Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Forza Italia will Süd-Tiroler Freiheit verbieten
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Weiter

Autor Nachricht
crazyjonny

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 17:48    Titel:

pizata hat folgendes geschrieben:
ins hobmse amol di deitsche sprouche vopotn! und nocha huasts ins gets guit!!!
schamp enk olla !
wennas schu sofl af de walischn sat, nocha ziecht decht ochn dozui, und net das itz a ontwort kimp: i soll Österreich ziechn... weil sein tuts aso: di walischn sein in inso lond kem, net wir in ihres!!!!!

Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen Mit den Augen rollen Wenn Dummheit wea tat... Mir bleibm olla Italiena a wenn es Schitzn und Heimat anhäga longe an Offn Tiato aufiern misst. Se ändort nix an do tatsache.

santaclaus

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 19:25    Titel:

...in dem forum sein gewaltige niveauuntoschiede bzgl. die beiträge.

naja. zin thema.

find jedo südtirola soll sich seindo herkunft irgndwie bewusst sein. fa mir aus gsegn schon awian ibotriebm wenn leit (ohne italienische vorfohrn) do voll af italienischn patriot mochn. es isch hot amol aso dass mir et wirlich "richtige" italiena sein. sein deitsche sprochbürga mit italienischn poss, a mindoheit in italien (wos sich durch die autonomie bemerkbor mocht unto ondorm).

und ba viele italiena wern mir anet als wirkliche italiena ungsegn. schon genui erfohrungen gimocht mit sea leit ... deswegn mir follats gor et in die italienische hymne mitzising, a wenn i ba fuissboll odo wintosport z.B. zi italien holt. obo se isch a ondors thema.

i mog bade extreme et. seins die jungz wosn do voll af viva italia mochn, odo die ane sparte wos nix bessas zi tian hot wie durchaus la "scheiß wallische bla bla bla" ausn zi posaun.

und zi do partei südtiroler freiheit bzw dem schild afn brennner. wie schon vorher irgndwo gschriebm wordn isch, mehr als unnötige provokation isch des net. und erreichn wertman mit dem anet viel ...

die selbstbestimmung odo die teilweis so super ungepriesene rückkehr zu östrreich werts dodurch sicholich et eher gebm ...

pokerface

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 19:30    Titel:

Du losch obo meine "Extremen"Gruppe außen vor. I bin stolz auf Tirol... (Standpunkt sollte iatz mittlerweile klor sein) und schrei net in gonzn Tog "scheiß Walsche", weili der Meinung bin man sollte net verallgemeinern und die Probleme net der gesamten Volksgruppe zuaschreiben.

santaclaus

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 19:34    Titel:

pokerface hat folgendes geschrieben:
und schrei net in gonzn Tog "scheiß Walsche", weili der Meinung bin man sollte net verallgemeinern und die Probleme net der gesamten Volksgruppe zuaschreiben.

stimmt...

obo gib zu genüge leit wos sel tian und sich a als stolze tiroler ausgebm. und im kopf net viel.

obo se gibs fa jedo richtung und werts a olm gebm deswegn.

cheese

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 20:28    Titel:

danix hat folgendes geschrieben:
santaclaus hat folgendes geschrieben:

und zi do partei südtiroler freiheit bzw dem schild afn brennner. wie schon vorher irgndwo gschriebm wordn isch, mehr als unnötige provokation isch des net. und erreichn wertman mit dem anet viel ...

Meino meinung noch isch dess obbo et provokation.. wail dechto viel lait de wos fa ondra lendo sain wissn gor etamo wi des mit Süd-Tirol gong isch.. und unto do tofl isch jo a a kurza erklärung ibo di gschichte fa Süd-Tirol wi se zi Italien kemm isch.. Fa mir aus gsechn...

jo loogisch, wail iz auswertiga mit asea tofl di gschichte fa südtirol kennlearn... braaavo, voll die logik!!

auswertiga schaist se wo goor nicht wos do obgong isch fan sem her...

cheese

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 20:36    Titel:

nik hat folgendes geschrieben:
danix hat folgendes geschrieben:

Mir bleibm olla Italiena a wenn es Schitzn und Heimat anhäga longe an Offn Tiato aufiern misst.

Und warum schraibmo und redn fost in gonzn tog daitsch?(i red amo fa do ollgemeinheit.. es gib sicho ausnohmen..) sammo sem Italiena?

I wissat la amo fa enk gearn.. wenn z.B.: di franzosn(oddo sischt jemand.. bo) kemmatn und Italien innemmatn.. fühlat des enk sem als Franzosn?? wennas fa uon tog afn ondon Französisch redn missat (a sproche de wossas bis iz nö nie gsprochn hob, und komplett et kennt) .. kuon wort ma in do muttosproche wail sischt wersche fohoftit... Nuo wern enkra Numen ins französische ibosetzt.. enko dorf, stodt huosst afuomo ondorst und enk kündignse di orbat..

Wart des sem stolza Franzosn? Sogat dess sem: I bin Franzose??[/quote]

na spinsch itz?? so a müll schreibm! des isch jo gonz wos ondos...! mir sein jo schun in italien giborn usw! wi schun apor gsog om:wi longe welltasn do vogongenheit nochnplerrn???? madonna isch wo wohr.[/quote]

jo se wo sowieso!! haint hota voll die logik drau inso östraicha odo daitscho, wiesn hot grot passt...

