|
|
Autor |
Nachricht |
valli
|
Verfasst am: 19.10.2007, 20:01 Titel: |
|
|
overflow hat folgendes geschrieben: |
Mir selbo kimmp vor, dass in Ahrntol und Puschtotol recht wionk los isch wos Nazis onbelong, leido gibs holt viel, de zwor et aso autretn wie Nazis , wos se denkn isch obo ginau is gleiche. |
mah, mir kimb fir, do ba ins hommo zwor mehr als genui, obo de problematik ish in meran glabe a nomol a stuck greasa als ba ins....
|
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 19.10.2007, 20:22 Titel: |
|
|
a wenns la apoor gib seins decht no zi viele...
obo in meran und umgebung is glabe wirklich zacha in der hinsicht...
dumm, anfoch lei dumm de leit...
i frogmi oft echt wos a mensch durchgimocht hot, odo wosa für sich frane so ibozeugende gründe sig um so a menschnvoochtnda radikala einstellung zi hom... _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
jp
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 19.10.2007, 23:08 Titel: |
|
|
santaclaus hat folgendes geschrieben: | i frogmi oft echt wos a mensch durchgimocht hot, odo wosa für sich frane so ibozeugende gründe sig um so a menschnvoochtnda radikala einstellung zi hom... |
naja, i frog mi sem eha, wer do lai mitut weil do freundeskreis mitetut und so..
weil wie konn man an so wos glabm??
wie blind muss man sein um et zi sechn dasman afn folschn weg girotn isch??
_________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|