|
|
Hattet ihr schon Probleme mit Ausländern? |
Ja, aber eher kleinere |
|
43% |
[ 45 ] |
Ja, schon größere (Schlägereien usw.) |
|
26% |
[ 28 ] |
Nein, hatte ich noch nie |
|
29% |
[ 31 ] |
|
Stimmen insgesamt : 104 |
|
Autor |
Nachricht |
dav9

|
Verfasst am: 05.11.2007, 22:20 Titel: |
|
|
i gei amol et af di vorign beiträge in und ontwort lai af di froge:
jo, 2mol, mir geats afn sack weil i bin ibahaupt et ausländafeindlich bin, obo sie fiarn sich oft au, bzw gian dofun aus das man wos gegn sie het..
foll 1, mir sein fan pavillon oagong und hom an auslända nett gigriasst bola ba ins vobei gong isch, er geat weita ohne zi griassn und wirft drauf floschn fa obm af ins oa, und bolmo -spinnsche- augngschriedn hom, geta ins un...
foll 2, bin um 3 odo 4a indofria fohrn würstlwalta afn bankl, und iss a currywurst, noa geat a auslända vobei, i sog -ciao-, er griasst mi et, und bolle mei currywurst weita essn will sieche dassamo di brennende zigrette in mein essn innegschmissn hot....
... _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
 |
foxhound

|
Verfasst am: 06.11.2007, 13:58 Titel: |
|
|
Wer vosuicht Steuorhintoziha zi rechtfertign hot net viel öhnung, weil die sozialleistungen und infrastrukturn (und die sem sein pa ins wo tadllos) nutzn se dechto ohne sich an gedonke zi mochn.
Zin thema auslända: Wenn man de leit behondlt wie Hunde noa wearn se sich a net ondost voholtn! Wundot enk et, schlussendlich san jo mir schuld! _________________ Steh auf! Zum schlafen bleibt uns noch die Ewigkeit!
Omar Khajjam
|
|
 |
pinkopalino1
|
Verfasst am: 07.11.2007, 12:41 Titel: |
|
|
klemi hat folgendes geschrieben: | pinkopalino1 hat folgendes geschrieben: | "halte dich an die regeln noa passiert dir nix", bausche scheisse "und tschüss"! |
und wi rechtfertigsche dass des lei fi auslända geltn soll und net fi olla? |
die Rechtfertigung isch sicher schwierig, weil laut demokratische grundsätze olle menschen gleich sein...
obbo a gegenfrouge: wenn du irgendwo hinfohrsch, sougmo amol in Urlaub... musch di sem et a unpassen? I glab jeder stoot sollte soweit seine souveranität beholten können (trotz eu) um die eigene kultur schützen zu können... mir sein zwor pa do eu, obbo die italiener wearn olm italiener bleiben und die deitschn wearn a die deitschn bleiben... jeder sollte sich holt wirklich an die gesetze der jeweiligen staaten holten und sischt muss er holt dou hin gian wos ihm besser geat... also, bin magari awin fan thema oukem, obbo wia gsog... kommst du rein, baust du scheisse, dann kannst du wieder gehen... jeder der sich normal aufollt isch recht herzlich willkommen...
|
|
 |
thedollar
|
Verfasst am: 07.11.2007, 15:21 Titel: |
|
|
also de fa do "einheimischn", wennse palle mochn in knast und die "ausländer" auf nimmer wieder sehen und zurück in ihre heimat..oder?!
Des hot iz nix mit rechts odo ausländahoss zu tian...
des war fi mi is logischte wos man in sella fälle tian konn.....
Meine meinung........
$
|
|
 |
master

|
Verfasst am: 07.11.2007, 16:03 Titel: |
|
|
also i denk dass do ahaufe (i will net sogn olla) südtirola (a politika) sofl gegn italien epas hom, dass si gor net merkn wiviel auslända ins lond innakem... und sem entschtian noa holt fria oddo speta selcha probleme.
|
|
 |
jp

|
Verfasst am: 07.11.2007, 16:58 Titel: |
|
|
also i denk dass di auslända di gleichn rechte und pflichtn in an lond hobn wia di einheimischn a. I siech deswegn a ibohaupt kan Grund de leit ouzischiabn wennse strouffällig wearn weil dofor homse dou giorbatn und stoirn gizoult noa sollnse a dou vourteilt wearn und in knascht gian. _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
 |
kuen

|
Verfasst am: 07.11.2007, 17:05 Titel: |
|
|
hooooons hat folgendes geschrieben: | also i denk dass di auslända di gleichn rechte und pflichtn in an lond hobn wia di einheimischn a. I siech deswegn a ibohaupt kan Grund de leit ouzischiabn wennse strouffällig wearn weil dofor homse dou giorbatn und stoirn gizoult noa sollnse a dou vourteilt wearn und in knascht gian. |
aha? olla? in den thread geats et um auslända wosn oamo a kloanigkeit stehl obo sischt normal do lebm, mir geats af di eier wenn e do her kemm und moan sich auzifiorn aswie di holbm und unhebm leit herzischlogn wosn NICHT gitun hom _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
 |
jp

|
Verfasst am: 07.11.2007, 17:49 Titel: |
|
|
Du schworza Schouf gibs af bada Seitn und Leit de wosn ondra une grund herschlougn gibs fa dou a se miasn et olbn Auslenda sein. Fa mir aus gsechn solln holt bada gleich behondlt wearn _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
 |
kuen

|
Verfasst am: 07.11.2007, 17:51 Titel: |
|
|
hooooons hat folgendes geschrieben: | Du schworza Schouf gibs af bada Seitn und Leit de wosn ondra une grund herschlougn gibs fa dou a se miasn et olbn Auslenda sein. Fa mir aus gsechn solln holt bada gleich behondlt wearn |
se isch sicho... obo wo hin wilschen insra oschiobm ha? und i glab a dass wenne an ausländaunzoagsch noar passiert in sem wioniga wie wenne an doign unzoagsch, sem ot mir sogor a onwolt bestätigt^^ _________________
Lioba letz gfohrn aswie guit gong
|
|
 |
jp

|
Verfasst am: 07.11.2007, 18:39 Titel: |
|
|
I will wedo an doign nou an Auslenda ouschiabn. Des das an Auslenda wioniga passiert glabi holt amol et.
Aussodem trog des Gsetz dozui bei dass Auslenda in ollgemeinen nou störka Kriminalisiert wearn. _________________ http://www.graphicguestbook.com/hooooons
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |