i dass sich des Projekt summa summarum positiv aufs Puschtotol auswirkat oddo auswirkn werrt.

valle

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 15:49    Titel:

siroliver hat folgendes geschrieben:
Also i glab dass mir ohne in Skitourismus nia den Lebnsstandard hobn kennatn den mir hobn derfat woll klor sein.

I find a man muss di Natur schützn weil genau sell isch jo des wos di Touristn do her ziacht.

Ba ried ollodings muss i sogn i bin dofür. Weil mir brauchn net zu glabn dass mir di natur dozostörn - wennschun umgekehrt.

Und dass a Zugonbindung für Touristn intressant isch derfat a klor sein. Ob an gewissn Olto fohrn di Leit holt nimma soffl gern mitn Auto ubbo sell hon i jo dovor schun doklärt.
Ideala wars natürlich die Preise ochazu tian. Weil a Togeskorte dovomog man sich jo vellig ette. Ubbo dennoch glab i dass sich des Projekt summa summarum positiv aufs Puschtotol auswirkat oddo auswirkn werrt.

wie hosche is des gimuant "Weil mir brauchn net zu glabn dass mir di natur dozostörn - wennschun umgekehrt." ???

das ins die natur ins zostört odo wie?? Geschockt Geschockt

siroliver

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 15:55    Titel:

I glab du vosteahsch schun wie i moan. Di Natur hot olbn no an Weg gfundn zu übolebn. I denk net dass do Mensch di Natur zostörn konn, högschtns voändon. Selbst wenn mir olls mit Atombombn zubombatn tat sich di Natur irgndwia dofun erholn. Die Leidtrogendn warn lei mir Menschn und holt di aktuelle Flora und Fauna. Ubbo um sell geahts net.

i hon domit sogn gewellt dass des in dem Foll net SO kritisch war und unton Strich mittlfristig guit für ins isch, longfristig miaßmo ubbo loigisch an Kurswechsl mochn.

I bin longe Zeit dogegn gewesn, aus umweltgründn ubbo noch längarem nochdenkn hon i meine Meinung geändot.

tone80

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 19:08    Titel:

Also i hon do iatz amo a poor seitn fa den do durchgelesn wos do gschriebm weart und i konn lama in kopf dribo schaggl welcha ignorantn do inna schreibm!
man merkt schun dass mir do zwischn die berge lebm und die leit a genau de ingschränkte sichtweise hobm!
schaug enk amo un wias ba ins in winto do zui geaht! wenn man et iatz epas dogegn tut und vosuicht in skitourismus af die eisnbohn zi vologn, jo wende welltasn is noa tian, in 20 johr bol ols steckt und gor nicht ma geaht? es schaug olla la af enk selbo und moant weil enk des iatz et passt noa mussz is beste sein! denkt amo an die zukunft...!
und weil do oando gschriebm hot wos ins do tourismus bring...
i glab wenn do in pustotol koan tourismus war noa megatn eh die holbm leit um orbeitslosngeld unsuichn und sebm war südtirol et des wosz war wenns koan tourismus geaht! mir sein do afn tourismus ungewiesn obo dass se gewissa leit et vostian wos jo sobiso in gonzn tog nichts bessas zi tian hobm als wia ibo ols und jedn zi maul se vostehe a!

mori

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 20:05    Titel:

tone80 hat folgendes geschrieben:
Also i hon do iatz amo a poor seitn fa den do durchgelesn wos do gschriebm weart und i konn lama in kopf dribo schaggl welcha ignorantn do inna schreibm!
man merkt schun dass mir do zwischn die berge lebm und die leit a genau de ingschränkte sichtweise hobm!
schaug enk amo un wias ba ins in winto do zui geaht! wenn man et iatz epas dogegn tut und vosuicht in skitourismus af die eisnbohn zi vologn, jo wende welltasn is noa tian, in 20 johr bol ols steckt und gor nicht ma geaht? es schaug olla la af enk selbo und moant weil enk des iatz et passt noa mussz is beste sein! denkt amo an die zukunft...!
und weil do oando gschriebm hot wos ins do tourismus bring...
i glab wenn do in pustotol koan tourismus war noa megatn eh die holbm leit um orbeitslosngeld unsuichn und sebm war südtirol et des wosz war wenns koan tourismus geaht! mir sein do afn tourismus ungewiesn obo dass se gewissa leit et vostian wos jo sobiso in gonzn tog nichts bessas zi tian hobm als wia ibo ols und jedn zi maul se vostehe a!

