Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Stoppt die Inflation des Wortes "Liebe"!
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter

Autor Nachricht
ali

BeitragVerfasst am: 16.11.2007, 20:36    Titel:

i muss sogn mit 14-15 hon i a no awin ondost ibo des gidenkt obo i wor et aso extrem wie gewissa gitschilan heintzitoge Winken
wenns im profil fa jemandn steat ischs mir ehrlich gsog gleich. unto die fotos störts obo oft schun. do isch teilweise jo a "kompf" wer wen mehra lieb hot Lachen
na i denk wenn man a foto aumocht und is erschte kommentar isch hoi ... LDIGBJVKDFJHNV und is zweite kommentar isch hoi ... LD'HFNKJNVDLSFMKNJFNFV usw noa ischs longsom awin lästig.....

mariale

BeitragVerfasst am: 16.11.2007, 20:49    Titel:

Liebe ist im engeren Sinne die Bezeichnung für die stärkste Zuneigung, die ein Mensch für einen anderen Menschen zu empfinden fähig ist.

Liebe isch fir mi a Wort mit ando groaßn Bedeitung...

Um in Sotz "I lieb die" zi sogn, brauch i longe, weil es isch a gewaltigo untoschied zwischn, hon die lieb, hon die gern odo i lieb die!

Wenne zi ando guitn freindin sogsch, i on die lieb, passt se jo. Obo ete i lieb die vooole und ibo olls.
Mit den Augen rollen

shamy

BeitragVerfasst am: 16.11.2007, 21:10    Titel: ... =)

jo des hop recht! Sehr glücklich wos i als witzig empfind isch wenn in profil fa apor gitschilan af yow z.b steat:"....mei maisl @xxx lieb di ibo olls.....mei nutzis hasile @xxx lieb di ibo olls"! sem stell i mir noar die froge, wenne onscheinend jemand ibo olls liebsch, wie konnsche noar no jemand ondos ibo olls liebm??? se isch wido amol a beweis dofiar, dass fi viele leit des wort echt ka bedeutung ma hot, bsundos fi "klane gitschilan"! Geschockt

obo jojo... Sehr glücklich

acidhorse

BeitragVerfasst am: 17.11.2007, 00:33    Titel:

die basileia bings afn punkt.... hon die lieb und i lieb die san 2 poor schuiche. isch hot amo mein meinung... wobei obs heint zi toge no die sogenonnte "wahre liebe " gib isch a so a soche... man suicht holt an mensch mit den wosman durchs lebn get obo ob man sell olbn als liebe bezeichn konn isch eha froglich.

und no nebnbei... is wort hot et la an wert volorn sondon kimpmo oft fir wenne aso die gesomtsituation af do welt unschaug woll ea gonz vogessn wordn.

fabs

BeitragVerfasst am: 17.11.2007, 12:59    Titel:

t30 hat folgendes geschrieben:
dave... du bringschs genau afn punkt

/word

armin

BeitragVerfasst am: 18.11.2007, 21:46    Titel:

Inso oans (*gg*) sogs hot et zi jedn und moants no aso, wies eigntlich gedenkt wor.

wenn a poor weibo doherkemm und zi jedn erst bestn hergerenntn und zi jedo Freindin sogn wiesisi liebm/lieb hobm, noa selbo bled. Sigman hot die Reife fa die jeweilign Personen.

siroliver

BeitragVerfasst am: 19.11.2007, 14:55    Titel:

Schode dass man do et diskutiern konn, weil de hdvvvkl-Tussn sein eh et im Forum ummanondo, semm sein ihnen zu wianig Obkürzungen...

cruelangel

BeitragVerfasst am: 19.11.2007, 15:29    Titel:

oi, "i lieb di" -_-

i lieb lei wianig menschn auf dr welt, meine eltrn weari olm liebm und für immer und ewig, a wenn man lei sog "i hon di lieb". und meinen freind lieb i a u sel sogi ihm a.

wos i gonz wichtig find...NIA a "ich liebe dich" zu heuchln, ums irngjemand recht zu mochn, nia nia nia nia nia. und wenn uan jemand sog "i lieb di" und man isch sich no ned sichr... nuar bessr nicht sogn odr "i hon di v lieb", anstott eppas, wos man ned so muant...

und des "ildiofiue" (es isch schun bled des ogekürze) in FREINDINNEN zu schickn... nene, hel isch idiotisch -_- genauso idiotisch wia jemand den man 3 toge kennt zu sogn "i lieb di ibr olls" Mit den Augen rollen

dannuh

BeitragVerfasst am: 19.11.2007, 15:34    Titel:

stimmp ols wossas gsog hop..
do untoschied isch wirklich riesig und des wort wert wirklich oft benutzt...sprich sigman wo amo a por leit, i moan, i bin gflogn bin iaz praktisch in ando klasse mit 14/15. jahriga mehr odo wianiga ols la gitschn und sem fliagn schun oftamo gschichtlan manondo, di oane wos plerrt: i lieb den jo soffl,...nekstn tog hotse an ondon: i lieb in soffl...=/ i hons hot fa mehra leit mitekriag dasnse oft aso tian...he isch noar decht schode...mir kimp hot friar de well hot ah schnella erwochsn sein und behauptn noar sochn wosn eigntlich gor net stimm=/ iii brauch jo net redn bin net elta obo do sigman schun decht awian in untoschied^^ ah wenns la 1-2 jahrlan sein^^

siroliver

BeitragVerfasst am: 19.11.2007, 15:52    Titel:

Jojo, schode um de degeneriertn Geschöpfe de Olles und Jedn übo olles af do Welt liebn -oddo sollat i sogn üoadwl- sie sein jo selbo bled wennse net amol di Bedeitung va a Sproche vostiahn. I bin holt oanfoch donkbor dass i mit solche Leit nix zu tian homm muss, weil i bezweifl dass de speta amol meine Chefs wurn, sondon eha umgekehrt moch i mir a koana Sorgn, also lossmo de Heitalan la weita Liebesgeständnisse vobreitn, weil sell jo eppans isch wos olle wos ungeaht, also ischs vollkommen gerechtfertigt unto jedn Foto hdvvvkl zu schreibn, weil Liebe jo erscht in Kroft tritt wenn man sie öffentlich gemocht hot... Mit den Augen rollen

Und je mehr i dribo nochdenk, desto mehr kimmp mo vir do t30 hot Recht, de Kindo sein mit sich selbo gstroft genui, also isch jegliche Form va Gewolt vollkommen inadäquat^^ Winken

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge WFS - "play laut!" Radioshow airbagpromo Film, Musik & Leseecke 1 04.02.2011, 18:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Videopremiere "Das Land der Voll... duddi Film, Musik & Leseecke 11 20.10.2009, 20:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 13:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge "Falsche" Brillen diao Allgemeines 44 15.09.2009, 22:30 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. "Superenalotto"-Gewinnerin :) nightfairy Allgemeines 15 07.08.2009, 14:11 Letzten Beitrag anzeigen