|
|
Autor |
Nachricht |
enjoyit
|
Verfasst am: 06.07.2008, 10:55 Titel: |
|
|
De wos sich als Italiena fühln bzw. fa die Italiena ollgemein konnman sogn sie san sovl Stolz san fa ihro Heimat bzw. "bella italia" zu san, dassze gonz beneblt fost schun wie in do exstase stolz san Italiena zu san...
Und najo ondre Leit do a mitreißn und fanatisiern welln...
Gib do guite Leit fin Reinfoll!
Vosteaht mi et folsch hon nix gegn Italiena, a ban ausgien honi no nia mit an Italiena zu streitn kop und man vosteaht sich a guit!
I hoss la so ignoranta Meinungen und Nonsens, welcho do extrem viel innagspamp wert..
Punkt _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
|
260599
|
Verfasst am: 06.07.2008, 14:30 Titel: |
|
|
yep, invostonn mit dir knolli..
und leit, es isch schun a weilile wohlkompf fi de letzn parteidn. do werd oanfoch a haufe scheisse vozapft um la di oane odo ondre stimme mear zi krign. wies ausschaug (di svp steig im moment a grot af den zug au, a di spö in aut!!) kloppit scheisse-redn amol et letz! traurig
btw, zido toffl zrugzikem: iz onise is 1temol fan auto aus gsegn, cacchio, des isch et la asea holztafile, schaug holbwegs offiziel aus und provoziert fa mir aus gsegn lama. bo, finds schun awin zach... _________________
|
|
|
pizata
|
Verfasst am: 06.07.2008, 16:19 Titel: |
|
|
Sein tuts wo lama traurig!
jedo denkt la an sich `` mir gets wo guit`` huast na olbm!
denkt amo olla noch... wos des seid....
di holbm schreibm so an scheiss do inni! ibohaup selcha gewissa "studentn" wos la fa an buiche ausa dozeil!
INSRA JEDO URGRUA?VÄTO SEIN TIROLER GIWESN!!!ins hobmse amol di deitsche sprouche vopotn! und nocha huasts ins gets guit!!!
schamp enk olla !
wennas schu sofl af de walischn sat, nocha ziecht decht ochn dozui, und net das itz a ontwort kimp: i soll Österreich ziechn... weil sein tuts aso: di walischn sein in inso lond kem, net wir in ihres!!!!!
|
|
|
cheese
|
Verfasst am: 06.07.2008, 16:22 Titel: |
|
|
pizata hat folgendes geschrieben: | Sein tuts wo lama traurig!
di holbm schreibm so an scheiss do inni! ibohaup selcha gewissa "studentn" wos la fa an buiche ausa dozeil!
INSRA JEDO URGRUA?VÄTO SEIN TIROLER GIWESN!!!ins hobmse amol di deitsche sprouche vopotn! und nocha huasts ins gets guit!!!
schamp enk olla !
wennas schu sofl af de walischn sat, nocha ziecht decht ochn dozui, und net das itz a ontwort kimp: i soll Österreich ziechn... weil sein tuts aso: di walischn sein in inso lond kem, net wir in ihres!!!!! |
zioch östreich ausn!!!
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 06.07.2008, 16:44 Titel: |
|
|
pizata hat folgendes geschrieben: | Sein tuts wo lama traurig!
schamp enk olla !
wennas schu sofl af de walischn sat, nocha ziecht decht ochn dozui, und net das itz a ontwort kimp: i soll Österreich ziechn... weil sein tuts aso: di walischn sein in inso lond kem, net wir in ihres!!!!! |
dass ins in insro vogongehnheit unrecht gschechn isch se isch klor, obo wellan volk isch sel net? ungirechtigkeitn werts olbm gebm und so wies sich pa ins entwicklt hot braucht sich wirklich koan mensch auregn weil kaum a mindoheit in irgndan stoot gets soffl guit wie ins. es bring oanfoch nichts af sea sochn noar 100 johr manondozireitn. lei weil mein urgroßvoto fan urgroßvoto fa mein italienischn nochba ungirecht behondlt word isch sollise heinte no heiß hom? und die meischn italiena san a net volle freiwillig zi ins auakemm sondon ziemlich dozui gidräng wordn... und an tip: in an buich isch meischtn weit mehr weisheit aswi pa die meischtn stommtischgespräche (odo dolomitn). weil dein onsicht isch schun ziemlich schworz-weiß _________________
|
|
|
cheese
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:02 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | pizata hat folgendes geschrieben: | Sein tuts wo lama traurig!
schamp enk olla !