@nik, mir redn la daitsch damit ins sea strategn a vostion kenn et? Lachen Mit den Augen rollen

master

BeitragVerfasst am: 06.07.2008, 20:52    Titel:

cheese hat folgendes geschrieben:
Sein tuts wo lama traurig!
jedo denkt la an sich `` mir gets wo guit`` huast na olbm!
denkt amo olla noch... wos des seid....
di holbm schreibm so an scheiss do inni! ibohaup selcha gewissa "studentn" wos la fa an buiche ausa dozeil!
INSRA JEDO URGRUA?VÄTO SEIN TIROLER GIWESN!!!ins hobmse amol di deitsche sprouche vopotn! und nocha huasts ins gets guit!!!
schamp enk olla !
wennas schu sofl af de walischn sat, nocha ziecht decht ochn dozui, und net das itz a ontwort kimp: i soll Österreich ziechn... weil sein tuts aso: di walischn sein in inso lond kem, net wir in ihres!!!!!

zioch östreich ausn!!!

gonz dei meinung cheese =)

pizata

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 13:06    Titel:

haupsoche es kennt mit enkon forza italia und italia patria nostra awin guit okemm ba di weibo!
Zi 90 prozent wosn dou sofl af walisch san, sans jo sowieso la wegn in fuissboll! Geschockt
und jedo, wirklich jedo wos nicht bessas wuas, sog güit getsins!!!
leitlan, süicht amo oh wennas baung wellt, odo suicht amo ohn wennas a kind hob und an mietpeitrog wellt!
dei jougn di sofl longe fa omt zi omt, la uan zi pflanzn! holsch dou an zettl, ischs do folsche! bringsch in ondon zettl, fahlt opas!
muant des wirklich di walischn segn ins als walischa??? jo, bol do lohnstruafn kimmp, samo kua walischa, sondon a walischa steurenummra!
tirolese bastardo huasnse ins!!!
und des sog ins get söfl güit dou??
di högschte stoire, di hintofotzigschtn carpfn, di gschmirptischtn politika! di högschtn stroufn
und zi dea soche wegn " ziech decht österreich ausn" konn i la uans sougn: Sofort! wenn i net wohnung, freindin und kind dou hatt, sofort! und itz longsam nimma wegn de walischn, sondon wegn de möchtegern walischn!!!! Und wegn dea tofl in griess: des blerrt olla wegn 1 sea tofl??? porgo mocht amo a südtirolrundfoscht und schaug enk amo di dorfnom ins walische ibosetzt on!!! und nocha mault des wegn 1 sean tafile?? lott enk auslochn!
Bin Stolz af mein Lond!!! net afn stoot!
Heil Tirol!
Isch meina meinung, und bleib aso!
jedo mit kritik, sot gscheida gou nicht heschreibm!

stefan

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 13:33    Titel:

jedo mit kritik, sot gscheida gou nicht heschreibm!

nix gegn dein meinung [a wennise ibohaup net tal], obo derortiga drohgebärdn missn echt net sein...

in den forum sein fa mir aus xegn net die xtrem untoschiedlichn meinungen is problem, sondon meischtns di form [pers. ongriffe etc. -> nim mi teilweise net aus] Mit den Augen rollen

no!blog

pizata

BeitragVerfasst am: 07.07.2008, 13:53    Titel:

overflow hat folgendes geschrieben:
et wähln de Partei, noa löst sich des Problem fa gonz aloane.

Und oans binnimo sicho, dass wenn die Freiheitlichn, Union etc. an do Mocht warn ba ins gangs ins 10mo letza, weil ba die sem zeilt teilweise et, dassis in die oagn Leit guit get, sondon viel mehr wenns in die ondon letz get, des in immanen Augn et vodiont hobm untostützt zi wern.

Moansch die holbwegs vonünftign Italiena ba ins checkn et a, dassis ins olla do extrem guit get. Kloroweise gibs olm apor de AN und soweita wähln, obo gonz a Haufe wählen die SVP. Dasse di ondon deitschn Partein et wähln isch koan Wundo, wenns olm la gegn die Italiena giteiflt werd wos la geat.

Also, dass des in gewissa Italiena ati a awin ziviel werd isch etzi wundon, weil ba die Palle losat i mi anet nem.
z.B. Vokehrskontrolln, mit deitsch redn, anstott dasse die Fresse holtatn, freindlich grioßatn und in do Sproche redatn wo sich boada vostion missn atoal olm af ihr Recht bestion Deitsch zi redn, nemms ano vosteckt au und moan noa nao in schlaun zi spiel. Noa wundon sie sich ano, dass die carabinieri eiern. Geschockt

und wea moant, dass die Polizei in ondra Ländo bessa isch, soll lamo Bekonntschoft mochn mit ihr. Se isch genau is gleiche wio ba ins dahoame. Gib olm freindlicha und sellina de sich inbildn wose la sein.
und bled fa do Seite onfohrn doleidnse sem anet wenn do öba gewissa Leit se moan, weil wenn man in richtign dowischt isch duzn sem aschun ziviel.

**** des isch a recht fa ins, dasn di beomtn deitsch redn misn!!!
mir hobm jo sischt nimma viel rechte!! vogunnt wertins obo schu gou nicht!!!!!!

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Politik Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Weiter
Seite 9 von 13

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge Forza Motorsport 3 xanta Gaming 2 02.04.2010, 13:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Alternativen zu Telecom Italia? duddi Rund um den PC 4 22.03.2010, 20:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Mitte-Links Partei Alleanza per ... lukfis1 Politik 2 11.11.2009, 22:04 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Tiroler knut feichta Allgemeines 7 22.04.2008, 13:45 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge freiheit satt! multitude Film, Musik & Leseecke 2 16.02.2008, 20:16 Letzten Beitrag anzeigen