1 Beitrog und schu kimp da ... doher xD

i fostea dai argument fawegn "eingeschrenkto sichtweise" et... moansch in 20 johr weart sich des soooo prutal ändon... und a wenn noa wert da fornehme tourist decht et af sei geliebtes auto fozichtn, wiso sollata sich a die mühe m8n umständlich, unbequem und a toira mit an zug doherzikem? Winken
I glab et das Skitouristn wirklich an zug nutzatn...

des fawegn ohne Tourismus war ba isn nix los, weart schu stimm obo jedo soll do fi sich entscheidn wo seina schmerznsgrenze in dem bereich lig fawegn wos er bereit isch fi des auzigebm... Mit den Augen rollen

tone80

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 20:17    Titel:

eingeschränkte sichtweise deswegn weil ba ins jedo lei af sein eigenen vorteil schaug!
koando isch bereit oanfoch amo nochzigebm und afs wohl olla zi schaugn! na weil wenn mir des nichts bring noa tui is et! moansch wenn mir do iatz et grod in pustotol warn sondon in an greaßan lond noa wur jemand die meinung fa 20 hanslan intressiern wos epas dogegn hobm? sel isch eingschränkta sichtweise weil do jedn augelost weart und jedo moant er isch wichtig la weil in grod et a f**** ogeaht...
und di zug vobindung weat et la wegn die touristn gemocht sondon a fi einheimischa weil dass jedo muss mitn auto fohrn obo maul dass a puff af insra stroßn isch vosteh i a net und man kannt jo als guits beispiel vorausgian
und i glab do bisch ewigkeitn nimma mit an zug odo bus gfohrn weil um des geld wose ba ins bus fohrsch tusche etamo is auto undolossn dasse meahra zohlsch!
es geaht ban tourismus et la um die hotels wia viel leit do do onsicht sein! nimm la amol als beispiel jeds hotel hot ba ins bo a homepage, und fi se hot a oando a orbat woa dofiar gezohlt weart, di holbm orbeitsplätze ba ins do heng mitn tourismus zomm... isch aso und deswegn muss man holt awia epas tian damit die leit a weiterhin kemm! odo fohrsch du 3 mo ins gleiche ort in urlaub um jedsmo la is gleiche zi segn?

baule

BeitragVerfasst am: 18.02.2009, 20:37    Titel:

tone80 hat folgendes geschrieben:

und di zug vobindung weat et la wegn die touristn gemocht sondon a fi einheimischa weil dass jedo muss mitn auto fohrn obo maul dass a puff af insra stroßn isch vosteh i a net und man kannt jo als guits beispiel vorausgian

wie viel leit fa die einheimischn nemm in zug? De froge muschdo stell!
Lei de, de wos dirket nebn an bonhof wohnen. Weil zb. i als Brunecka fohr et mitn citybus zin zugbohnhof und noa mit zug kp Mit den Augen rollen Odo wos soll oando fan tol tian?
Also wegn die einheimischn brauchts des sicho et, sem isch gscheida amol is skibussystem auszibaudn awie do sella großprojekte zu planen Mit den Augen rollen

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Weiter
Seite 7 von 13

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Projekt Ried genehmigt? sarah1990 Politik 24 23.06.2009, 08:11 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Arbeit oder Schule? kneidile25 Allgemeines 30 03.04.2009, 20:36 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Zehn Anzeichen dafür, dass heute Frei... freakz Fun 6 13.02.2009, 19:33 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. PC oder NDS? maxl199 Gaming 10 18.11.2008, 16:57 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Schicksal oder Eigenerfolg/Misserfolg nightfairy Gedichte und Gedanken 9 21.09.2008, 18:44 Letzten Beitrag anzeigen