|
|
Ich.. |
..rauche |
|
29% |
[ 61 ] |
..rauche nicht |
|
55% |
[ 116 ] |
..habe mal geraucht |
|
8% |
[ 18 ] |
..rauche, aber möchte aufhören |
|
6% |
[ 14 ] |
|
Stimmen insgesamt : 209 |
|
Autor |
Nachricht |
dav9
|
Verfasst am: 01.12.2007, 17:46 Titel: Stop smoking |
|
|
Racht es? Reglmässig odo lai is Wochnende? und hopas jemols proviert mitn rachn aufzihern?
Wenn jo, mit welcho methode hopas is probiert?
Buich gilesn,
Akupunktur,
fa an tog afn ondon anfoch gilod,
Gruppentherapie,
Nikorette?
und ischs enk gilung?
also, i rach iatz seit 4 johr, und hons nia probiert zi lossn...
Wiso?
Weil i ongst hon dass wenn i nochn erstn mol probiern zi lossn, scheito,
i noa in mut volier, und mo denk i dorichts sowieso et fa den loszikemm..
odo isch des lai an ausrede ums ausnzizögorn? ....
naja, i wasz et, wennas tipps hop, bitte do inna schreibm
lg. Dave _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
|
duddi
|
Verfasst am: 01.12.2007, 17:49 Titel: |
|
|
de isch a mo a guits thema dave
najo, rauchn passt schun, wenn man wie i unto do woche täglich la 2 und ibos wochnende awin mehra hot nuar isch se schun ok...
mi reiztzs et amol aufzihern, weilis jo et ibotreib. ondost wars wenn man 10 odo mehra in tog racht, sem sellat man sich schun gedonkn mochn, weil do gibman gor awin geld aus fi den scheiß...
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 01.12.2007, 17:54 Titel: |
|
|
duddi hat folgendes geschrieben: | de isch a mo a guits thema dave |
Danke, was für eine ehre
duddi hat folgendes geschrieben: | najo, rauchn passt schun, wenn man wie i unto do woche täglich la 2 und ibos wochnende awin mehra hot nuar isch se schun ok... |
naja, so isch mirs gong bol i unkep hon, lai is wochnende giracht und sunst holt lai 1, 2 in tog... se wor 4 johr her, und mittloweile brauche fost a gonzis packl in tog... =/ _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
kuen
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:06 Titel: |
|
|
i rach nix, und STOLZ drau, et is wochnende NEVER _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:15 Titel: |
|
|
i rach seid dor erschtn oberschuele...
und seid sem hon i lei oanmol (gesundheitsbeding) fir a woche nichts mehr geracht!
mittlerweile ischs lei mehr sucht, teilweise mehr als a packtl in tog obr jo, wos solls! es gib schlimmeres....
Zitat fa meiner mutti: "Liaber isch mir wenn du 'lei' rachsch als wenn tablettn schlucksch und spritzn...."
es isch obr vielleicht a a nochteil weil i in wien bin: do terf man no iberoll rachn und wenn man oanfoch in a bar sitzt und gemiatlich 1,2,3,4,5 bier trinkt nocher racht man holt...
lg
LF
guet ischs sicher net, jeder racher woas fa dor gesundheitsschädigung und a fa dor schädigung wenn man in gegenwort fa ondre racht!
also bitter koane belehrungen! _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:23 Titel: |
|
|
lukfis1 hat folgendes geschrieben: | Zitat fa meiner mutti: "Liaber isch mir wenn du 'lei' rachsch als wenn tablettn schlucksch und spritzn...." |
Zitat fa mei papa(olto hippie) wo er mi is erste mol ban rachn dowuschn hot: Mir isch liaba du rachsch hin und widdo a ""guita"" aswie wenn du unhebsch zi rachn...
... _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:32 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: |
Zitat fa mei papa(olto hippie) wo er mi is erste mol ban rachn dowuschn hot: Mir isch liaba du rachsch hin und widdo a ""guita"" aswie wenn du unhebsch zi rachn...
... |
des hon i a no nio gheart dass des di eltorn zi oan gsog hatn...
i rach seit ca. 2 johr, wobei bis vor an holbm johr hauptsächlich la ban ausgien. iz ischs olbm no net extrem viel, aso ca. 2 packlan di woche (wenn mans fan wuzl af normala zigrettn "umrechnt").
zi lossn hon is nio probiert. obo longsam isch mos schu awin zi viel wos i rach, a wenns in vogleich zi viel ondra olbm no nicht isch. hon mi iz amo zomgirissn und mo vorginum maximal 20 di woche zi rachn. es isch an onfong awin zi giwehn, obo es funktioniert schun.
man learnt holt longsam drau zi vozichtn, a wenn des sicho koa guita methode isch wenn man komplett auhearn will. weil i hon iz holt olbm in gidonkn "jojo rach i holt amo koana, konn i mi jo af dei wos i donoch rach frein! i glab net dass i komplett mitn rachn audohearat, und se will i im moment a gor net.
|
|
|
mariale
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:37 Titel: |
|
|
Man muss la welln, noar getz... Do gibs kana ausreidn man schoffts ete... weil wenmans lossn will, noar dolotmans a...
Zuletzt bearbeitet von mariale am 01.12.2007, 20:02, insgesamt einmal bearbeitet
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 01.12.2007, 19:37 Titel: |
|
|
chris90 hat folgendes geschrieben: | dav9 hat folgendes geschrieben: |
... |
des hon i a no nio gheart dass des di eltorn zi oan gsog hatn... |
jo, wie schun gsog, olto hippie.... und dassmo amol a friednspfeife rachn hotamo a vosprochn _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
signorestratego
|
Verfasst am: 01.12.2007, 21:21 Titel: |
|
|
also mei einstellung zi soan thema is: man muas sich la olbn klor sein wos man tun und des unter kontrolle zi holtn! und wenn man se gschofft hot noa hot man a koa ongst vorm aufhean!!
lg mR pancake
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|