|
|
Ich.. |
..rauche |
|
29% |
[ 61 ] |
..rauche nicht |
|
55% |
[ 116 ] |
..habe mal geraucht |
|
8% |
[ 18 ] |
..rauche, aber möchte aufhören |
|
6% |
[ 14 ] |
|
Stimmen insgesamt : 209 |
|
Autor |
Nachricht |
corsa
|
Verfasst am: 03.12.2007, 17:02 Titel: |
|
|
i woas ete, i hon des COOL wo extra unto onführungszeichn getun, damit mans ondorst interpretiert...und i hon wo gschriebn wegn rachn weils viele tian, noar tut mans holt a...
wi do alle gsog hot, so moanis...
mein meinung isch holt, dassts des OLLS et bring...i hon holt de meinung, dass i des et brauch, a bier hin und wieder gut und recht, obwohl i se a et mog, wenn a radla, a fliaga isch a net letz, a schnapsl get a
obo ba sem bleibs, 1. weile sowiso ollm mitn auto untowegs bin, und 2. i sig genui wi ondra leit ollm manondokugl...nö, se brauch i schun ete
la a froge: wer hoten wegen probleme unkep mitn rachn?
|
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 03.12.2007, 17:16 Titel: |
|
|
corsacruiser hat folgendes geschrieben: | i woas ete, i hon des COOL wo extra unto onführungszeichn getun, damit mans ondorst interpretiert...und i hon wo gschriebn wegn rachn weils viele tian, noar tut mans holt a...
wi do alle gsog hot, so moanis...
mein meinung isch holt, dassts des OLLS et bring...i hon holt de meinung, dass i des et brauch, a bier hin und wieder gut und recht, obwohl i se a et mog, wenn a radla, a fliaga isch a net letz, a schnapsl get a
obo ba sem bleibs, 1. weile sowiso ollm mitn auto untowegs bin, und 2. i sig genui wi ondra leit ollm manondokugl...nö, se brauch i schun ete
la a froge: wer hoten wegen probleme unkep mitn rachn? |
Jo so ähnlich sichis a, es bring net obo naja isch net anfoch.. Jedo hot meindo meinung a sucht, egal wos..
Du hosch noar holt in vorteil konsch zi oll fa ins begräbniss gian wene lenga lebsch=)
|
|
|
ruth
|
Verfasst am: 03.12.2007, 17:38 Titel: |
|
|
.... i rach its ca. 3 johr... wor 13 polli unkep hon! Es hotmi olm giluschtn polli ondre leit gsegn hon odo myn dad z.b. inangaling hot holt unkep mit freindinen und sooo, mir hots "gschmekt" a wenns scheiße kling.. mitn sem olto honi meischtns a packl in toog giracht und nua ischs olm so wietagong! Lodn honis olm widdoamol giwellt.. obo pollimo nua gidenkt hon i hon kan grund zi lodn honis widdo augebm und weitagiracht.! nua honi gsegn dassz uando dolot hot... er hot jedn tog sicho 20 giracht... er hots dollot indema "a buich gilesn" hot... I hon volle gschtaunt,
honmo des buich nua a kolt und hon etamo gscheide 2 toge gibraucht bissis fertig kop hon.. bin nua 2 toge urlaub giwedn in summo... ibrol homse giracht nebm mir usw obo mir wors scheißegal =)
Nua kimme huam .. in unfong ischs guit gong, nua wormo sovl longweilig und nua honimo a zigrette ginum und widdo unkep.. naja =// des isch net umbedingt leicht, obo i glab man schoffats wemans wircklich wellat und ginui oblenckung hett =)))
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 03.12.2007, 17:57 Titel: |
|
|
corsacruiser hat folgendes geschrieben: |
|
schau, ginau wi du ob und zui amo a schnapsl odo an flioga odo wos woas i wos trinksch rachn ondra holt ob und zui oana... konn la gleich a genussmittl san wenn mans net ibotreib... und se ischs ba di meischtn an onfong jo a, z.b. a ba selina wos is wochnende holt ob und zui oana rachn. aso hots a ba mir ongfong. is problem isch la dass des noa zi gewohnheit wersch und man noa ebm mea racht.
|
|
|
lukfis1
|
Verfasst am: 03.12.2007, 18:30 Titel: |
|
|
i denk mir holt, dass man durch des "probiern" eher dor nikotinsucht verfollt als in alkohol...
und im grunde genummen ischs holt mitn rachn so, dass du net lei di selber schädigsch sondern ebm a dein gegenüber. wos jo ban alkohol net dor foll isch! (außer du verursochsch an unfoll wenne bsoffn bisch...)
deswegn weart is rachn mit verbote beleg_ siehe Schutz der Nichtraucher, Koan rach in öffentliche Gebäude usw.
wos in gegnsotz zi alkohol jo net sooo streng mit verbote gereglt isch: unter 16 koan alkohol (wers glab ) und ebm di strengn kontrolln im verkehr usw...
iatz bin i fan thema weck, mues obr amol gsog werdn!
lg
LF _________________ Holz in den Wald zu tragen ist töricht.
Lateinisches Sprichwort
-
-
|
|
|
moccioso
|
Verfasst am: 03.12.2007, 19:30 Titel: |
|
|
dei sollatn amo di zigrettn sofl augntian dasze di racha nimma dozouln ... la als testvosuch ... schaugn wose tatn ....
is gscheidigschte isch oanfoch nia unheibn und nuoar brauchsch a niuo auhearn ....
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 03.12.2007, 19:40 Titel: |
|
|
knolli hat folgendes geschrieben: | meino meinung noch fahlts an racha schun bolla is rachn unheb irgndwo ondos... |
und an wos bitte _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
cammikatze
|
Verfasst am: 03.12.2007, 19:44 Titel: |
|
|
i finds la awin brutal wenn olla sogn, dass is wochnende rahcn isch la cool zi san...konn mo jmd sogn wiso man la is wochnende alkohol trinkt?? i moan se kimp wo la afs geliche wenn masn so nimp: beads san genussmittel, de in körpo zostörn und süchtig mochn....
und wenn jmd jedis wochnende sauft und awin bsoffn isch noa denkt sich a niemand dass der glei süchtig sich...obbo wenn des noa ibbo johre get, noa gewehnt sich do körpo genauso an des und es isch a sucht und ohne den konn man ete....obbo sem sog koans dasse glei süchitg bisch..... _________________ Weiter weiter ins Verderben
wir müssen leben bis wir sterben!!
|
|
|
enjoyit
|
Verfasst am: 03.12.2007, 19:52 Titel: |
|
|
In Deitschlond wose jo die Preise autonom bestimmen kenn und net Einheitspreise gib wie ba ins in Italien homse amol gezoag wie tolerant Raucha san... homse die Preise augn gschrauft, de worn bereit bis zu 8 € für a Packl zu zohln! _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
|
tami89
|
Verfasst am: 03.12.2007, 20:05 Titel: |
|
|
also i racht et und bin stolz drau...wenn ondra rachn ban ausgian noar stört mies et umbedingt...mein gott, man konns ihnan et vobiatn!
U de totsoche, dass viele la rachn um "cool" zi sein find i gonz brutal orm...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|