|
|
Wie lange spielst du durchschnittlich am Tag? |
Keine Minute |
|
20% |
[ 43 ] |
0 - 1 Stunde |
|
32% |
[ 66 ] |
1 - 3 Stunden |
|
32% |
[ 66 ] |
3 - 6 Stunden |
|
15% |
[ 31 ] |
|
Stimmen insgesamt : 206 |
|
Autor |
Nachricht |
smc

|
Verfasst am: 02.11.2008, 19:17 Titel: |
|
|
tjo in die freidn Toge spiele schun awian viel. so ca. 4h und wenne ganz a guits Spiel gekaft hon noa bleib die Schuiltasche a links liegn und es kenn schun amo 6h werdn obo täglich spiele net...
|
|
|
 |
chris99

|
Verfasst am: 02.11.2008, 21:01 Titel: |
|
|
Wenns wirklich a bärigs spiel war und i nix ondos zi tian het segat i ka ende...
Obbo so im schnitt sein schun ca. 1-2 stun drin...
Rekord isch 9 stun gta 4.  _________________ I don´t camp, i tactically wait
|
|
 |
belshirash

|
Verfasst am: 02.11.2008, 21:50 Titel: |
|
|
hehe, mein rekord isch a knopp 24 stundn. und zwor Zelda: Ocarina of Time. i muass drzua sogn, dassis nit lei fir mi gitun hon, mir worn zi zwoat und i hon an kolleg is spiel zoagn giwellt (also is gonze spiel). hons obr zearst schun mol durchgimocht kop.
zudem honi nou zwischn 12 und 1 die nocht an knopp uanstündign spaziergong durchs dorf gimocht um die augn a bissl zi schonen.
fazit: geil wors. 
|
|
 |
kasknedl

|
Verfasst am: 02.11.2008, 22:25 Titel: |
|
|
Tjo mittloweile spiele gor nima pc, gelegntlich oft awin wii kimp widdo amo a fase woe apor stun sitz in tog und noa widdo amo gor koana di woche!
Mein rekord san 16 stun, se hone amo gspielt bol no di fanatischn gamecube zeitn worn, bol du et spielsch sondon in spiel lebsch!  _________________
_________________________ ______________________
|
|
 |
enigmazoppi

|
Verfasst am: 02.11.2008, 22:32 Titel: |
|
|
Normal spiele 3 Stun odo aso Konsole.
Rekord isch 13 Stundn Resident Evil Code Veronica X. Hommo spiel!!  _________________

|
|
 |
baule

|
Verfasst am: 02.11.2008, 23:34 Titel: |
|
|
spiel dohoam vl 2-3 mol im munat und sem hegstns a stunde! und i do schuile hot awin cs  _________________

|
|
 |
chris90
|
Verfasst am: 03.11.2008, 00:55 Titel: |
|
|
zi do zeit wo i nö a onlinespiel gizockt hon (Guild Wars und dovor Diablo 2) worns in schniit schu aso 3 bis 4 stundn schätz i. seit an johr zock i foscht ibohaup la mit kollegn an do xbox, und se a net mea wi vlt 3 stundn di woche. ob und zui nö a runde PES, obo wersch a seltna. 
|
|
 |
kuen

|
Verfasst am: 03.11.2008, 01:24 Titel: |
|
|
chris90 hat folgendes geschrieben: | zi do zeit wo i nö a onlinespiel gizockt hon (Guild Wars und dovor Diablo 2) worns in schniit schu aso 3 bis 4 stundn schätz i. seit an johr zock i foscht ibohaup la mit kollegn an do xbox, und se a net mea wi vlt 3 stundn di woche. ob und zui nö a runde PES, obo wersch a seltna.  |
Man weart erwochsn stimps ;D? _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
 |
jose

|
Verfasst am: 03.11.2008, 02:17 Titel: |
|
|
kasknedl hat folgendes geschrieben: | bol du et spielsch sondon in spiel lebsch!  |
se wor zi meina gothic II zeitn aso ^^ _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
 |
corsa

|
Verfasst am: 03.11.2008, 08:45 Titel: |
|
|
@belshirash..
du hosch zelda in 24h durchgspielt? se konne irgendwi et glabn...
durch di gonzn zwischnsequenzn, und a wenn man olls schnell schnell spielt, se glabe et dass man se dorichtit. _________________ Sprächen die Menschen nur von Dingen, von denen sie etwas verstehen, die Stille wäre unerträglich.
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |