|
|
Wer von enk trinkt ban ausgian Alkohol |
Nie |
|
4% |
[ 15 ] |
Manchmal (1-2mo is munat)) |
|
17% |
[ 54 ] |
Regelmäsig (1 mo di woche) |
|
47% |
[ 144 ] |
Ohne Alkoholkonsum blaibe glai dohoam ;) |
|
29% |
[ 89 ] |
|
Stimmen insgesamt : 302 |
|
Autor |
Nachricht |
acidhorse
|
Verfasst am: 04.05.2008, 21:31 Titel: |
|
|
nix gegn saufn. passiern olbn funny sochn.
is oanzige wos stört san die stolla wos die bsoffndo bled unkeksn und la zomschlogn well.
|
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 04.05.2008, 23:20 Titel: |
|
|
dolif hat folgendes geschrieben: | is oanzige wos stört san die stolla wos die bsoffndo bled unkeksn und la zomschlogn well. |
_________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
arno
|
Verfasst am: 05.05.2008, 07:34 Titel: |
|
|
Mir fahlt ba der obstimmung do punkt: sogut wi täglich 1 odo 2 bier. se trifft af mi zui. dovier gea i lama selltn aus. also meara trink i oan mo is monat, wenn ibahaup. und sebn vosuich i mitlaweile a klassischa lokale fi jugendlicha zi vomeidn.
|
|
|
tami89
|
Verfasst am: 05.05.2008, 07:49 Titel: |
|
|
emo hat folgendes geschrieben: | 2pm hat folgendes geschrieben: | keine tropfen alkohol.
aus übozeugung. |
also dann sind wir schon zu zweit |
i zähl a zu den glücklichn nichttrinkern =)) _________________ Memoiren einer Klobürste:"Es war nicht alles scheiße"
|
|
|
gbrinapussy
|
Verfasst am: 05.05.2008, 17:32 Titel: |
|
|
jo sel stimmp nor schlogn se gscheide nor wensesich nimma dowern lafn se zie die kulegn und brauchn hilfe
|
|
|
fropse
|
Verfasst am: 05.05.2008, 18:44 Titel: |
|
|
Mir kimp ollm fir mit rausch san bekonnta, normal netta leit atie v unsympatisch, und ondra, wosse sischt fellig et kennsch san di beschtn kollegn...
|
|
|
funkyblub
|
Verfasst am: 05.05.2008, 19:01 Titel: |
|
|
fropse hat folgendes geschrieben: | Mir kimp ollm fir mit rausch san bekonnta, normal netta leit atie v unsympatisch, und ondra, wosse sischt fellig et kennsch san di beschtn kollegn... |
Sebm isch epas dronn!
I sauf öfta omo ziviel....
Eigntlich getmo do Alk af di Eier....
|
|
|
tinschn90
|
Verfasst am: 05.05.2008, 19:38 Titel: |
|
|
hin und wieder (leider) ja... obo i glab mittloweile kenne awian di grenzn
|
|
|
forgottenmoments
|
Verfasst am: 19.05.2008, 13:07 Titel: |
|
|
yes, weekends schon...zumindest wenn man lai normal ausgeht...
batida de coco uanfoch lecka _________________ sotto cassa, tutto passa
|
|
|
corsa
|
Verfasst am: 11.06.2008, 19:14 Titel: |
|
|
zitat fa jemand wose kenn "in an rausch sog man ollm di wohrheit"
mir kimp fir se stimp, sem isch man oanfoch viel befreita fa olls und sog sein meinung direkt ausa, wos man sist öftamo et tat
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|