|
|
Autor |
Nachricht |
seabaaaa
|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:23 Titel: |
|
|
ollodings hot is lond südtirol net amo di zuständigkeit irendwelcha auslända ausziweisn odo et inna zi lossn, weil a visum wert bis iz olm no fan staat ausgstellt!
|
|
|
 |
halo2

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:28 Titel: |
|
|
seabaaaa hat folgendes geschrieben: | ollodings hot is lond südtirol net amo di zuständigkeit irendwelcha auslända ausziweisn odo et inna zi lossn, weil a visum wert bis iz olm no fan staat ausgstellt! |
jo leido et.. obo draufhinweisn isch wol mear aswi richtig..
finds la komisch dass do durnwalda in april de aussoge gimocht ot:" Wir werden weniger Ausländer ins Land lassen"..
Wi erklärt man sich sel wenn is lond südtirol et zuiständig isch?!
|
|
 |
sarah1990
|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:31 Titel: |
|
|
OnTopic:
der wohlausgong ish traurig. a beweis fi di dummheit do menschn, nichts aus do geschichte zi lern. populitstisch, undonkbor und egoistisch ish wido salonfähig.
@ruffy
jo spinn i
aswie man wido olle gegn di wond stell will. wilkommen im jahr 2008
daidaidaidaidai
|
|
 |
halo2

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:35 Titel: |
|
|
@ ruffy
jo wenman olm olls la populismus hoasn konn mochtmanssich ziemlich oanfoch.. naja, wenne mit do sebm aussoge lebm konnsch.. 
|
|
 |
hamsterpower

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:47 Titel: |
|
|
halo2 hat folgendes geschrieben: | wennimo de italienischn rechtsparteien unschaug isch di autonomie et sofl gsichot wia olm olle sogn.. |
Nojo dozui konne la zwa sochn sougn:
Schutzmocht Österreich isch a no präsent und so leicht konn a a Berlusconi die Provinzn et oschoffn, wias in Wohlprogramm vosprochn hot..
Außodem isch ein Zaitn wo die Autonomie in Gefohr isch a einheitliche Linie fa olla Südtirola (und a ibomächtiga SVP war se sicho) do beschte Schutz.. Wobeis net hast, dass i mir a 80% SVP winschat.
halo2 hat folgendes geschrieben: | bezüglich auslända: wido nochgiplappot: ASTAT sog (und et di freiheitlichn!!) im johr 2040 san 70.000 auslända do wenns aso weitaget, guat se ha?? |
Du wasch schun wi viel Statistikn, de 30 Johr in die Zukunft gion wert sain?
(Wenn z.B. di Statiskikn fa di 70a gstumm hattn, warmo iz une Erdöl und mit an zusommengibrochnen Rentnsystem )
|
|
 |
jose

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:52 Titel: |
|
|
i denk et, dass, wenns wirklich um di autonomie gang, di südtirola partein soffl a voschiedna meinung hattn  _________________ JA!
Ich spiele Killerspiele!
(Nein ich plane keinen Amoklauf...)
|
|
 |
halo2

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:55 Titel: |
|
|
hamsterpower hat folgendes geschrieben: | halo2 hat folgendes geschrieben: | wennimo de italienischn rechtsparteien unschaug isch di autonomie et sofl gsichot wia olm olle sogn.. |
Nojo dozui konne la zwa sochn sougn:
Schutzmocht Österreich isch a no präsent und so leicht konn a a Berlusconi die Provinzn et oschoffn, wias in Wohlprogramm vosprochn hot..
Außodem isch ein Zaitn wo die Autonomie in Gefohr isch a einheitliche Linie fa olla Südtirola (und a ibomächtiga SVP war se sicho) do beschte Schutz.. Wobeis net hast, dass i mir a 80% SVP winschat.
halo2 hat folgendes geschrieben: | bezüglich auslända: wido nochgiplappot: ASTAT sog (und et di freiheitlichn!!) im johr 2040 san 70.000 auslända do wenns aso weitaget, guat se ha?? |
Du wasch schun wi viel Statistikn, de 30 Johr in die Zukunft gion wert sain?
(Wenn z.B. di Statiskikn fa di 70a gstumm hattn, warmo iz une Erdöl und mit an zusommengibrochnen Rentnsystem ) |
jo isch schun meglich, obo di methodn fa di 70a konman mit di heintign eha nimma vogleichn.. isch a egal.. mir gets la drum dassman des thema et untobewertn soll und sich im Vorhinein gedonkn mochn sot, weil bolls zi spot isch konman a nixma tian.. 
|
|
 |
hamsterpower

|
Verfasst am: 28.10.2008, 20:56 Titel: |
|
|
forst1857 hat folgendes geschrieben: | i denk et, dass, wenns wirklich um di autonomie gang, di südtirola partein soffl a voschiedna meinung hattn  |
I hoff a net. Obo sem war wo decht a Partei mit 300.000 Stimm schogkräftiga awi 6 Partein mit insgesomt 300.000 Stimm. Odo
halo2 hat folgendes geschrieben: |
jo isch schun meglich, obo di methodn fa di 70a konman mit di heintign eha nimma vogleichn.. isch a egal.. mir gets la drum dassman des thema et untobewertn soll und sich im Vorhinein gedonkn mochn sot, weil bolls zi spot isch konman a nixma tian..  |
Wol, wail bol di Autonomie futsch war, gibt sowieso Aufstände.
|
|
 |
halo2

|
Verfasst am: 28.10.2008, 21:11 Titel: |
|
|
hamsterpower hat folgendes geschrieben: |
halo2 hat folgendes geschrieben: |
jo isch schun meglich, obo di methodn fa di 70a konman mit di heintign eha nimma vogleichn.. isch a egal.. mir gets la drum dassman des thema et untobewertn soll und sich im Vorhinein gedonkn mochn sot, weil bolls zi spot isch konman a nixma tian..  |
Wol, wail bol di Autonomie futsch war, gibt sowieso Aufstände. |
jo se schun, obo wos i gimoant on ischs einwonderungsthema.. 
|
|
 |
hamsterpower

|
Verfasst am: 28.10.2008, 21:21 Titel: |
|
|
Ups.
Ok, wenns zi spout isch ischs bleida; obo wende ischs zi spout? ^^
Außodem mocht inso Capo do Berlusca sowiso di zachschtn Ausöängagesetze fa gonz Europa..
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |