Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Schüler"Streik"
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Weiter

Autor Nachricht
baule

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 20:57    Titel:

lochli hat folgendes geschrieben:
aweil in di schuiln wern genui nochhilfe und beratungsstundden usw. ungebotn nommitogs wo man sich on di fochlehra wendn konn...

Bische se schun amo gong???
Weil wenn se do foll giwedn war sogsche des et!!!
I bin a gonzis johr fellig den scheiß gong und gebrocht hotmos an gazzo(fan learn her)!!! Do oanzigste vorteil isch dass die lehra segn dass du intresse zoagsch!!!

dannuh

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 21:00    Titel:

i bin gong mein liebo herr^^ und mir hots wos brocht^^
woasch es isch et so dasman muss la pan nummitogskurs lern und noar ols lign lossn...do mussman ah suscht dohinto huckn gonz oanfoch...

baule

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 21:02    Titel:

i bin gong mein liebo herr^^ und mir hots wos brocht^^
woasch es isch et so dasman muss la pan nummitogskurs lern und noar ols lign lossn...do mussman ah suscht dohinto huckn gonz oanfoch...

Se isch olm aso!! Obbo noa hosche ba nochilfe an ondon lehra und do se mocht widdo gonz wos ondos aswiee grod mit deino klasse mochsch...

dannuh

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 21:03    Titel:

noar mussman sich di methode aussuichn wos bessa passt und mit der man sich am leichtischtn tut... sprich iglab du redsch so fa mathe odo so...

baule

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 21:05    Titel:

noar mussman sich di methode aussuichn wos bessa passt und mit der man sich am leichtischtn tut... sprich iglab du redsch so fa mathe odo so...

na ebn et, walisch...

dannuh

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 21:07    Titel:

pa di sprochn isch sowieso gscheida man lossts sich fan klasnbeschtn odo fan fochbeschtn doklàrn^^he geat viel leichta =) obo des tut recht wianig zin thema^^

Gast

BeitragVerfasst am: 11.10.2007, 22:59    Titel:

kling irgndwie beschissn fi die schiela de net so guit san i woas net gonz richtig fandi des net PROTEST muss sicho awin san

corsa

BeitragVerfasst am: 12.10.2007, 06:24    Titel:

@jassii....bol ba ins zi streikn wor, hon i infoll et gstreikt...

und i woas ete, wellt des di regierung in italien als "idiotisch" "bleid" "koan tau fa nichts" óstempl, la weilse a sea schuilgsetz voobschiedit hom(se hot zwor is parlament obo jojo)...?

moantas de hom sist nichts zi tian?? schaug ausn fensto und noar sechtas ibo wos sich di regierung befossn muss...und wennse olls zin recht fa olla mochn tantn, sem kamat gleiamo do barrosso innagflogn und nemmatse mit noch brüssel und strassburg...

und wos welltas? dass di regierung a gsetz erlot, wonoch koana prüfungen ma san, koana tests...? ma bitte, iboleg amo awin

mariale

BeitragVerfasst am: 12.10.2007, 07:46    Titel:

Suppo streik giwessn.... Böse

Pan Bohnhof ot ins do Herr "Direktor" okohlt und mir om gikennt schian brav hinto in die Schuile gian.... Ausrufezeichen Ausrufezeichen

ivan

BeitragVerfasst am: 12.10.2007, 09:59    Titel:

nana do streik hot schun gipasst^^

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Weiter
Seite 10 von 17

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge WFS - "play laut!" Radioshow airbagpromo Film, Musik & Leseecke 1 04.02.2011, 18:07 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Videopremiere "Das Land der Voll... duddi Film, Musik & Leseecke 11 20.10.2009, 20:26 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge Neue Unantastbar CD/LP "Rebellio... schkal Film, Musik & Leseecke 1 29.09.2009, 13:38 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge "Falsche" Brillen diao Allgemeines 44 15.09.2009, 22:30 Letzten Beitrag anzeigen
Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten. "Superenalotto"-Gewinnerin :) nightfairy Allgemeines 15 07.08.2009, 14:11 Letzten Beitrag anzeigen