dass ins in insro vogongehnheit unrecht gschechn isch se isch klor, obo wellan volk isch sel net? ungirechtigkeitn werts olbm gebm und so wies sich pa ins entwicklt hot braucht sich wirklich koan mensch auregn weil kaum a mindoheit in irgndan stoot gets soffl guit wie ins. es bring oanfoch nichts af sea sochn noar 100 johr manondozireitn. lei weil mein urgroßvoto fan urgroßvoto fa mein italienischn nochba ungirecht behondlt word isch sollise heinte no heiß hom? und die meischn italiena san a net volle freiwillig zi ins auakemm sondon ziemlich dozui gidräng wordn... und an tip: in an buich isch meischtn weit mehr weisheit aswi pa die meischtn stommtischgespräche (odo dolomitn). weil dein onsicht isch schun ziemlich schworz-weiß |
i denk et dass do "italienische nochba" wos aua gschikt wordn isch in die südtirola unrecht getun hot, sondon de fascios wos dofior gsorg hom dasz in südtirol ondoscht zuiget u ols voändon gewellt hom... u se isch a kloana onzohl gewedn... di reschtlichn italiena hom wo nicht dofior gekennt...
wene bedenksch dasze toals gezwung wordn san aua zi kem ischs ihnan sicho la glaich gong...
|
|
|
pizata
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:12 Titel: |
|
|
gezwung aucha zi kemm???
wo hoschn el her???
und du tusch megn ungerechtigkeit aso wie wennman sich domit obfinn misat? wos lesschen du wella biocho???
i les lei ibo di gschichte, und boll inan jedn buich opas ondos steat misatman olls glabm odo wie??
meina gruass und urgruassvoto sein buada offiziere gwedn in di kriege, nocha weri in di sebm wo meara glabm wie in a poor selcha geldgeiln schriftstella !!!!
|
|
|
cheese
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:15 Titel: |
|
|
pizata hat folgendes geschrieben: | gezwung aucha zi kemm???
wo hoschn el her???
und du tusch megn ungerechtigkeit aso wie wennman sich domit obfinn misat? wos lesschen du wella biocho???
i les lei ibo di gschichte, und boll inan jedn buich opas ondos steat misatman olls glabm odo wie??
meina gruass und urgruassvoto sein buada offiziere gwedn in di kriege, nocha weri in di sebm wo meara glabm wie in a poor selcha geldgeiln schriftstella !!!! |
jo wenn disem wie do Abraham "Abe" "Grampa" J. Simpson san mogsch ihnan sicho ols glabn...
|
|
|
stefan
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:24 Titel: |
|
|
pizata hat folgendes geschrieben: | meina gruass und urgruassvoto sein buada offiziere gwedn in di kriege, nocha weri in di sebm wo meara glabm wie in a poor selcha geldgeiln schriftstella !!!! |
mir kimps do gonze zeit fir, als ob i ungschriern wurat mit dei gonzn rufezeichn.
kurze froge [isch zwor persönlich, obo du musch se jo net beontwortn, wenne et willsch]: welche offiziere und welche kriege?
und konnschmo des bitte daklärn, hons et vostonn:
pizata hat folgendes geschrieben: | und du tusch megn ungerechtigkeit aso wie wennman sich domit obfinn misat? wos lesschen du wella biocho??? |
obo i gibdo recht wenne sogsch, dass in geschichtsbiocho viel untoschiedlicha sochn drinstien [bzw. untoschiedlicha aspekte fa gewissa themen hervorghobn odo holt bissi vonochlässigt werdn].
i glab net an di existenz fa ando "objektivn geschichte" bzw. geschichtsschreibung.
und grod deswegn ischs olbm guat, "geschichtsschreibung" bzw. di [erkenntnis]interessn obo vor ollm die [gesellschoftliche] verortung fa die geschichtsschreibaRinnen zi hintofrogn... obs sem noar obo vordogründig um geldgier geat, bezweifli gonz stork. _________________
no!blog
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 06.07.2008, 17:25 Titel: |
|
|
pizata hat folgendes geschrieben: | gezwung aucha zi kemm???
wo hoschn el her??? |
zuge do italianisierungspolitik hom die faschos volle viel italienischa orbata noch boazn voleg wo a die industrie entstondn isch (heinte gibs no den oltn schmelzofn wennme net olls teischt)... do groasteil isch net freiwillig auakemm, ishc a klor in a fi ihnan fremmis lond. also vosuich die gonze soche amo awin objektiv zi segn und et mit billiga vorurteile... _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|